• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Kamerindeling:

1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

[ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]

El Diablo.

Selena Marie Gomez

'Je zit geloof ik bij Mackenzie op de kamer. Helemaal doorlopen en dan de één na laatste deur' vertelde Justin. Met een klein knikje keek ik weer naar de grond. 'Sorry' mompelde hij en hij liep weg. Wat verlegen schuifelde ik naar het groepje en ik keek wat op. 'Hallo. Ik ben Selena Gomez' zei ik en ik keek het groepje even rond.

All those fairytails are full of shit - Maroon 5

Mackenzie Foy.
    Grijnzend kijk ik naar Selena "jeeeeej kamergenoot" lach ik vrolijk. Ja ondanks de hoofdpijn was ik gek genoeg vrolijk.
    "vanacht slaap ik met Cher, Justin en niall op Justin zijn kamer in een hut dusja. Van mij mag je ook komen maarja" ratel ik en spring even vrolijk. Eindelijk een kamergenoot.

Niall Horan.
    Ik kijk even op "Niall" mompel ik zacht en zucht weer en ga verder met staren. Ik ging zo wel terug naar Justin.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Cher Lloyd

'Hoi! Mijn naam is Cher' zei ik en ik glimlachte naar Selena. 'Ik denk niet echt dat het makkelijk is als Selena bij Justin komt' grinnikte ik. 'Wacht, ik loop wel met je mee naar jullie kamer. Je kan beter vandaag maar in je eigen bed slapen' zei ik vriendelijk en ik haakte mijn arm in die van Selena, waarbij ik haar meetrok.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Grant Gustin

Verveeld stap ik uit de taxi en pak mijn tas.
    En toen waren we weer terug.. Ik zucht even diep en loop naar binnen.
    'Grant! Welkom terug!' zei een van de begeleiders en ik knik alleen maar.
    Nu maar wachten tot ik weer de stad in kon...

El Diablo.

Selena Marie Gomez

'Bedankt' glimlachte ik. Ze deden allemaal aardig, dus ik zou het hier goed kunnen vinden. Nu alleen nog Justin alles uitleggen. We kwamen aan bij mijn kamer. 'Dankjewel, Cher' zei ik en ik duwde de deur open waarbij ik mijn koffers op het lege bed legde. Mijn jas trok ik uit en toen ik het elastiekje uit mijn haar trok, vielen mijn zwarte, lange haren naar beneden.

Mackenzie Foy.
    Ik glimlach even en zwaai. De deur gaat open en een jongen van 16 schatte ik kwam binnen. Oke die was echt absurd mega knap.
    Ineens rustig en ietswat verlegen liep ik naar hem toe "ehm hoi ik ben Mackenzie Foy" stel ik me ietswat verlegen voor en begin te blozen.
    Die ogen!!

Niall Horan.
    Nadat de meeste weg gingen liep ik maar terug. "gaat het?" vraag ik aan jUstin en ga naast hem zitten

Justin Drew Bieber

'Jahoor' mompelde ik. 'Ik wil geen ruzie met Selena. Dus ik denk dat ik maar even met haar ga praten' mompelde ik. Ik stond op en liep naar de kamer van Selena en Mackenzie. Daar klopte ik even aan en maakte toen de deur open. 'Selena?' vroeg ik, waarna ik naar binnen stapte. 'Kunnen we praten?' Mijn gezicht betrok even.

Grant Gustin

Ik kijk rond en opeens staat er een meisje voor me. Ze is 13 ofzo, denk ik.
    "ehm hoi ik ben Mackenzie Foy" zei ze verlegen en ik lach even.
    'Grant Gustin, nou vertel me. Waar is Jacob?' grijns ik, ze speelde in twilight dus ja...

El Diablo.

Niall Horan.
    Ik knik even begrijpend en sta weer op. Ik loop naar mijn oude kamer en pak snel de gitaar. Gelukkig heeft Cris hem niet beschadigd, althans kapot gemaakt toen zag ik een briefje op mijn bureau YesYesYes" roep ik hard en ren naar de muziek kamer waar ik de vertrouwde gitaar koffer zie staan. lVrolijk loop ik terug en bevrijd mijn gitaar uit zijn koffer en begin random deuntjes te spelen

Mackenzie Foy.
    "Grant Austin nou waar is Jacob" grijnsd hij naar me en ik smelt ter plekke. Hij had spierwitte tanden, die in een rijtje naast elkaar stonden.
    "Niet hier: grijns ik terug. "en hoe jong ben jij?" knipoog ik. Ik sta even van mzezelf te kijken

[ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 15:23 ]

Grant Gustin

"Niet hier' grijnst ze en ik lach even. "en hoe jong ben jij?" knipoogt ze.
    Ik kijk haar even aan en grijns. 'Zestien' zeg ik.
    'En jij dertien, neem ik aan' grijns ik...

El Diablo.

Mackenzie Foy.
    Ik knik "Jep" mompel ik "nieuw hier of ben je hier al bekend?" vraag ik en kijk hem even aan.
    Hij was echt mega knap

Selena Marie Gomez

Meteen viel ik uit bij Justin. 'Het spijt me, echt waar. Van het management moest ik zeggen dat ik niks meer voor je voelde, maar ik kreeg gewoon teveel haters. Geloof me' zei ik terwijl ik naar Justin liep. 'Ik wilde je nooit pijn doen, nooit' bekende ik en ik keek hem hopeloos aan. Toch moest ik een stukje naar boven kijken, om Justin was echt heel erg gegroeid de afgelopen jaren.

Justin Drew Bieber

Gefronst luisterde ik naar Selena. 'Waarom zou ik je eigenlijk geloven?' vroeg ik verbaasd. In Selena's ogen was te zien dat ze niet loog, maar ik vertrouwde het niet helemaal. Toch was ik makkelijk over te halen. 'Ik weet het niet' Een zucht verliet mijn mond. Selena terugnemen zou ik heel graag willen maar hoe moest ik weten dat ze niet loog?

Selena Marie Gomez

'Omdat ik nu niet lieg' zei ik, waarna ik Justin's handen pakte. 'Probeer het dan. Ik beloof het je. Ik zweer het met mijn hand op mijn hart' zweerde ik. Zonder enig moment twijfel drukte ik mijn lippen op die van Justin. Misschien was het wat te snel maar zo wist hij tenminste wel dat ik niet loog.

[Looooll. Allebei niet single meer]

Justin Drew Bieber

Voordat ik kon protesteren, zoende Selena me al. Na twee seconden verstijfd te staan, besloot ik maar de zoen te beatwoorden. Even hield ik mijn hoofd van een afstand. 'Ik geloof je' glimlachte ik. Dat zoiets binnen een paar minuten was opgelost. 'Kom' mompelde ik en ik pakte haar hand, om haar mee te nemen naar de muziekkamer. 'Heb je hem binnen, Nialler?' vroeg ik lachend toen ik Niall met zijn gitaar zag.