• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6



    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik wil wel een probleem-meisje c:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Geef me maar een probleemmeisje


    all because i liked a girl

    K so sorry dat was ik op mn oude account ivm kwijtraken van wachtwoord maar like I said, probleem-meisje voor mij c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    K so sorry dat was ik op mn oude account ivm kwijtraken van wachtwoord maar like I said, probleem-meisje voor mij c:


    Ik zet je erbij, welke was jij op je oude account?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    dat was xLastkiss haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Aangezien er al twee meiden zijn, doe mij dan maar een jongen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ik twijfel over een sergeant ivm met tijd


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    ik twijfel over een sergeant ivm met tijd


    Oke, denk er maar even rustig over na (:

    De rest heb ik erbij gezet ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Wat voor dingen worden als op het randje gerekend? Moet ik dan denken aan moord, diefstal, mishandeling?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Wat voor dingen worden als op het randje gerekend? Moet ik dan denken aan moord, diefstal, mishandeling?


    Bij moord ga je zeker weten de gevangenis in, dus niet hier heen..
    Het is meer dat ze op het punt staan gigantisch de fout in te gaan zeg maar, nog 1 misdrijf en ze moeten de gevangenis in ofzo..

    Dus mishandeling en diefstal of drugshandel ofzo kan allemaal wel zeg maar snap je?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Bij moord ga je zeker weten de gevangenis in, dus niet hier heen..
    Het is meer dat ze op het punt staan gigantisch de fout in te gaan zeg maar, nog 1 misdrijf en ze moeten de gevangenis in ofzo..

    Dus mishandeling en diefstal of drugshandel ofzo kan allemaal wel zeg maar snap je?


    Okee (: ik ging ook niet van moord uit hoor, dat leek me ook te ver maar ja, je weet maar nooit.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Haha dat is waar (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 10:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    James George Malum

    Malum – Latijn voor Kwaad
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk: (FC: Ville Valo) James heeft zwart, schouderlang haar dat hij altijd los draagt. Hij heeft een tatoeage die zijn hele linkerarm bedekt. Zijn ogen zijn grijs.
    Met zijn 1,72 m heeft hij een redelijk normale lengte. Hij is redelijk gespierd, niet overdreven maar hij heeft ook zeker geen buikje.
    Innerlijk: James is een heel koel persoon. Zijn hoofd gaat voor zijn hart. Hij kan heel makkelijk zijn gevoelens uitschakelen en is daarom ook een gevaarlijke tegenstander. Hij doet niet aan spijt of angst. Als er iets moet gebeuren, doet hij het ook gewoon. Zijn emoties zijn ook echt niet te zien als hij besluit het niet te laten merken.
    Hij is een leidersfiguur. Hij eist autoriteit en zal er ook voor zorgen dat hij het krijgt. Hoewel hij helemaal geen agressief persoon is, schuwt hij geweld niet als hij daardoor zijn doelen kan bereiken.
    James is een planner. Hij bedenkt plannen, ziet de details waarop gelet moeten worden en laat anderen het vuile werk opknappen. Slim is hij zeker te noemen, al zou hij zijn hersenen beter voor een goede carrière hebben kunnen gebruiken.
    Charmant kan hij ook zijn, zolang het maar in zijn voordeel is. Eigenlijk alles moet in zijn voordeel zijn, wat hem onvoorspelbaar maakt. Hij kan je beste vriend zijn als het hem iets oplevert, maar je kan net zo goed de dag erna verraden worden als iemand anders een beter aanbod heeft.
    Geschiedenis/reden: James heeft een groot gedeelte van zijn leven op straat doorgebracht. Toen hij vijf was, is zijn moeder – een alleenstaande prostituee – onder verdachte omstandigheden gestorven. Hij werd ervan verdacht zijn moeder te hebben vermoord maar er zijn nooit bewijzen gevonden en wat wil je tegen een vijfjarige doen?
    Hierna is hij van het ene pleeggezin naar het andere gegaan maar telkens werd hij weer weggestuurd. Onvoorspelbaar werd hij genoemd. Gevaarlijk. Hij spijbelde telkens meer en werd daardoor steeds van de gezinnen weggehaald en ergens anders geplaatst.
    Toen hij 16 was, had hij er genoeg van en is weggelopen. Hij heeft een tijdje op straat rondgezworven en is toen door een straatbende opgenomen. Hier bewees hij wat hij waard was en al snel stond hij bijna bovenaan op de ladder.
    Onder zijn leiding vonden er vele geslaagde overvallen plaats tot de laatste keer. Een van de leden hield zich niet aan het plan en het resultaat was dat James werd opgepakt met de aanklacht van overvallen en wapenbezit. Hiervoor is hij schuldig bevonden en naar de militaire gevangenis gestuurd.
    Extra: -


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik bedenk me net dat we natuurlijk ook militaire studenten nodig zijn :$ Volgens mij sliep ik half toen ik dit maakte..

    James is trouwens goed hoor!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.