• Je kent het vast wel. De Sims. Het geweldige spel waarbij je poppetjes mag besturen en laten leven in eigen gebouwde huizen samen met andere sims die al in het spel zitten.

    Drop hier alles van de sims, van soundtracks tot je eigen gemaakte creaties!

    Ik begin wel


    26 - 02 - '16

    Ik had de sims 3 op de X-box 360 totdat ik het liet vallen met de sims erbij in, met gevolg dat de sims gecrasht was :X Nu is het niet meer in de winkels te vinden dus moet ik maar online bestellen xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    @Everdeen; Hoe doe jij dat? ;o
    Dat wil ik ook. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    @Everdeen; Hoe doe jij dat? ;o
    Dat wil ik ook. _O_

    Dat namaken? Geen idee, gewoon, kijken naar foto's en dan het uiterlijk veranderen, een paar dingen downloaden, zodat je meer aan de ogen kan veranderen bijvoorbeeld langere wimpers etc. en dan ervoor zorgen dat het erop gaat lijken, haha. Dit was de eerste keer dat ik het probeerde. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik gebruik meestal random letters voor achternamen:') en ik had een keer een gevangenis gemaakt met politie enzo en een klein dochtertje van de politie vrouw. En down gingen de gevangenen at kind leren lopen enzo:') ze waren echt aardig alleen stolen ze geld van voorbijgangers, en toen mochten ze niet meer naar buiten, alleen in een hokje van hekjes. En de waakhonden maakten de cellen kapot:') en de waakhonden waren trouwens de beste vrienden van de gevangenen. Nee, ik heb geen leven:') en ja, ik heb respect als je dit allemaal gelezen heb;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shelob schreef:
    Ik gebruik meestal random letters voor achternamen:') en ik had een keer een gevangenis gemaakt met politie enzo en een klein dochtertje van de politie vrouw. En down gingen de gevangenen at kind leren lopen enzo:') ze waren echt aardig alleen stolen ze geld van voorbijgangers, en toen mochten ze niet meer naar buiten, alleen in een hokje van hekjes. En de waakhonden maakten de cellen kapot:') en de waakhonden waren trouwens de beste vrienden van de gevangenen. Nee, ik heb geen leven:') en ja, ik heb respect als je dit allemaal gelezen heb;p


    Hoe maak je een gevangenis? x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    WaltDisney schreef:
    (...)

    Hoe maak je een gevangenis? x'D


    Gewoon een huis met hokjes en een gang, elke gevangene krijgt een kamer met alle levensbehoeften behalve de keuken, anders verbranden ze allesx'D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shelob schreef:
    (...)

    Gewoon een huis met hokjes en een gang, elke gevangene krijgt een kamer met alle levensbehoeften behalve de keuken, anders verbranden ze allesx'D


    Maar die gevangenen kunnen dan toch uit hun 'hokje'? en als ze dat niet kunnen, hoe komen ze dan aan eten hahaha


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    WaltDisney schreef:
    (...)

    Maar die gevangenen kunnen dan toch uit hun 'hokje'? en als ze dat niet kunnen, hoe komen ze dan aan eten hahaha


    Geef ze een koelkast, kunnen ze snacken.


    26 - 02 - '16

    WaltDisney schreef:
    (...)

    Maar die gevangenen kunnen dan toch uit hun 'hokje'? en als ze dat niet kunnen, hoe komen ze dan aan eten hahaha


    Niet als je de deur weghaalt, muhaha, en eten mogen ze zelf maken tussen 3 en 6, dan zijn er wel deuren:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Devourer schreef:
    (...)

    Geef ze een koelkast, kunnen ze snacken.


    Shelob schreef:
    (...)

    Niet als je de deur weghaalt, muhaha, en eten mogen ze zelf maken tussen 3 en 6, dan zijn er wel deuren:')



    Oh, dat zijn allebei wel goede ideeën haha x'D Ga ik zeker is proberen ^-^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”


    26 - 02 - '16

    Ik heb Sims 3 met alle uitbreidingen, hoewel ik het niet zo vaak speel (het staat op mijn moeder's computer omdat die van mij het niet aankan, maar ze heeft hem vaak zelf nodig... oh well). En dan probeer ik vaak heel veel generaties met dezelfde familie door te gaan maar vaak vind ik ze halverwege saai worden en dan begin ik weer helemaal overnieuw.


    De familie met wie ik nu speel. De man is een fee en de vrouw is een heks :'D


    Reizen met Wereldavonturen is ook heel leuk, maar helaas loopt hij tijdens het reizen meestal vast :c


    Toen hij nog lang haar had.


    Hem als tiener, met zijn oudere broer (hij heeft ook nog twee oudere zussen).


    Zijn ouders.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Na aanleiding van dit topic ben ik weer begonnen met sims (owjeh). Mijn nieuwe huisje;




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    (sorry voor de spam!)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'