• Je kent het vast wel. De Sims. Het geweldige spel waarbij je poppetjes mag besturen en laten leven in eigen gebouwde huizen samen met andere sims die al in het spel zitten.

    Drop hier alles van de sims, van soundtracks tot je eigen gemaakte creaties!

    Ik begin wel


    26 - 02 - '16

    Licet schreef:
    (...)


    Dankje!

    Ik ben echt jaloers, heb geen uitbereidingspakketten, en ik speel het niet genoeg om het kopen ervan waard te zijn.


    Je hoeft ze van ook niet te kopen hoor, ik heb ze ook allemaal gedownload met cloud (poweriso) Als je wilt stuur ik de link wel even? :d


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Je hoeft ze van ook niet te kopen hoor, ik heb ze ook allemaal gedownload met cloud (poweriso) Als je wilt stuur ik de link wel even? :d


    Graag! Ik ben echt een ramp als het om downloaden gaat. Ik heb nu allemaal trojans op mijn nieuwe laptop staan..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nou krijg ik zin om Sims te spelen... Leuk voor de vakantie, maar ik ben even een dom bruintje aan het doen: Is het gratis te downloaden en waar kan ik dat dan doen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Nou krijg ik zin om Sims te spelen... Leuk voor de vakantie, maar ik ben even een dom bruintje aan het doen: Is het gratis te downloaden en waar kan ik dat dan doen?


    Ik heb hem met een crack erbij gedownload voor mijn Mac, omdat ik te lui was om mijn computer opnieuw te laten werken. Volgens mij werkt deze ook op de Windows, maar ik kan er geen uitbreidingspakketten opzetten. Als je een link wilt, kun je die krijgen. :3

    Al mis ik die pakketten wel. )': Ik vind ook nog eens geen andere downloads, anders stond die nu allang op mijn computer. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    als je ideeën wilt opdoen voor een mooi huis moet je deze filmpjes kijken, deze gast kan niet normaal mooie huizen maken!
    http://www.youtube.com/user/Chrillsims3


    Miracles Can Happen

    Love it, the sims 2 heb ik met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel uitbreidingspakketten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind de Sims 3 helemaal niet fijn eigenlijk.
    Sims 2 ftw. :Y)


    Tell me about it, stud.

    Ik heb vanmiddag The Sims 3 binnen gekregen en ik lig echt heel de tijd in een deuk. Net ging mijn Sim naar het politiebureau om te werken toen kwam hij zonder shirt terug :W


    Caution first, always.

    Ik heb de sims middeleeuwen gedownload :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik heb sims 2 en sims 3 met alle uitbreidingen.. (Torrents downloaden:$)

    Eerlijk gezegd heb ik 3 nog amper gedaan, omdat ik altijd verslaafd was aan 2. En dus is 3 opeens heel anders en snap ik er niks van x'D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Heb door dit topic Sims 3 eens opgestart. Heb die man op de loopband gezet en daarna het spel alweer afgesloten. Welgeteld twee minuten gespeeld. :')

    Ik denk dat het voor mij niet meer is wat het ooit was, lol. Aan 1 en 2 ben ik absoluut verslaafd geweest tijden geleden.


    ars moriendi

    Ik ben verslaafd aan Sims, 1 was nooit echt mijn ding, maar 2 echt helemaal en nu 3. Ik kan niet wachten tot die nieuwe Sims komt 7 maart, maar dat is weer zo een 25 euro uitgegeven dan. Mijn vader klaagt altijd dat ik teveel geld uit geef aan die games en eigenlijk kan ik hem geen ongelijk geven, het is redelijk wat geld voor zo een game. Iedereen download het wel, maar ik vertrouw het niet altijd tenzij iemand echt een hele goede site heeft?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik ben verslaafd aan Sims, 1 was nooit echt mijn ding, maar 2 echt helemaal en nu 3. Ik kan niet wachten tot die nieuwe Sims komt 7 maart, maar dat is weer zo een 25 euro uitgegeven dan. Mijn vader klaagt altijd dat ik teveel geld uit geef aan die games en eigenlijk kan ik hem geen ongelijk geven, het is redelijk wat geld voor zo een game. Iedereen download het wel, maar ik vertrouw het niet altijd tenzij iemand echt een hele goede site heeft?

    Torrents kun je bijna altijd vertrouwen.
    Ik weet niet of ik echt een site mag plaatsen, zo niet sorry, maar op 'kat.ph' zijn de best beoordeelde torrents harstikke betrouwbaar.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik heb zo mn momenten dat ik weer helemaal ga spelen haha, maar mn lappie is laatst gecrasht en ik heb nog geen tijd genomen om hem er opnieuw op te zetten.
    Ik heb sims 3 overigens, normaal en huisdieren. /En ik wil ook heel graag nog seizoenen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Heey weet iemand hou je een sim in de sims2 dikker kan maken :3 ik krijg alleen hij hoofd in een rare vorm of de conditie is slechter