• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam aan en zuchtte even. "Wist ik het dat het zo ging lopen. Dat ik twee kinderen van je ging krijgen.." Zei ik terwijl Liam Laura vrolijk aan het begroeten was. Ik zag hoe Laura bijna flipte en zei dat ze mij moest spreken. "Lau, je gaat flippen.. Denk ik." Zuchtte ik. "Jij was in die jaren geen fan en nu heb je hem?! Arretez, ik wil je krachten." Lachte ze. Ik keek haar ietwat beledigd aan en rolde mijn ogen. "Vergeet niet dat hij de vader van mijn kinderen is." Grinnikte ik. "Dat ook nog ja, dat is gewoon een droom die uitkomt. Trouwens, die nieuwe meid..?" "Alyssa." Maakte ik haar zin af. "Ja, zij. Ze is de ergste persoon ooit!" Ik grinnikte weer en knikte instemmend. "Dat is ze inderdaad." "Hoe lang ben je zwanger?" Laura leek zo enthousiast opeens, wat mij automatisch ook opvrolijkte. "Bijna twee maanden.. Toch Liam?" Zei ik en zuchtte. "Lang leve mijn geheugen als een zeef." Grijnsde ik. "Maar hier, ga maar even met Liam praten. Niall zit iets te doen en Zayn is chagrijnig en ik weet niet waar Harry en Lou zijn.."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Mijn gezicht betrok een klein beetje toen Laura over Alyssa begon. Nog altijd kon ik het gewoon niet geloven. Hete thee. Dat kind zou ik wurgen als ik haar in mijn handen kreeg. En als ze nog maar èèn keer zoiets zou doen, dan zorgde ik wel dat ze het huis uit werd gezet. Al kostte me het vijfduizend pond. Toen Mackenzie me vroeg of ze bijna twee maanden zwanger was, knikte ik. 'Volgens mij ongeveer twee maanden, ja' beaamde ik Mackenzie. Vrolijk begon ik met Laura te praten. Het was een leuk en aardig meisje


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek naar de klok en zag dat de tijd was omgevlogen. Mijn buik begon te knorren en met tegenzin draaide ik de laptop naar me toe. "Lau, ik moet gaan. Praat me later wel bij, over Amy, Mel en jezelf? Ik wil vanavond nog op het internet namelijk, sorry." Laura knikte even en zwaaide naar me. "Ik zie je later wel. Ik ga je wel lastigvallen op Facebook." Grijnsde ze. Ik grinnikte en knikte. "Tuurlijk.." Ik sloot af en rende naar de keuken. "Sorry.., maar ik wil vanavond kijken of er nog artikels waren over dit programma." Zei ik en pakte een pan om een omelet te maken. "Wil je ook?" Vroeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Geeft niks' glimlachte ik. Ik schudde mijn hoofd en pakte mijn telefoon uit mijn broekzak. 'Ik ga Danielle even vragen wat ze nou eigenlijk moet' zuchtte ik en ik stond op. Al bellend liep ik naar boven, waar ik op de overloop bleef staan. 'Met Danielle' hoorde ik de stem aan de andere kant van de lijn. 'Dani? Waarom verzon je dat over dat wij een relatie hadden?' vroeg ik. 'S-sorry, Liam. De pers viel me de hele tijd lastig' fluisterde ze. 'Ben je boos?' vroeg ze erna. 'Ja' antwoordde ik kortaf. 'Het spijt me' zei ze nogmaals. Uiteindelijk werd het een gezellig gesprek. Ik vergaf het haar niet, ookal kon zij er bijna niks aandoen, maar ik was gewoon tè nieuwsgierig naar haar leven nu. Ondertussen was ik lachend om een grap van haar, weer naar beneden gekomen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (En ik viel weer in slaap--" ach ja, ik ga morgen even antwoorden, ben doodop.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Snap ik best, haha. Ik moet over een uurtje naar kickboksen, en kan daarna nog maar twee uur slapen vanwege dat ik dan alweer ontbijt moet klaar gaan maken voor mijn broertjes en zusjes. Godzijdank helpt mijn broer me, maar alsnog is het veel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik zuchtte zielig toen de Kitkatzakleeg was. Ik liep naar de keuken en pakte drie boterhammeb met pasta. Toen ik halverwege was werd ik overspoeld door een golf vermoeidheid en viel in slaap op mijn boterham pasta. Na een poos hoorde ik een vaag gekhid ennn schrik wakkee. Ik zie Mackenzie met ewn pan staan en zucht. 'moet ik helpen dan bak ik gelijk ook vior mezelf. Ik loop even naar de spiegel e zucht als mijn gezicht ondee de pasta zit. 'Mackz ik kan ook begjnnen aan het avondeten" stel ik voor de pasta verhetend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Mijn omelet was klaar en ik zette die op een bord met wat mayonaise en een mes en vork. "Het is een goed idee om het avondeten te maken, ja." Glimlachte ik naar Niall. Ik liep weer naar de woonkamer en ging languit op de bank zitten. De tv stond nog aan en ik keek met veel plezier naar Spongebob, hoe raar dat ook was voor een negentien jarige.. Mijn telefoon begon te trillen door een oproep van Facebook. Ik negeerde het en begon verder te eten van mijn omelet. Straks moest ik wel die pijnstillers nog innemen, anders werd het weer een hel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Demi Lovato

    Ik kom net terug van de supermarkt omdat ik vanavond het toetje moet maken. Ik zet al mijn spulletjes in de keuken wanneer ik Niall op de bank zie slapen.  Vertederd haar in het bord onder hem weg. 

    Ik negeer deems even aangezien ik haar gevraagd heb om t te vreranderen

    Niall Horan.
    Glimlachend knik ik. Ik wrijf met mijn vuisten als een baby door mijn ogen en was snel mijn handen. Mijn haar was een zooitje maar pecht.
    Met een vermoeid gezicht pak ik de groentes en begin ze te snijden terwijl ik de helft opeet om wakker te blijven. Daarna begin ik met het lamsvlees en het overige. Na een poosje was alles klaar ' eten ' roep ik met een slaperige stem. Ik dek snel de tafel en begin bij iedereen op te scheppen maar al snel merk ik dat iedereen veelste weinig heeft. ' fuck fuck fuck fuck fuck verdorie' scheld ik ineens chagerijnig. Nemand ging hier genoeg aan hebben, ik had de helft al opgegeten tijdens het koken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Doei, Daan' lachte ik. Aan de andere kant van de lijn hoorde ik Danielle ook lachend gedag zeggen, en opgewekt hing ik op. 'Mackenzie?' vroeg ik toen ik maar naast de bank op de grond ging zitten. 'Danielle is er volledig over heen. Ze vertelde me dat het voor de pers was, om ze werd steeds lastig gevallen. Het is niets' glimlachte ik. Vrolijk liet ik me achterover vallen en staarde naar het plafond. Ja, ik geloofde Danielle. Maar ze loog niet, toch?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte even naar Liam en legde mijn bord neer op de salontafel. "Dat is goed dan. Ik zeg alleen dat je mensen niet snel moet vertrouwen, ik zeg niet dat ze liegt." Knikte ik. Ik pakte mijn doosje pijnstillers en nam er eentje. In mijn hele leven had ik geleefd tussen allemaal mensen die me voorlogen. Daarom was mijn andere angst dat mensen die ik vertrouw mij voorlogen, de hele tijd. Zuchtend plofte ik weer op de bank en rolde met mijn ogen. Ik wist dat Danielle aardig is, maar ik vertrouwde het niet voor een volle honderd procent.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    Ik liep naar de woonkamer, waar ik zuchtend naast Liam ging zitten. 'Sorry' mompelde ik. Misschien overdreef ik wat, maar Alyssa zou nooit iemand pijn doen. En Liam zou ik nog negeren, net zoals Mackenzie en Niall. Maar alleen Liam wist wat ie moest zeggen en doen, om me weer aan het praten te krijgen. Dat had ik hem nog twee jaar geleden verteld, toen hij míj negeerde omdat ik een grap had uitgehaald.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [De laatste voor Brooke overhouden]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Alweer Topic Tien!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."