• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    'Voor Zayn? Dawh, dat is lief. Nu alleen Justin nog' mompelde ik. En ja hoor, daar kwam Justin aan. 'Wat doet iedereen hier' mompelde hij. Hij leek Alex gezien te hebben en kreeg een kleine glimlach op zijn mond. Ook hij kwam naast ons staan en stak zijn hand op. 'Justin Bieber' stelde hij zichzelf voor. 'Waarom slaap je met een bril op?' mompelde ik tegen Justin en ik porde tegen het glas van zijn bril. Gelijk sloeg hij de hand weg. 'Niet doen' geeuwde hij. 'Omdat ik hem vergeten af was te zetten. Eerst kon ik Mackenzie niet zien' lachte hij. 'Waarom draag jij anders ringen en armbanden?' mompelde hij daarna. 'Omdat ik dat leuk vind' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:22 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik bloos even door Cher. "Nu alleen Justin nog" mompeld ze en daar kwam hij al aangelopen. Terwijl ze een een of ander gesprek beginnen staar ik een beetje voor me uit. Gelukkig deed mijn buik al minder pijn. Ik kijk even naar het verband op 3 plaatsen. Een op mijn been en twee op mijn armen. "gatverdamme" zeg ik best ahrd als ik wat bloed door het verband op mijn arm zie. Ik trek even een vies gezicht en schuif snel de mouw weer omlaag zodat je het niet zacht. Ik dook met mijn gezicht in de trui en snoof Zayn zijn geur op waardoor ik een brok kreeg.

    [super leuk 2 nieuwe erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexia

    Ik knik even en wil net naar mijn Ehbo koffer lopen als Cris het doosje al in zijn handen heeft.
    Ik pak het doosje en een bekertje water.
    Ik geef ze aan Mackenzie en glimlach...


    El Diablo.

    Mackenzie FOy.

    Ik zucht opgelucht, even was ik bang geweest dat ze niets hadden en ik met de hoofdpijn moest leven. Dankbaar pak ik er een pilletje uit en neem hem met water in.
    "Dankje Waarom staan jou koffers hier?" nieuwsgierig keek ik naar Cris.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik kijk even naar Mackenzie.
    'Tijdelijke overplaatsing naar Californië' zucht ik en krab in mijn nek,,


    El Diablo.

    Mackenzie Foy.
    Verbaasd kijk ik hem aan "waarom?" val ik gelijk emt de deur in huis.
    "Ik heb alles neit echt mee gekregen, er was iets met Niall ofzo. Daarvoor heeft hij een overdosis genomen maar waarom daarna geen idee" mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Selena Marie Gomez

    Met mijn koffers stond ik voor de deuren. Fijn dan. Ik had gehoord dat Justin hier ook zat. Even slikte ik, maar daarna stapte ik binnen. Toen ik maar een kant op liep zag ik hem daar. Mijn voeten bleven stil staan en strak keek ik Justin aan. Samen met een jongen die op een bankje zat en volgens mij Niall Horan stond hij daar, en als ik het goed zag ook nog eens Cher Lloyd.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Justin Drew Bieber

    Ik keek op en ik moest moeite doen om mijn mond niet open te laten vallen. Selena stond daar met haar koffers. 'Selena' fluisterde ik. Ik lk liep wat naar voren en bleef zo'n twee meter tegenover Selena staan. 'Wat doe jij hier?' Mijn stem was wat zachter dan normaal. Een beetje ongemakkelijk keek Selena aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    'Niall in elkaar geslagen' mompel ik.
    Opeens hoor ik het getoeter van een taxi en ik sta op.
    'Later' mompel ik en loop langs Mackenzie met mijn tas.
    Grijnzend wrijf ik nog door haar haar en loop dan naar de taxi..


    El Diablo.

    Selena Marie Gomez

    'Wat doe jij hier?' vroeg Justin. Ik beet op mijn lip en keek hem aan. 'Ik geloof in geesten, weet je nog? Ja, dat is dus een erg groot probleem geworden' zuchtte ik. Ik zette één stap naar voor en keek naar de grond. 'Weet jij misschien waar mijn kamer is? Ik ehh-, ik moet mijn koffers uitpakken' mompelde ik. Ik nam mijn ene koffer met mijn linkerhand over en veegde met mijn rechterhand een plukje haar voor mijn gezicht weg.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall Horan.
    Ik kijk even op als ik Justin wat hoor fluister, een stukje voor ons zie ik Selena staan. arme Justin hij had het vast moeilijk nu, degene die hem het meeste pijn heeft gedaan wordt hier dus geholpen. Ik zucht zacht en voel aan mijn oog. Gelukkig was hij niet meer zo super dik, ik kon er weer een beetje mee kijken. Ik staar een beetje in de rondte en sla mijn armen rond mijn buik. Ineens had ik er genoeg van, ik wou niet meer telkens aan Zayn denken, hoe bot het ook klonk hij was dood, hij heeftm ij ook pijn gedaan. Ik stond op en liep naar mijn oude kamer en trok Zayns vest uit en pakte een andere trui uit mijn kast. Helaas was deze veel strakker, hij was van het concert geweest, de kleding die ik meestal kreeg alleen nu was het veel ste weid en zag je mijn buik veel te goed. Naja boeiend eidereen die hier kwam wist dat een ander iets had. Snel vulde ik het glas water, waarvor ik eigenlijk uit bed was gegaan en ik liep weer terug en nam een slokje. Ik wrijf even vermoeid door mijn ogen

    Mackenzie Foy
    GEschokt keek ik hem even na "ehm doei" daarna liep ik terug richting de kamer met het doosje pillen in mijn hand geklemd. Ik zie dat iedereen weer awkker was en plofte zonder pardon bij de nieuwe jongen op schoot. "Mackenzie Foy aangenaam" grijns ik even. Ik vernauw even mijn ogen als ik zie wie er bij Justin staat en spring iets te vrolijk op. "Mackenzie Foy, ik vermoed dat je bij mij slaapt" het laatste mompel ik erachteraanm.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Bij wie slaapt Selena dan? Ik snap het allemaal niet meer ô_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [bij Mackenzie toch want die zou eigenlijk vragen of ze bij Cher mag omdat Doutzen niet reageert... maar aangezien er een nieuw meisje is dan is het toch zo??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dit is mijn 6000e post (A)]

    Justin Drew Bieber

    'Je zit geloof ik bij Mackenzie op de kamer. Helemaal doorlopen en dan de één na laatste deur' zuchtte ik. 'Sorry' mompelde ik en ik liep langs Selena door naar de eetkamer waar ik mijn gitaar pakte en weer terug liep om mijn gitaar in mijn kamer te leggen. Met mijn energie op nul zette ik mijn gitaar op de standaard en kroop de hut in waar ik mezelf op mijn matras liet vallen en geen eens de dekens om me heen sloeg. Wat een rotdag. En vanaf morgen zou het alleen maar erger worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lol bedoel je forumbericht of heb je geteld??? waar kun je dat zien]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan