• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    het is nu middag, en iedereen komt nu zo'n beetje aan.


    Loulou Veldenborgh "Lou"

    In volle galop kwam ik aanstuiven op Fire, mijn zwarte paard.
    'Ho Fire, hier moeten we zijn.' Voor ons lag een groot hek. De poort naar de tuin wist ik. Vanaf hier zou ik een paar minnuten moeten lopen, voordat ik uit zou komen bij een huis. Het huis waar ik aankomende weken samen met elf andere die ik totaal niet kende wonen. Nu maar hopen dat alles goed zou gaan en er niets uit de hand ging lopen.
    Bij het huis keek ik rond, maar er was nog niemand. Jammer. Een paar meter van het huis lagen een paar stallen waar ik Fire in kon doen. Gedachteloos deed ik het, en niet veel later lag ik op de grond naar de blauwe lucht te kijken. Wachtend op wat er komen ging.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [mijn topics]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Mijn topics, ik wil dit volgen :Y) )


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Jordan Shane McDawn
    "Zijn we er al" Vroeg ik voor de zoveelste keer en keek even naar mijn vader. "Nee." zei hij kortaf. Ik had bewust gevraagd of hij mij hierheen wilde rijden, aangezien dat het handigst was. Mijn koffers lagen naast mij en mijn mobiel moest nodig opgeladen worden. Met een kleine glimlach keek ik uit het raam. We waren er bijna als ik het goed had. Ik had er ongelofelijk veel zin in. Ik was altijd een beetje overenthousiast. Het grote huis met een hek eromheen was nu te zien en de glimlach op mijn gezicht werd groter. Lachend zat ik op de achterbank en mijn mobiel ging voor het eerst sinds ik in de auto zat mijn zak in. Ik stapte de auto uit en gooide de deur dicht, nadat ik mijn koffers eruit had gehaald. Het zag er van buiten af echt heel erg mooi uit. Ik sleepte mijn koffers achter mij aan. Met veel moeite kreeg ik de voordeur open en sleepte ik mijn koffers naar binnen. "Is er al iemand?" Schreeuwde ik door het huis. Ik hield er niet van om ergens als eerste te zijn. Het gaf me altijd het gevoel dat ik te enthousiast was of iets te graag wilde. Ik zuchtte even voor ik mijn koffer neerzetten samen met mijn weekend tas en mijn jas uit deed. Het huis was van binnen net zo mooi als van buiten, maar dat was mijn mening

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:51 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    3:) Mitch gaat de antie yoloers het leven zuur maken! overigens mijn topucs ik reageer pas later zit op een mobiel ofzo :(


    Dont say why me, say try me

    Beckett schreef:
    (Mijn topics, ik wil dit volgen :Y) )


    hier is een link naar de story voor als je niet steeds je mailbox vol wilt hebben;)


    Aan alle "mijn topic" mensjes: Hahaha, flauw hoor!:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Hayden Cameron Mason
    Zachtjes meeneuriënd met de muziek reed ik mijn oude deux chevaux het parkeerterrein op, er stond al een andere auto. Ik stopte de oude auto en dankte God dat hij ook deze reis weer had overleefd. Nog steeds neuriënd stapte ik uit de auto en pakte ik mijn koffers. Het waren er flink wat, want ik moest natuurlijk wel een paar weken in dat huis verblijven. Tevens was ik niet heel goed in kiezen als het op kleding aankwam, dus ik had uiteindelijk alles maar meegenomen. Terwijl ik naar het huis liep keek ik rond, het was een prachtig gebouw en met de omgeving was ook niets mis. Ik duwde tegen de voordeur, die niet echt meewerkte, en stapte naar binnen. In de brede hal zette ik mijn koffers neer. Iets verderop zag ik een knappe jongen staan, echt heel knap, gewoon filmsterrenhottie-super-awesome-die-wil-ik-nu-zoenen knap zoals Rose dat zou zeggen. Ik besloot mijn verlegenheid opzij te zetten en ik stapte op hem af.
    'Hey,' bracht ik zachtjes uit terwijl ik mijn hand uitstak, 'ik ben Hayden.'


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Mijn topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love-Druk typetje

    Vrolijk loop ik de oprijlaan van het huis op. OMG staat daar serieus een paard ik wil er altijd al een. Ik ren snel naar de paard en onderweg laat ik mijn koffers vallen. ''Hooi lief paardje hoe heet je? Ik heet Chiara Bella Love en ik ben heel aardig hoor'' zeg ik luidop tegen het paard. Ik bedoel paarden zijn cool duh ze hebben Swag snapje? ''Rustig voel je niet op je teentjes getrapt hoor. Ik zal ooit wel op je rijden'' grinik ik tegen het paard als hij een beetje wild begint te doenToen pas viel me de jongen op van ongeveer 16 oud. Of het was een meisje het was niet echt duidenlijk te zien alleen dat ze als een verdwaald beest naar de lucht staarde. ''Hooi heb je alles gehoord?'' vraag ik met blosjes op mijn wangen. Ik wacht niet op een antwoord en vraag aan haar ''Ben je eigenlijk een jongen of een meisje. Het is niet zo duidenlijk zichtbaar snap je. Of ben je een homo of een lesbienne? Dan worden we vast hele goeie vriendinnen.'' zeg ik enthousiast tegen het meisje/jongen en spring in het rond. Ik wil altijd al een gay vriend hebben. ''Hoe heet je eigenlijk'?''' nieuwsgierig kijk ik hem/haar aan. Ik bedoel ik moet de naam van mijn gayfriend toch wel weten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Loulou Veldenborgh "Lou"

    Ik keek nog steeds naar de lucht toen ik een meisjesstem iets hoorde zeggen. Blijkbaar had ze het tegen Fire, want ik ging ervanuit dat je niet "lief paardje" tegen een mens ging zeggen. Ze zag me blijkbaar, en riep iets naar me. ''Hooi heb je alles gehoord?''
    Ik wou wat antwoorden, maar kreeg daar de kans niet voor, of ze zei weer wat: ''Ben je eigenlijk een jongen of een meisje. Het is niet zo duidelijk zichtbaar snap je. Of ben je een homo of een lesbienne? Dan worden we vast hele goeie vriendinnen.''
    Ik hoorde de enthousiasme in haar stem, maar kon het niet laten om me weer te ergeren aan het feit dat bijna iedereen dacht dat ik een jongen was. Niet dat ik er zo meisjes-achtig uit zag, maar toch.
    ''Hoe heet je eigenlijk'?''
    Ik stond op, en liep naar het meisje toe. `Hay, ik ben Loulou, maar zeg maar Lou, en ik ben een meisje. Dit paard is inderdaad van mij, hij heet Fire. Hoe heet jij? En ben je altijd zo hyper? Dan kunnen we wel vrienden worden, ja.´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Jordan feels flattered^^


    Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    Vrolijk keek ik mijn ogen uit. Ik kwam niet vaak buiten en het landschap waar we doorheen reden was prachtig. "Ik durf te wedden dat als je in het huis ook maar een keer zo kijkt dat ze weten dat je homo bent." Zei mijn moeder zacht lachend. Ze wist dat ik het graag verborg en steunde mij altijd. "Ik weet het mam, ik weet het." Zei ik met een halve glimlach terug. Het landschap veranderde langzaam, maar niet minder mooi. In de verte zag ik een huis. Dat noestiger zijn. Daar zou ik straks zitten. Ik wreef zachtjes over mijn arm en duizenden vragen kwamen in me op. Maar het meest van al vroeg ik me af hoe de andere zouden reageren op homo's. Ik hoopte niet al te erg, mochten ze het merken. Ik sloot mijn ogen even haalde diep adem. Het zou wel goed komen. De auto stopte en ik stapte uit. Ik pakte mijn koffers en mijn schoudertas en liep het terrein op. Hier zou ik de komende weken zitten. Ik keek even geïnteresseerd om me heen. Het was hier best wel mooi. Ik zag een meisje in het gras liggen, maar besloot eerst mijn koffers binnen te zetten. Ik liep eerst naar de deur die ik open probeerde te krijgen. Na een tijden lukte het me zonder me tas op de grond te hoeven zetten.ik keek even om me heen, niet wetend of er al andere waren behalve mij en het meisje. Een ander meisje kwam net aan en begin tegen het paard te praten. Ik fronste even en keek weer naar binnen terwijl ik de deur sloot. Iets verderop stonden twee jongens. Ik kon wel even wachten.

    Jordan Shane McDawn
    Geschrokken draaide ik me om. Een jongen die er nogal... Ik wist niet precies wat het was, maar vooral anders uitzag stelde zich voor als hayden. "Leuk je te ontmoeten." Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik schudde vrolijk de jongen zijn hand. "Ik ben Jordan. Maar veel mensen vinden mijn tweede naam fijner, Shane." Zei ik en haalde mijn schouders even op. Ik had nooit begrepen waarom mensen liever Shane zeiden, het was gewoon zo. Altijd al zo geweest. Natuurlijk had ik er nooit iets van gezegd, puur uit beleefdheid. Dan had je ook nog dat ik bang was voor het antwoord, maar dat was een ander verhaal. "Ik ga je vast waarschuwen, ik praat teveel. Ik heb het al vaak genoeg gehoord van andere. Maar oke, laat ik eerst maar eens vragen wat je van het huis vind." Zei ik al iets langzamer dan dat ik normaal sprak. Normaal praatte ik zo snel dat niemand me kon verstaan, wat meestal niet goed was. Ik wilde er heel graag vanaf komen, maar wist niet goed hoe. Ik hoopte eigenlijk dat het vanzelf weg zou gaan.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 22:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    wie slaapt met wie op de kamer en wie wilt verliefd op Mell worden?


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    wie slaapt met wie op de kamer en wie wilt verliefd op Mell worden?


    Je kan dat niet zomaar vragen :o dat gebeurt. En als het goed gebeurt krijg je van die hele diepe RPG's waarin personages vechten met hun gevoelens. But whatever, dat is mijn mening


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    Je kan dat niet zomaar vragen :o dat gebeurt. En als het goed gebeurt krijg je van die hele diepe RPG's waarin personages vechten met hun gevoelens. But whatever, dat is mijn mening
    [/quote

    ja dat is zo dus daarom wilt Mell verliefd worden


    live your life, it is beautiful as it is!

    Hayden Cameron Mason
    De jongen draaide zich om en ik weet niet of ik geschokt moest zijn of in de zevende hemel, God, hij was van de voorkant nog leuker dan van de achterkant! Super cute, niet lang, beetje gespierd en die ogen, whow...
    'Jordan, Shane, ik vind het allebei leuk,' zei ik grinnikend. 'Maar als iedereen je Shane noemt, zal ik dat ook maar doen. Anders ontstaat er verwarring. Het huis is prachtig trouwens, een stuk mooier dan wat ik normaal bewoon.' Ik grinnik eventjes in mezelf als ik moet denken aan het ieniemienie appartementje waar ik nu in leef, omdat mijn ouders zo beleefd zijn geweest me uit huis te schoppen. 'Ik praat trouwens niet heel veel geloof ik, ik heb nog nooit iemand erover horen klagen in ieder geval.' Ik vroeg me af of hij ook gay was, te mooi om waar te zijn waarschijnlijk. Ik hoorde de deur open gaan en sluiten met een zachte klik. Ik draaide me om en zag een jongen met vrolijke krullen de hal binnen stappen. Seriously? Nog een knappe jongen? Dit gaan een paar leuke weken worden.
    'And another boy, zouden hier alleen maar jongens komen?' zeg ik grappend tegen Shane. Zodra het mijn mond uit is besef ik hoe ongelooflijk stom ik klink en ik hoop tot in het diepste van mijn hart dat hij het niet gehoord heeft en dat ik alsjeblieft door de grond kan zakken als dat wel het geval is.

    Ik ga slapen, sorry guys, maar anders val ik morgen in slaap tijden economie =3
    Tot morgen ^^

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 22:30 ]


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love