• Je kent het vast wel. De Sims. Het geweldige spel waarbij je poppetjes mag besturen en laten leven in eigen gebouwde huizen samen met andere sims die al in het spel zitten.

    Drop hier alles van de sims, van soundtracks tot je eigen gemaakte creaties!

    Ik begin wel


    26 - 02 - '16

    Sysje schreef:
    Heey weet iemand hou je een sim in de sims2 dikker kan maken :3 ik krijg alleen hij hoofd in een rare vorm of de conditie is slechter


    Dat kan bijna niet. Als je ze veel laat eten en niet laat sporten worden ze wel iets dikker, maar echt dik worden ze nooit.
    Er zijn namelijk maar drie standen:
    Gespierd - slank - dikker


    Tell me about it, stud.

    Sysje schreef:
    Heey weet iemand hou je een sim in de sims2 dikker kan maken :3 ik krijg alleen hij hoofd in een rare vorm of de conditie is slechter


    Bij een cheat kan je je sim dunner of dikker maken. BoolProp TestingCheatsEnabled true en dan moet je terwijl je Shift inhoudt op je sim klikken en dan kan je die normaal dun of dik maken.

    @Moretz, dankjewel!

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 17:10 ]


    16 - 09 - '17

    Welk programma gebruiken jullie om torrents te downloaden? :'D.
    Ik wil namelijk nog een uitbreidingspakket downloaden, maar ik vind Utorrent soms een beetje irritant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sims 1, 2 en 3-speler hier ;P
    Sims 2 is denk ik toch wel de beste.


    Tijd voor koffie.

    Als ik de sims 3 open, zegt hij dat ik mijn kaart moet updaten. Hoe moet ik dat doen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Als ik de sims 3 open, zegt hij dat ik mijn kaart moet updaten. Hoe moet ik dat doen?

    Oei, dat is een videokaart kwestie. Heb je Sims 3 al vaker gespeeld? Zo nee, kan je videokaart het spel wss niet aan. Dat had ik jaren geleden namelijk met Sims 2.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oei, dat is een videokaart kwestie. Heb je Sims 3 al vaker gespeeld? Zo nee, kan je videokaart het spel wss niet aan. Dat had ik jaren geleden namelijk met Sims 2.


    Dus ik ben hopeloos? Want ik heb hem een keertje kunnen openen en toen viel hij toen seconde erna uit en gaf hij weer aan dat de videokaart geupdate moet worden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Dus ik ben hopeloos? Want ik heb hem een keertje kunnen openen en toen viel hij toen seconde erna uit en gaf hij weer aan dat de videokaart geupdate moet worden.

    Hmm.. ik weet dat ik destijds heb gewacht op mijn nieuwe pc.. Misschien kun je het je pa vragen?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hmm.. ik weet dat ik destijds heb gewacht op mijn nieuwe pc.. Misschien kun je het je pa vragen?


    Het wilt dacht ik toch niet zeggen dat je videokaart het spel niet aan kan, gewoon dat hij geüpdatet moet worden, welke videokaart heb je?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Vraagje: Heeft er iemand de Sims Middeleeuwen/Middleages ooit gespeeld? Ik hoor er namelijk niet veel mensen over en als ik er mensen over hoor praten, vinden het altijd maar "meh".
    Ikzelf vind het eigenlijk veel leuker dan de gewone Sims, maar ik geloof dat dat kan komen omdat ik gek ben op de kleding en het "sprookjesachtige" en een heleboel dingen uit de middeleeuwen/Renaissance (ik weet niet of dat goed schrijf). En de queestes vind ik veel leuker dan alle dingen die je kunt bereiken in de normale Sims ^^
    Dus, wie heeft het gespeeld en wat vond diegene ervan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    Vraagje: Heeft er iemand de Sims Middeleeuwen/Middleages ooit gespeeld? Ik hoor er namelijk niet veel mensen over en als ik er mensen over hoor praten, vinden het altijd maar "meh".
    Ikzelf vind het eigenlijk veel leuker dan de gewone Sims, maar ik geloof dat dat kan komen omdat ik gek ben op de kleding en het "sprookjesachtige" en een heleboel dingen uit de middeleeuwen/Renaissance (ik weet niet of dat goed schrijf). En de queestes vind ik veel leuker dan alle dingen die je kunt bereiken in de normale Sims ^^
    Dus, wie heeft het gespeeld en wat vond diegene ervan?


    Ik speel het en ik vind het awesome! c:


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Ik speel het en ik vind het awesome! c:

    Haha, nice! Hoever ben je al met je koninkrijk?


    Deep inside, I've never felt alive

    Sims 2 & 3 speler hier. Toch heb ik de Sims 2 liever en speel ik dat dan ook vaker dan de Sims 3. :-p

    BInnenkort kan je niet meer via cloud downloaden :l
    Voorlopig kan je hier alle sims nog downloaden, is echt supersimpel (:

    Maar ik heb sims 1 + alle uitbreidingen gekocht, sims 2 + nachtleven en daarna sims 2 + alles gedownload.
    Sims 3 ook ooit gedownload, maar die viel me tegen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nikolajevna schreef:
    Vraagje: Heeft er iemand de Sims Middeleeuwen/Middleages ooit gespeeld? Ik hoor er namelijk niet veel mensen over en als ik er mensen over hoor praten, vinden het altijd maar "meh".
    Ikzelf vind het eigenlijk veel leuker dan de gewone Sims, maar ik geloof dat dat kan komen omdat ik gek ben op de kleding en het "sprookjesachtige" en een heleboel dingen uit de middeleeuwen/Renaissance (ik weet niet of dat goed schrijf). En de queestes vind ik veel leuker dan alle dingen die je kunt bereiken in de normale Sims ^^
    Dus, wie heeft het gespeeld en wat vond diegene ervan?


    Ik speel het en ik vind het echt super leuk!


    16 - 09 - '17