• Je kent het vast wel. De Sims. Het geweldige spel waarbij je poppetjes mag besturen en laten leven in eigen gebouwde huizen samen met andere sims die al in het spel zitten.

    Drop hier alles van de sims, van soundtracks tot je eigen gemaakte creaties!

    Ik begin wel


    26 - 02 - '16

    Licet schreef:
    Na aanleiding van dit topic ben ik weer begonnen met sims (owjeh). Mijn nieuwe huisje;





    Wauw! Mooi!!


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Wauw! Mooi!!


    Dankje!

    .. Daar gaat mijn vakantie :X


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ben heel erg verslaafd aan sims 2 :3


    Life is hard and then we die

    Ik wacht nog even met sims spelen tot mijn verjaardag, want dan krijg ik Simcity en Sims 3 Studententijd ;D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Poeh, lang geleden, dus dit is het recentste werk. ^-^
    Hieronder het 'oudere' gedeelte, en daaronder van de afgelopen dagen. x
    Ik speel het altijd volledig naturel (dus zonder al die downloads en dergelijke).






    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Deze zijn van afgelopen weekend.






    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik speel ook sims 3. Haha wat een geweldig spel is het toch, al word ik het spel zo snel zat. Zonder de code's: motherlode en testingcheatsenabled true, zou ik het spel minder leuk hebben gevonden. Soms probeer ik me in te houden om motherlode niet te gebruiken maar uiteindelijk.. Ik heb nu de uitbreidingspakketten: levensweg, ambitie's, nachtleven, wereldavonturen en buitenaardsewezens ofzoiets. Meestw gewoon geleend van iemand anders en ik heb er een zelf gekocht want je moet altijd met de laatste spel spelen die is uitgekomen.


    I still think of the guitar bible.

    Licet schreef:
    (sorry voor de spam!)




    Dat is echt een mooi huis! :'D

    Ik speel zelf de sims 3 met alle uitbreidingen behalve Bovennatuurlijk. Maar het begint nog al saai te worden eigenlijk.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mijn Sim had 'n gekko, maar die's ontsnapt :C


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat is echt een mooi huis! :'D

    Ik speel zelf de sims 3 met alle uitbreidingen behalve Bovennatuurlijk. Maar het begint nog al saai te worden eigenlijk.



    Dankje!

    Ik ben echt jaloers, heb geen uitbereidingspakketten, en ik speel het niet genoeg om het kopen ervan waard te zijn.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ja dt is wel jammer. Met uitbreidingspakketten wordt sims wel veel leuker vind ik. (:


    I still think of the guitar bible.

    Ik heb alle Sims 2 pakketten en van Sims 3 heb ik Seizoenen, Huisdieren en Levensweg. Ik ben vooral een fanatiek bouwer met de Sims 3. Ik wil wel een keer foto's plaatsen, maar daar ben ik nooit zo goed in haha.


    Not all those who wander are lost.

    Jackman schreef:
    Ik heb alle Sims 2 pakketten en van Sims 3 heb ik Seizoenen, Huisdieren en Levensweg. Ik ben vooral een fanatiek bouwer met de Sims 3. Ik wil wel een keer foto's plaatsen, maar daar ben ik nooit zo goed in haha.


    Hahaha klopt! Ik vind de game play helemaal niet zo leuk. Ik heb altijd moeite die mensen in leven te houden en dan geef ik het op een gegeven moment op, dan gebruik ik gewoon een cheatcode.. Maar dan zijn het gewoon kleine robotjes..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha klopt! Ik vind de game play helemaal niet zo leuk. Ik heb altijd moeite die mensen in leven te houden en dan geef ik het op een gegeven moment op, dan gebruik ik gewoon een cheatcode.. Maar dan zijn het gewoon kleine robotjes..


    Inderdaad. Het enige wat ik echt leuk vind is de bouwmodus en de meest onmogelijke constructies bouwen met move_objects on c:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 18:43 ]


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Inderdaad. Het enige wat ik echt leuk vind is de bouwmodus en de meest onmogelijke constructies bouwen met move_objects on c:



    Hahaha, en dan bedden en wc weghalen terwijl zij ze gebruiken.. Of ze in de fik steken, of verhongeren, of verdrinken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'