• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    BigFatLiar schreef:
    Okey maar mo is met fabian/raf dus dan moet je naar hun toe komen, maar ik moet eigenlijk nog ff reageren op hem

    of je kan wachten tot ik zometeen een stukje post met mitch :D kies zelf maar




    Jay en Mell hadden ook nog tegen ons gepraat.


    We've lived in the shadows for far too long.

    o god ik moet echt ff reageren wie heeft nu wat tegen ons gezecht seaver?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 13:34 ]


    Dont say why me, say try me

    Jayden Cooper
    Ik loop naar de deur, en kom in de hal. Ik zie twee jongens staan. Opeens draait de jongen met de bril zich om. Ik verstijf helemaal. Hij is prachtig van top tot teen. Ik probeer iets te zeggen maar krijg niks uit mijn keel. Ik kijk hulpeloos naar Mel, die bij de deur staat. "Hoi... Ik... Ik ben... Ehh..." Oké wat is mijn naam ook al weer?


    Mellory Wales "Mell"
    "Hoi, ik ben Mellory maar noem me maar Mell en dit is Jayden" zei ik terwijl ik naar Jay wees" maar noem hem maar Jay, en hij is nu al een hele goede vriend," zei ik en gaf Jay een bemoedigend knikje. Ik zag aan hem dat hij zich niet op z'n gemak voelt.


    Dit volgens mij


    We've lived in the shadows for far too long.

    heb ik overheen gelzen denk ik :D
    nou ik heb ook wel wat jongens achter me aan lopen dan :D


    ik ga nu reageren


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    heb ik overheen gelzen denk ik :D
    nou ik heb ook wel wat jongens achter me aan lopen dan :D




    Tuurlijk heb je veel jongens achter je aanlopen. Mo is ongelofelijk... Mo-achtig!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 13:48 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mo McDumble
    "Stel dat we op een kamer moeten met iemand anders. Dan zou het ook altijd nog mogelijk zijn om op de bank te gaan liggen.", zei hij. Daarna lachte hij weer eventjes, dat vond ik zo schattig! Ik wou net reageren toen ik iemand iets tegen me hoorde zeggen. "Hoi, ik ben Mellory maar noem me maar Mell en dit is Jayden, maar noem hem maar Jay, en hij is nu al een hele goede vriend", zei ze. Ik draaide me om en zag een best wel leuke jongen staan. Zo veel leuke jongens, en zo weinig kans. Ik zuchte. 'Hoi ik ben Mo en hij is Fabian, komen jullie mee de keuken zoeken?', vroeg ik


    Dont say why me, say try me

    Jayden Cooper

    Ik glimlach als hij zich voorstelt als Mo. Ik moet er natuurlijk rekening mee houden dat hij waarschijnlijk gewoon hetero is. Als hij raagt of we weten waar de keuken is durf ik eindelijk mijn mond open te doen. "We komen net uit de keuken, die is daar," ik wijs naar de keuken. Ook probeer ik niet té rood te worden. Mission faild, mijn gezicht is zo rood als een biet! Ik probeer chill over te komen, en vooral niet gay. Dat is eht lastig aangezien ik echt heel erg bang ben dat Mo en Fabian zometeen heel erg hard gaan lachen. "Waarom willen jullie naar de keuken?" Vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Seaver wil je asjebieft met Jorden reageren??)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 15:49 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Ik wacht eigenlijk even op Hayden, want hij is er ook nog steeds..)


    Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    Ik glimlachte een beetje onhandig wanneer twee andere mensen erbij kwamen staan. Het meisje was raar en claimde beste vrienden te zijn met iemand die ze net ontmoet had en de jongen werd alleen maar rood. Ik keek heel even wantrouwig naar hem. Er was iets met hem, al wist ik niet precies wat. Gewoonweg omdat hij zo rood werd. Ik bedoel, ik had klamme handjes, maar volgens mij viel het 'rood worden' wel mee. Ik bloosde vrij snel, maar alsnog. "Omdat we wat drinken willen. Daarna gaan we opzoek naar onze slaapkamers." Ik keek even naar de keukendeur en nu pas viel het papiertje op de deur mij op. Ik pakte het van de deur en zichtte even. "Ik ben zo slim. Kijk, de kamerindeling." Ik lachte weer even op mijn manier. Ik maakte even zucht geluidje dat iets weg had van 'umh' en begon te lesen. Een glimlach verscheen en verdween ook weer meteen toen ik zag met wie ik zat. "Leuke kamerindeling." mompelde ik een beetje bezorgd. Ze zouden het merken, ze zouden me een idioot en goor noemen en ik zou alleen zijn. Alweer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eliza "Eleya" Cast

    Ik zie een jongen kijken naar een stuk papier op een deur, en loop er naartoe. Hij mompelt iets als "leuke kamerindeling", en ik vraag me af of dat sarcastisch was of niet, en waarom dan. Ik zoek mijn naam, en algauw zie ik het staan. Ik slaap in kamer 3, met ene Loulou en ene Rosalee. "Loulou, Rosalee, zijn jullie hier? Ik slaap bij jullie op de kamer!" Zoekend kijk ik rond, of iemand omkijkt. "en wie gaat er mee de slaapkamers zoeken?"


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [mijn topics, heeel laat! Ik had de hele week uitwisseling, wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    [mijn topics, heeel laat! Ik had de hele week uitwisseling, wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]



    (Je heb niet veel gemist. De kamer indeling staat op de vorige bladzijde of die daarvoor. Umh, Mo en Fabian hebben elkaar leren kennen en nu zijn Jay en Mell (Die blijkbaar la beste vrienden zijn?!) erbij komen staan. Jordan en Hayden zitten in de keuken en Chiara is daar net bij komen staan, we wachten nu Haydens reactie af. Umh, Lou ligt in de tuin en voor de rest weet ik het ok niet)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mitch moet ook nog insringen en eliza staat bij mo en zo toch)


    Dont say why me, say try me

    (Kan best.. Maar we hebben nog niet terug gepraat dus ja...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [inderdaat lees haar vorige post maar daar staat ze naast raff
    iemand een idee voor mitch]

    [moet dit niet in spoilers?]


    Dont say why me, say try me