• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    MindBreaker schreef:
    (Nee, bi, en waar is Mallory?)


    binnen in de hal komt Jay naar haar toe?


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Okay)

    Jayden Matthew Cooper

    Na een tijdje ergens in een hoekje gezeten te hebben, besluit ik het huis te gaan verkennen. Waarom heeft Ian me hierheen gestuurd? Wat doe ik hier? Het enige wat ik er tot nu toe voordelig aan vind is dat ik nie naar school hoef. Dat is dus echt een pluspunt. Ik kom uiteindelijk aan in de gang. Het is er moo8, en ik zie iemand staan. Voor het eerst in di huis. "Hey, ik ben Jayden, maar iedereen noemt me Jay." Stel ik mezelf voor. Als ik tenminste één vriend hier heb die ik kan vertrouwen.. Dat zou toch een goede start zijn? En sowieso weet ze misschien waar ik ben en bosland ik hier moet blijven. Op mijn mobiel heb ik geen internet en bereik. Echt irritant. De komende weetikveel ben ik gewoon Offline. Dat is echt vreemd, want normaal zit ik de hele dag achter de computer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    (Okay)

    Jayden Matthew Cooper

    Na een tijdje ergens in een hoekje gezeten te hebben, besluit ik het huis te gaan verkennen. Waarom heeft Ian me hierheen gestuurd? Wat doe ik hier? Het enige wat ik er tot nu toe voordelig aan vind is dat ik nie naar school hoef. Dat is dus echt een pluspunt. Ik kom uiteindelijk aan in de gang. Het is er moo8, en ik zie iemand staan. Voor het eerst in di huis. "Hey, ik ben Jayden, maar iedereen noemt me Jay." Stel ik mezelf voor. Als ik tenminste één vriend hier heb die ik kan vertrouwen.. Dat zou toch een goede start zijn? En sowieso weet ze misschien waar ik ben en bosland ik hier moet blijven. Op mijn mobiel heb ik geen internet en bereik. Echt irritant. De komende weetikveel ben ik gewoon Offline. Dat is echt vreemd, want normaal zit ik de hele dag achter de computer.


    Praat hij tegen Mell?


    live your life, it is beautiful as it is!

    welk seizoen is het?


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Hij praat tegen Mel ja :Y))


    Spoiler alert: you will save yourself

    ThisIsMeNow schreef:
    welk seizoen is het?


    Indeed, maar ik hoop dat het lente/zomer is. mei/juni ofzo


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik wacht eerlijk gezegd even op Bruises voor als ze nog wil reageren op 'chiara'.
    En wil nu eigenlijk wel even over de kamers en het seizoen weten. -is nieuwsgierig-


    We've lived in the shadows for far too long.

    MindBreaker schreef:
    (Okay)

    Jayden Matthew Cooper

    Na een tijdje ergens in een hoekje gezeten te hebben, besluit ik het huis te gaan verkennen. Waarom heeft Ian me hierheen gestuurd? Wat doe ik hier? Het enige wat ik er tot nu toe voordelig aan vind is dat ik nie naar school hoef. Dat is dus echt een pluspunt. Ik kom uiteindelijk aan in de gang. Het is er moo8, en ik zie iemand staan. Voor het eerst in di huis. "Hey, ik ben Jayden, maar iedereen noemt me Jay." Stel ik mezelf voor. Als ik tenminste één vriend hier heb die ik kan vertrouwen..

    Dat zou toch een goede start zijn? En sowieso weet ze misschien waar ik ben en bosland ik hier moet blijven. Op mijn mobiel heb ik geen internet en bereik. Echt irritant. De komende weetikveel ben ik gewoon Offline. Dat is echt vreemd, want normaal zit ik de hele dag achter de computer.


    Mellory Wales "Mell"
    Ik draaide me om en zag daar een hele knappe jongen die zichzelf voorstelde als Jay "Hoi, ik ben Mellory maar noem me maar Mell," stelde ik mezelf voor"Waarom ben jij hier eigelijk?" Vroeg ik. Ik streek ongemakkelijk over mijn outfit. Noemen ze dit liefde op het eerste gezicht of voelde ik me gewoon..


    live your life, it is beautiful as it is!

    Seaver schreef:
    Ik wacht eerlijk gezegd even op Bruises voor als ze nog wil reageren op 'chiara'.
    En wil nu eigenlijk wel even over de kamers en het seizoen weten. -is nieuwsgierig-


    ik ben er ook nieuwsgierig, ik hoop dat het zomer is!


    live your life, it is beautiful as it is!

    het maakt mij niet uit welk seisoen het is maar ik hou wel van herfst irl


    Dont say why me, say try me

    Jay Cooper

    "Ik... Eigenlijk heb ik geen idee!" Zeg ik grijnzend. "Mijn broer Ian dumpte me hier en ik dacht... Nou ja, misschien wist jij het." Ik hoop maar dat ze me niet raar vind. Ik ben ook raar. "Zullen we ergens gaan zitten?" Vraag ik, een beetje bang. Ik kijk naar de deur. Waarom zitten we hier nou? Ik hoop maar dat de anderen ook aardig zijn. Mell is tenminste aardig. Als er iemand een goede vriend zou kunnen zijn in de tijd dat we hier zijn. Ik denk aan thuis, aan Jared, aan Liam... Het waren mijn beste vrienden tot ze er achter kwamen dat ik gay was. Eerst geloofden ze me niet. Ik ben dan ook eigenlijk bi, maar toch. Sommige mensen hebben daar iets tegen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    Jay Cooper

    "Ik... Eigenlijk heb ik geen idee!" Zeg ik grijnzend. "Mijn broer Ian dumpte me hier en ik dacht... Nou ja, misschien wist jij het." Ik hoop maar dat ze me niet raar vind. Ik ben ook raar. "Zullen we ergens gaan zitten?" Vraag ik, een beetje bang. Ik kijk naar de deur. Waarom zitten we hier nou? Ik hoop maar dat de anderen ook aardig zijn. Mell is tenminste aardig. Als er iemand een goede vriend zou kunnen zijn in de tijd dat we hier zijn. Ik denk aan thuis, aan Jared, aan Liam... Het waren mijn beste vrienden tot ze er achter kwamen dat ik gay was. Eerst geloofden ze me niet. Ik ben dan ook eigenlijk bi, maar toch. Sommige mensen hebben daar iets tegen.


    Mellory Wales "Mell"

    "Ja, goed in de keuken?" Vroeg ik hem. Ik wachtte niet op zijn antwoord en liep naar de bar en ging op een barkruk zitten. "Wat ben jij? Bi, homo of hetero???" Vroeg ik hem, "ik ben hetero en val dus op jongens zoals jij ook bent, knap, aardig en schattig" zei ik op mijn gemak tegen hem.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jay Cooper

    Ik ga op de barkruk naast de hare zitten. Moet ik dit wel tegen haar zeggen? Ik ken haar pas net. "Ik ben bi." Zeg ik, omdat ik niet meer weet te zeggen. Ik zucht als ik bedenk dat als wij tweeën er zijn, er ook meerderen zijn. En het is dus ook niet alleen voor homo's. Ik kijk naar de keuken. Het is best mooi ik hou op zich wel van koken, als het eten maar lekker is. Ik ga achter de bar staan en kijk of er drinken is. Ik zie niks en hang een beetje achter de bar. Opeens verstijf ik. Ik had gisteren afgesproken met Dave om te chatten. Shit shit shit! Ik kan hem nu echt vet lang niet bereiken


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    Jay Cooper

    Ik ga op de barkruk naast de hare zitten. Moet ik dit wel tegen haar zeggen? Ik ken haar pas net. "Ik ben bi." Zeg ik, omdat ik niet meer weet te zeggen. Ik zucht als ik bedenk dat als wij tweeën er zijn, er ook meerderen zijn. En het is dus ook niet alleen voor homo's. Ik kijk naar de keuken. Het is best mooi ik hou op zich wel van koken, als het eten maar lekker is. Ik ga achter de bar staan en kijk of er drinken is. Ik zie niks en hang een beetje achter de bar. Opeens verstijf ik. Ik had gisteren afgesproken met Dave om te chatten. Shit shit shit! Ik kan hem nu echt vet lang niet bereiken


    Mellory Wales "Mell"

    Ik zag Jay naar de bar lopen. "Ben je bi?" Vroeg ik zo sirieus mogelijk. "Ow wat GEWELGIG ik heb altijd altijd al een gay of half gay vriend gewild fat is echt geweldig!!" Riep ik uit. Ik liep naar hem toe. "Mag ik een knuffel ik heb daar behoefte aan," vroeg ik met mijn liefste stemmetje en opende mijn armen.


    live your life, it is beautiful as it is!

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love.


    Ik trek Jordan mee naar het kofie apparaat naar Hayden. Ik kijk even rond omtekijken of er meer meisje zijn. Over welke vraag. Ik val stil en kijk Hayden nieuwsgierig aan. Wat een rotzooi hij had het toch niet over mij? ''Iedereen hier weet al dat je home bent en dat is bevestigd door je uiterlijk'' Spottend kijk ik hem aan. Het was toch duidenlijk te zien. En helaas ben ik een enorme flapuit en zeg ik vaak wat ik denk. Nadat ik dat heb gezecht ga ik dichterbij hem staan ''Je kan gewoon zeggen dat je liever met jongens gaat'' ik trek me weer terug. Zelfvoldaan kijk ik Hayden aan. Wat een homo. Naja geen homo hij is een homo dus ja.



    Jordan Shane McDawn
    Ik lachte even een beetje verbaasd. Hoe durfde ze zo tegen hem uit te vallen. Ze was hier net. Ik draaide me naar haar toe en zuchtte. "En wat dan nog? Wat is er mis met homo's?" Vroeg ik hoofdschuddend. Ik walgde van mensen die homo's niet uit konden staan, gewoon vanwege hun gedraag. Ik slikte moeilijk. Het deed me denken aan de jongens bij mij in de buurt, de meiden bij mij op het VWO die elke dag klaar stonden om een vriend van mij even te beledigen. Het sloeg helemaal nergens op en dat wisten hun ook wel. Ik liep weg bij Chiara en ging naast Hayden staan. "Wat als ik homo zou zijn, zou je dan ook niet meer zo eng aardig tegen mij zijn? Of begrijp ik het nu verkeerd?" Zei ik bot en pakte een glas uit de kastjes. Ik wilde wel wat drinken en ik ging nu echt niet de keuken uit stormen omdat zij er was. We waren hier net misschien vijf minuten en nu al had ik iemand die ik niet mocht. Dat was toch echt wel een nieuw record. Ik had me nog zo voorgenomen om gewoon aardig tegen iedereen te doen, maar met zulke mensen ging dat erg moeilijk orden.


    We've lived in the shadows for far too long.