• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Hayden Cameron Mason
    Geschokt kijk ik Chiara aan. Wat was dat? Hoe kan iemand zo onbeleefd zijn? Ik zucht opgelucht wanneer Shane het voor me op besluit te nemen, zodat ik niets hoef te zeggen. Ik trek me terug, om zo min mogelijk op te vallen zodat Chiara niet nog een keer zou beginnen. Nou, ik hoef in ieder geval niet meer uit de kast te komen hier. Niet dat ik me schaamde om mijn "homo-zijn", maar uit de kast komen was altijd een tamelijk awkward iets. Je moest namelijk onder woorden brengen dat je op het andere geslacht viel, hopen op niet te negatieve reacties en vooral op niet al te overdreven reacties. Het klinkt misschien raar, maar het liefste heb ik iemand die gewoon reageert op het "homo-zijn". Ik vind het feit dat je op hetzelfde geslacht valt namelijk niets bijzonders, ik wordt verliefd op jongens, net als de meeste meisjes en een deel van de andere jongens. Ik open een kastje, hopend dat er koffiemokken instaan, maar er staan alleen maar borden, nou weet ik in ieder geval waar de borden staan. Dan open ik op goed geluk nog een kastje, hierin staan schoteltjes. Leuk. Dan bedenk ik me ineens dat Shane al een glas vast heeft en open het kastje dat hij zojuist ook had geopend. En inderdaad, er staan koffiemokken. Ik pak een mok en zet deze op de aanrecht. Dan loop ik naar het koffiezetapparaat en zie dat het gewoon knopjes zijn die je moet indrukken, waarna de koffie eruit zou moeten komen. Gelukkig, dat was niet moeilijk. Ik zet mijn mok op de daarvoor bestemde houder en druk het knopje in dat een cappuccino moet maken. Opgelucht zucht ik als de automaat het lijkt te doen en ik neem de dampende mok in mijn handen. Dan ga ik op het aanrecht zitten en kijk ik de keuken door.


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Jay Matthew Cooper

    Ik lach. Daarna geef ik haar een knuffel. "Ik weet niet of ik me beledigd of vereerd moet voelen dus allebei maar. Nu ben ik veredigd." Zeg ik grijnzend. Ik besef dat Ian twee blikjes cola in mijn tas heeft gestopt. "Cola?" Vraag ik terwijl ik de blikjes uit mijn tas haal. Ik open er een en drink. Ik geniet van de smaak terwijl ik denk. Een goede vriendin kan ze best zijn. Ik hoop echt dat iedereen zo over homo's denkt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Chiara Bella Love

    Geschrokken kijk ik Jordan aan. Wie denkt hij wel niet dat hij is. Mijn blik veranderd al snel in woest. Hij moest weten dat ik het niet pik al je zo tegen me praat. ''Nee, ik heb niks tegen homo's problemen mee? Je neemt het zeker op voor je vriendje!!' Ik vouw 2 handen en maak daar aanhallings tekens. Wat een huis het lieftst was ik nu weggerend naar mijn huis om daar Titanic te gaan kijken met een bak popcorn en cola. Wat ik overigens elke dag doe. Ik snap zelf nog niet waarom ik niet dik ben terwijl ik echt wel een obbesie voor eten heb. Mijn woeste blik veranderd al weer in een vrolijke blik en ik loop huppelend naar de jongens ''Nou ja doei ik ga meer mensen ontmoeten en Jordan je bent niet meer hot voor mij nee je bent arrogant''. Ja ik heb stemwisselingen. Ik huppel naar de trap maar stop voor de trap met huppelen. Grijnsend strijk ik mijn outfit glad. Ik kan heel vrolijk zijn maar maak mij niet boos. Want ik kan ook heel sluw zijn. Huppelend loop ik naar een meisje en een jongen die even verder op zitten te praten.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 20:58 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    MindBreaker schreef:
    Jay Matthew Cooper

    Ik lach. Daarna geef ik haar een knuffel. "Ik weet niet of ik me beledigd of vereerd moet voelen dus allebei maar. Nu ben ik veredigd." Zeg ik grijnzend. Ik besef dat Ian twee blikjes cola in mijn tas heeft gestopt. "Cola?" Vraag ik terwijl ik de blikjes uit mijn tas haal. Ik open er een en drink. Ik geniet van de smaak terwijl ik denk. Een goede vriendin kan ze best zijn. Ik hoop echt dat iedereen zo over homo's denkt.


    Mellory Wales "Mell"

    "Lekker cola," antwoordde ik op zijn vraag. Ik onderzocht hem. "Vertel is iets over jezelf," zei ik. Ik keek hem nog een keer aan. Een ding is zeker hij is niet lelijk, beter gezegd hij is super hot.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jordan Shane McDawn
    "Waarom zou ik er in hemels naam een probleem mee hebben als jij geen probleem met homo's heb?" Mompelde ik niet begrijpend. Hoe dom en arrogant kon je zijn en dan noemde ze mij arrogant. Ik snapte dat kind niet, ik ging haar waarschijnlijk ook nooit snappen. Ik keek haar ietwat verward na en draaide me weer naar Hayden. "Hoe verwarrend kan iemand zijn?" bracht ik uit met een frons op mijn gezicht. Ik wist niet of ik begreep wat er net gebeurt was, maar ik wilde het waarschijnlijk wilde ik het niet eens begrijpen. "Dus, ik ga er nu vanuit dat je ook homo bent. Reageren veel mensen zo?" Vroeg ik zacht en ging naast hem op het aanrecht zitten nadat ik een glas cola had ingeschonken. Ik hoopte dat hij het niet erg zou vinden dat ik het gevraagd had. Het leek me geen fijne vraag, maar ik was wel nieuwsgierig. Ik was altijd al nieuwsgierig geweest naar dat soort dingen.

    Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    Ik lachte vrolijk en keek even rond. Ik vroeg me af welke deur of gang ons naar de interessantste plek zou brengen. Of in dit geval waarschijnlijk de keuken. Dat was waar we drinken zouden kunnen vinden. En daarna moesten we de slaapkamers zien te vinden, aangezien ik mijn koffers daar moest dumpen. Ik vond het helemaal niks als ik ze hier moest gaan laten staan, dus dat ging hem niet worden. "Dus eerst de keuken dan de slaapkamers? Dan hebben we ook meteen iets gedronken." Zei ik. De keuken was waarschijnlijk gewoon de deur waardoor ik de twee andere jongens zag verdwijnen en dat rare meisje, maar oke.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hayden Cameron Mason
    Volkomen beduusd kijk ik naar het schouwspel dat zich zojuist voor mijn ogen heeft afgespeeld. Chiara is verreweg het vreemdste meisje dat ik ooit heb ontmoet, en dat zegt wat aangezien ik een hoop rare mensen ken. Ik weet ook niet echt hoe het komt, ik trek ze op de een of andere manier aan of zo. Ik schrik op als Shane begint te praten.
    "Dus, ik ga er nu vanuit dat je ook homo bent. Reageren veel mensen zo?" Hij gaat naast me op het aanrecht zitten met een glas cola. Ik slik even. Ook homo? Bedoelt hij? Nee dat zal wel niet.
    "Reacties zijn meestal wisselend," beantwoord ik zacht zijn vraag. "De meeste mensen reageren er best normaal op, maar sommigen overdreven accepterend. Dan weet je dat ze je dus overduidelijk niet accepteren. Sommigen laten ook duidelijk merken dat ze niets met homo's te maken willen hebben. Uit de kast komen is geen fijn iets... Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ligt he aan mij of is ze echt heel onbeleefd?" Ik schrik van de grote hoeveelheid woorden die uit mijn mond komen rollen. Ik was nog nooit spontaan zo open geweest over mezelf. Mijn mond slaat met een klap dicht en ik kijk Shane onderzoekend aan.


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Jordan Shane McDawn
    Ik lach zacht en haal mijn schouders op. "Wel, ze is waarschijnlijk gewoon onbeleefd, maar anders ligt het aan ons." Zei ik nadenkend. Ik vroeg me af hoe sommige mensen zo konden zijn en zich er niet voor schaamde. Ik nam een slokje cola en keek Hayden even aan. Ik had ergens wel te doen met hem. Als mensen je niet konden accepteren zoals je was dan kwam je niet erg ver in je leven. Tenzij je natuurlijk je anders ging gedragen, maar waarom veranderen? Omdat iemand anders dat wil, omdat ze niet om kunnen gaan met mensen op de juiste manier? "Mijn oom maakt altijd grapjes over dat als ik ooit uit de kast ga knomen dat ik dat niet moet doen waar May bij is. May is mijn zus. May probeert al z'n drie jaar een vriendin voor me te zoeken, vandaar. " Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik kon het niet laten om te lachen als ik aan May dacht. Ik knikte even en slikte. "En dan schreeuwt mijn moeder door de kamer dat ik geen homo ben en dan kijkt mijn hele familie mij afwachtend aan. alsof ze van me verwachten dat ik er antwoord op geef. En om eerlijk te zijn heb ik ze nog nooit antwoord gegeven." Ik wist niet waarom, maar op dat moment was het de enige herinnering die door mijn hoofd spookte. "Dus ik ben niet interessant. En jij? Ben jij interessant?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hayden Cameron Mason
    "Ik ben, al zeg ik het zelf, waarschijnlijk het meest oninteressante wezen op deze aardbol. Ongeveer gelijk aan een slak en een plankton," zeg ik lachend. "Als ik niet homo was zou ik waarschijnlijk niet eens opvallen." Ik zucht zachtjes en denk aan de tijd dat ik nog "in the closet" zat. Ik was inderdaad een erg onopvallend persoon. Heel naar binnen gericht en heel stil. Mensen vergaten vaak dat ik er ook was. Het was een eenzaam gevoel, maar ergens ook wel opluchtend, want als mensen het niet merkten wanneer je praatte of wanneer je vrij stond bij de gym, dan zouden ze het ook niet merken als je een stomme opmerking maakte of een faalactie had tijdens gym. Dit heeft er wel voor gezorgd dat ik mijn hele leven op mezelf aangewezen ben geweest. Vrienden heb ik wel gehad natuurlijk, maar ik bleef bijna alleen maar om mezelf vertrouwen. Ik denk dat daar ook mijn verlegenheid vandaan komt. Dromerig staar ik voor me uit terwijl deze gedachtegang zich vormt in mijn hoofd. Ik ben blij dat ik geen flapuit ben, als ik dit allemaal aan Shane zou vertellen zou hij waarschijnlijk raar opkijken. Ik grinnik zachtjes.
    "Maar, zo oninteressant ben je toch niet? Of in ieder geval ben je wel best aardig, dat maakt veel goed. En ik heb liever een hoop niet zo interessante, aardige mensen om me heen dan een stel super onaardige, interessante bitches." Ik grijns naar hem waarna ik een slokje van mijn cappuccino neem, overheerlijk en precies de juiste temperatuur. Ik houd van koffie.


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Jordan Shane McDawn
    Het was een tijdje stil. Normaal hield ik niet van stiltes. Ze voelde altijd zo onnatuurlijk en awkward, maar dit viel nog best wel mee. Hij was waarschijnlijk gewoon aan het denken. Dat gaf mij ook een paar seconde om te denken. Wat nou als? Ik ging er vanuit van niet, maar ja. Er was altijd die. Nee. Het rare was dat ik mijn gedachtegang nooit echt afmaakte. Ik dacht alweer aan iets nieuws voor mijn gedachtes zich echt gevormd hadden. "Oh, ik ben oninteressant. 17 jaar aan oninteressantheid, als dat al een woord is. Waarschijnlijk niet. Ik hou er gewoon van om heid achter woorden te zetten." Zei ik met een kleine glimlach. Ik hoopte dat hij mij niet raar zou vinden, maar ging er eigenlijk vanuit van wel. Ik was allang blij dat hij me aardig vond. Het was een hele opluchting dat er tenminste één iemand in dit huis was die dat vond. En dan ook nog eens iemand die ik ook aardig vond. Ik naam nog een slok cola en keek even voor me uit. "Laten we Egon en met hoe we hier gekomen zijn." Stelde ik voor. Het leek me een goed begin. Gewoon omdat dat was wat ervoor gezorgd had dat we elkaar überhaupt ontmoet hadden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chiara Bella Love

    ''Oke dan niet''. Eigenlijk kwam ik hier alleen maar staan om te horen waar Jordan en Hayden het over zouden hebben. En ja ik wiswt natuurlijk dat ik gewoon sexy ben maar dat probeert hij te vermijden door te zeggen dat ik onbeleefd ben. Ik bedoel ik onbeleefd? Ik zeg gewoon wat ik denk. Net zoals Hayden nooit voor iemand zal veranderen zal ik dat ook nooit doen. Maar het meest van de tijd ben ik vrolijk hoor. Ik ga weer naast Hayden en Jordan staan. ''Leuk gesprek gehad'' zeg ik doelend op het woord gesprek.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jayden Cooper

    Ik bijt even op mijn lip. "Ik ben er echt niet trots op, mijn geschiede is," zeg ik met een trieste glimlach. "Toen ik veertien was ben ik de eerste keer verliefd geworden op een jongen. Ik vond het vreselijk en probeerde het te verbergen. Toen ik na een paar maanden toc de moed had verzameld om het te zeggen, deed hij net of het een grap was, maar vertelde het wel door. Ik werd soms geplaagd, maar het was nog oké. Toen na een tijdje mijn vader het hoorde vroeg hij aan me of ik echt gay was. Ik zei ja, omdat ik dacht dat hij me zou helpen. Hij dwong me het geheim te houden voor de rest van de wereld. Hij had me voor het eerst bedreigd. Na een tijdje werd ik weer verliefd op een jongen. Ik was niet bang omdat hij vaak voor de grap zei dat hij homo was. Ik geloofde dat altijd en. Vroeg hem dus en hij lachte me recht in mijn gezicht uit. Iedereen wist het en mijn vader heef me helemaal in elkaar geslagen. Iedere dag kreeg ik wel een paar klappen. Ik wou hem trots maken door populair te worden, en sloot me aan bij een populair groepje. Ze lieten me van alles doen, van iemand bedreigen tot spullen jatten. Ik was doodsbang. Na een tijdje weigerde ik en ben ik door ze half dood geslagen. Ze lieten me op straat liggen en als Ian niet de hele nacht alle straten had doorzocht was ik dood geweest. Eenmaal in het ziekenhuis gin alles beter. Ik durfde eindelijk te praten en vertelde de dokters alles. Nu woon ik bij Ian en gaat het eigenlijk wel goed," zeg ik glimlachend. Ik haL even adem. Dit is de eerste keer na het ziekenhuis dat ik alles verteld heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    Jayden Cooper

    Ik bijt even op mijn lip. "Ik ben er echt niet trots op, mijn geschiede is," zeg ik met een trieste glimlach. "Toen ik veertien was ben ik de eerste keer verliefd geworden op een jongen. Ik vond het vreselijk en probeerde het te verbergen. Toen ik na een paar maanden toc de moed had verzameld om het te zeggen, deed hij net of het een grap was, maar vertelde het wel door. Ik werd soms geplaagd, maar het was nog oké. Toen na een tijdje mijn vader het hoorde vroeg hij aan me of ik echt gay was. Ik zei ja, omdat ik dacht dat hij me zou helpen. Hij dwong me het geheim te houden voor de rest van de wereld. Hij had me voor het eerst bedreigd. Na een tijdje werd ik weer verliefd op een jongen. Ik was niet bang omdat hij vaak voor de grap zei dat hij homo was. Ik geloofde dat altijd en. Vroeg hem dus en hij lachte me recht in mijn gezicht uit. Iedereen wist het en mijn vader heef me helemaal in elkaar geslagen. Iedere dag kreeg ik wel een paar klappen. Ik wou hem trots maken door populair te worden, en sloot me aan bij een populair groepje. Ze lieten me van alles doen, van iemand bedreigen tot spullen jatten. Ik was doodsbang. Na een tijdje weigerde ik en ben ik door ze half dood geslagen. Ze lieten me op straat liggen en als Ian niet de hele nacht alle straten had doorzocht was ik dood geweest. Eenmaal in het ziekenhuis gin alles beter. Ik durfde eindelijk te praten en vertelde de dokters alles. Nu woon ik bij Ian en gaat het eigenlijk wel goed," zeg ik glimlachend. Ik haL even adem. Dit is de eerste keer na het ziekenhuis dat ik alles verteld heb.


    Mellory Wales "Mell"
    Ik sloeg een hand voor mijn mond van schrik. Zo'n lieve jongen die gepest werd! "Jay, wat erg voor je! Ik had dat helemaal niet verwacht van zo'n lieve jongen het spijt me voor je!" Zei ik tegen hem. Oké ik ben tegen mijn zIn verliefd aan het worden op hem terwijl hij juist een goede vriend zou kunnen worden en verliefdheid verpest vriendschap.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jayden Cooper

    Ik haal mijn schouders op. "Het maakt niet meer uit. En sowieso, ik kan evengoed verliefd worden op meisjes zoals jij." Zeg ik grijnzend. Op de een of andere manier voelt het alsof er iets is. "Wat is er?" Vraag ik bezorgd. Ik heb echt het idee dat we in zo'n kort tijdje al zó close zijn. Nou ja, ik bedoel als vrienden. Ik kan Mel gewoon niet voorstellen als meer dan dat. Ze is als een vriendin waar ik alles aan kan toevertrouwen. Ik vraag me af waar Ian nu is. Hij was tot nu toe altijd mijn beste vriend, omdat ik hem kon vertrouwen. Nu is daar verandering in.


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    Jayden Cooper

    Ik haal mijn schouders op. "Het maakt niet meer uit. En sowieso, ik kan evengoed verliefd worden op meisjes zoals jij." Zeg ik grijnzend. Op de een of andere manier voelt het alsof er iets is. "Wat is er?" Vraag ik bezorgd. Ik heb echt het idee dat we in zo'n kort tijdje al zó close zijn. Nou ja, ik bedoel als vrienden. Ik kan Mel gewoon niet voorstellen als meer dan dat. Ze is als een vriendin waar ik alles aan kan toevertrouwen. Ik vraag me af waar Ian nu is. Hij was tot nu toe altijd mijn beste vriend, omdat ik hem kon vertrouwen. Nu is daar verandering in.


    Mellory Wales "Mell

    "Ow er is niks hoor," zeg ik zo normaal mogelijk. We zijn best wel close in zo'n korte tijd. Het leukste vind ik dat hij gay is, ik heb altijd al een gay vriend gewild. Wat me ook opvalt is dat gay jongens altijd super knap zijn. Ik streek mijn outfit glad, ik heb best wel dure spullen omdat mijn ouder multi miljonairs zijn.


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Omg, the thing with Mell and Jay escalated really quickly 0.0 ik zal even met Jordan of Chiara reageren)


    We've lived in the shadows for far too long.