• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    Ik trok de jongen vrolijk een meter verderop. ''Oow laat maar ik zie dat er nog meer gaymensjes bij zijn gekomen. Altijd leuk toch?'' glimlachend kijk ik de jongen aan. Ik wil wel weten welke slaapplek ik heb. Tot nu toe heb ik nog maar 1 meisje gezien maar zeg mij niet dat er maar 2 meisjes en 5 jongens hier komen wonen. Dan word het gewoon een YOLO partyy.


    ik wil niet opdringerig doen maar kan zij met Mell praten?


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    ik wil niet opdringerig doen maar kan zij met Mell praten?
    Ik heb het ook niet over Mell?? Ik praat uberhaupt niet eens over haar x'D)

    EDIT: Ik las het verkeerd. Misschien moet je bij de vriendengroep komen staan:Y)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 0:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mellory Wales

    Ik liep naar binnen en zag een groepje mensen staan. Ik liep voorzichtig naar hun toe. Dit is de eerste keer dat ik verlegen ben maar ja. Uiteindelijk was ik er en stelde mezelf voor: " Hoi ik ben Mellory maar noem me maar Mell," zei ik. Serieus waarom zijn ik dat! Ik keek de groep rond en ze zagen er allemaal aardig uit vooral het meisje met rode hare leek me aardig. Ik hoop dat ze dat ook is.


    live your life, it is beautiful as it is!

    - Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    Ik knikte even. " het klinkt heel cool. Gewoon op verschillende plaatsen wonen. Ik woon..." Ik stopte even midden in mijn zin. "Ik woon ergens waar mijn vader mij niet kan en aangezien mijn moeder liever niet heeft dat mensen die wij niet kennen het niet weten." Zei ik zacht en haalde mijn schouders op. Mijn vader was absoluut geen tolerante man, nee. "Toen ik dertien was zijn we verhuisd, zover mogelijk weg. Misschien vertel ik je ooit nog waar ik woon." Ik ging deze jongen niet meteen mijn hele levens verhaal vertellen, maar moest wel eerlijk vertellen waarom ik niet kon zeggen waar ik woonde. Anders zou hij me sowieso raar vinden. Niet dat hij nu geen reden had om me raar te vinden. Ik kon mezelf wel slaan, wat was ook weer raar bezig. Ik kon ook nooit normaal doen. Ik slikte weer moeilijk. "Maar zo te zien heb jij je wel huis gewoon mee genomen. Wat heb je in hemels naam allemaal bij je?" Vroeg ik met grote oven. Ik durfde te wedden dat hij meer bij zich had dan ik bezitten, maar oke. Ik realiseerde me dat het niet erg aardig was om dat te zeggen, maar he, ik had het al gezegd. "Sorry, ik zeg soms meer dan ik wil zeggen." Zei ik verontschuldigend en lachte even zenuwachtig. Oh god, daar had je het. Mijn lachje. Mijn zenuwachtige gay lachje. Hopelijk had hij het niet door. Anders had ik mezelf wel erg snel verraden.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 0:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik heb het ook niet over Mell?? Ik praat uberhaupt niet eens over haar x'D)

    EDIT: Ik las het verkeerd. Misschien moet je bij de vriendengroep komen staan:Y)


    Vriendengroep?!?! Ik ken mensen amper :o


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    Vriendengroep?!?! Ik ken mensen amper :o
    Whaha ik bedoelde waar de meesten mensen in het huis zijn x''D)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Seaver ze weten niet dat het uitgezonden word)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mo McDumble
    Hij wou zeggen waar hij woonde, maar bedacht zich. 'Oh het spijt me van je vader', zei ik nadat hij had uigelegd waarom. 'En nee ik heb mijn huis niet bij me, ik ben bang dat mijn begane grond alleen al niet in dit huis zal passen', ik lachte even. Ik hoopte dat het niet stom klonk. Hij had net gelachen en dat klonk lief. Ik zou daat nooit hardop uitspreken, maar toch. Ik twijfelde of ik hem zo vertellen dat in alle 7 grote koffers kleren en spullen om kleding te maken zaten. In de rugtas en in een van de kleine koffers zaten wat teken spullen om kleding te schetsen en wat dingetjes zoals mijn dagboek en laptop. In die laatste kleine koffer zaten nog meer kleren en spullen om kleding te maken. 'Laten we zeggen dat er waarschijnlijk een heleboel onodige dingen in zitten', zei ik uiteindelijk. Eigenlijk twijfelde of ik wel fenoeg kleren bij had, want ik hate het om dingen 2x te dragen. Behalve als ik ze echt heel leuk vond. Dat was het enige echt verwende aan me. Verder probeerde ik altijd mijn ouders uit te leggen dat ik due dingen niet nodig had, maar ze bleven maar geven. Zeg nou zelf, wie heeft er nou wat aan een ipad ipod iphone samson galaxy 2 laptops en een blackberry?


    Dont say why me, say try me

    Eliza "Eleya" Cast

    Ik stap uit de auto, en loop naar de kofferbak. Ik zie dat mijn ouders in de auto blijven zitten. Ik vloek in stilte op ze, terwijl ik mijn 3 koffers uit de auto. 1 kleine, en 2 grote. "nou-eh, dan ga ik..." "je mobiel. Die moet hier blijven. Geef maar hier!" Zegt mijn moeder vinnig. "
    "maar dát hebben jullie me niet verteld!" Val ik uit. Ik ga m'n mobiel echt niet aan hún geven! "soms zijn jullie echt k*t ouders!" Ik loop woedend weg, en schreeuw achter mijn rug "haal dat 'soms' maar weg, jullie zijn altijd vervelend!"


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    - Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    "Mijn moeder kan overdrijven. Maar we nemen liever geen onnodige risico's." Mompel ik. Het was zo, ze wist namelijk niks zeker. Nou wist ik ook bijna nooit iets honderd procent zeker. Misschien vond mijn vader het niet het einde dat ik gay ben, maar om dat te weten moest ik het hem eerst vertellen. "En ik denk dat iedereen wel eens onnodige spullen meeneemt. En ik moet toegeven dat mijn koffers nog maar net dicht konden en dat alles lucht dicht verpakt is zodat er meer in de koffer kon dan eigenlijk mogelijk is." Ik lachte even en haalde een hand door mijn haar. Met een kleine glimlach keek ik naar de koffers, waarvan ik niet meer precies wist wat erin zat, omdat ze al een week klaar stonden. Ik had ze eerst duizend keek in- en uitgepakt om te kijken hoe ik zoveel mogelijk spullen mee kon nemen, maar was zo blij geweest toen ze mooi stonden te zijn net achter onze bank. "Ik denk dat ik zo even rond ga kijken wat er allemaal te zien is in het huis voor ik mijn koffers in mijn kamer ga zetten. Ik weet niet of je meegaat of hier blijft om te kijken wie er zo nog meer binnenkomt... Maar het zou leuk zijn als je even meegaat kijken. Niet dat ik je dwing natuurlijk, maar toch." Stamelde ik een beetje. Ik had normaal kunnen doen. Nee wacht, dat kon ik niet, want ik was een moron. Dit had ik altijd als ik bij jongens in de buurt kwam en het was niet handig. Alles wat ik zei klonk stom of raar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nachtkat, vind jij het erg als Eleya verliefd op Lou Lou word?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Mijn veel te late topics (: )

    Jayden Matthew Cooper

    Ik zit bij Ian in de auto en kijk uit het raam. "Waar gaan we nou heen Ian?" Vraag ik voor de duizendste keer. Ian grijnst alleen maar breed en houd zijn mond dicht. "Je zei dat we naar pa en ma gaan, maar hier wonen ze niet!" Ik woon al een tijdje bij mijn broer omdat mijn ouders aan de drank zitten. Als we afslaan zie ik een poort en hek. "Ian en Jayden Cooper, Jay is kandidaat," Zegt Ian, en ik zucht. Hij heeft me voor een of ander programma ingeschreven. Typisch. "Welkom bij Big Brother!" Zegt een stem. Mijn mond valt open. Nee! Ik kijk boos naar mijn broer. Hij haalt zijn schouders in en doet mijn deur open. Ik tap uit en pak mijn spullen. "Doei klein broertje!" Zegt hij, en ik loop weg. Na een paar minuutjes ben ik in het huis. "Hallo? Iemand hier? Jayden Cooper!" Roep ik door het huis.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Mindbreaker Ik wil niet de baas spelen ofseu maar ze weten niet dat het voor een progamma is en dat staat ook in de regels)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    waar speeld het zich eigenlijk af?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    waar speeld het zich eigenlijk af?
    (Los Angeles? Londan? Nederland? Ik weet aleen dat we in een huis zijn waar wen niet uit mogen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,