• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik glimlach als ik haar vingers over mijn hand voel haar. Ik druk terug een kus op haar kruin.
    'Je bent geweldig weet je dat?' fluister ik zachtjes.

    Alexi
    Voor ik het goed en wel besef staan we in een verlaten steegje. Ik kijk naar Axton en glimlach. Parijs!
    'Nu moeten we nog een hotel zoeken.' mompel ik zachtjes.

    Braxlin
    Ik bloos en begin op de nagel van mijn wijsvinger van mijn vrije hand te bijten. Iets wat ik wel eens doe als ik verlegen word.
    Ik knijp even zachtjes in zijn hand.

    Axton
    "Nee, hoor." glimlach ik. Ik trek haar mee naar het einde van het steegje. Plots staan we midden in een drukke straat in Parijs. Ik hou haar hand en de koffers stevig vast. 2 huizen verder staat een enorm hotel. Het is heel groot en luxueus en ik logeer er iedere keer als ik naar Parijs ga.
    Glimlachend trek ik haar erheen en stap naar binnen. Meteen valt alle drukte weg en staan we in een rustige, marmeren, luxe uitstralende hal. Een man neemt meteen onze koffers over en zet die op zo'n karretje en ik trek haar dan mee naar de balie.
    "Mooi eh?" fluister ik ondertussen in haar oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd en kijk, het zij met een beetje moeite omdat ik zo dichtbij lig, op naar Jake. 'Nee, want ik ben gelukkig met je en ook niet boos op mezelf,' zeg ik zachtjes terug. 'Het is gewoon opluchtend voor de emoties, alsof ze kunnen ontsnappen door die snede. Alsof het een gat is, waar ik alles uit kan laten. Het voelt gewoon als de enige manier, want anders doe ik niet redelijk tegen je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik glimlach als ze verlegen word. Ik druk terug een kus op haar wang en streel ondertussen verder.
    Gewoon omdat ze dat blijkbaar zo graag heeft.

    Alexi
    Hij trekt me mee naar een groot hotel. 'Mooi eh?' fluistert hij dan in mijn oor als de koffers zijn overgenomen. 'Ja heel mooi...' fluister ik zachtjes 'en ik denk dat ik de prijs niet wil weten.' Of ik word slecht, denk ik erachteren. We staan bij de balie en ik laat hem maar het woord doen, ik denk dat hij het hier wel kent in tegenstelling tot mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ik heb liever dat je tegen me schreeuwt dan dat je jezelf pijn doet.' zeg ik zachtjes.
    Ik begin met haar haren te spelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En ik heb liever dat ik mezelf even pijn doe, dan dat ik je verrot scheld,' zeg ik tegen hem. 'Daarbij is het niet goed voor me als ik te veel stress, of boos voel. Dit is de beste manier omdat het snelst te verhelpen.' Jake speelt met mijn haren en ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik heb geen pijn nu, de snee doet geen pijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Toch vind ik het geen leuke gedachte dat je jezelf snijd.' zucht ik zachtjes en kijk haar aan.
    Ik speel nog steeds met haar bruine haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik zal het niet meer doen,' zeg ik dan zachtjes. Als het me lukt tenminste, maar waarschijnlijk kan Jake er toch niets aan veranderen. 'Het voelt fijn zo, om te knuffelen,' zeg ik tegen Jake. Ik druk hem iets dichter tegen me aan en lig nu helemaal tegen hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Vind ik ook.' fluister ik zachtjes. Ik geniet van haar warmte, het gevoel van haar zijdezachte haren en het geluid van haar hart.
    Ik leg zachtjes mijn andere hand op haar borstkas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet evn die SA echt afmaken >< dus reageer daarna weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake fluistert dat hij het ook vindt en ik glimlach eventjes. 'Hoe laat gaan we naar Nick?' vraag ik dan aan Jake. Ik ben namelijk nog wel van plan om naar Nick te gaan, kom op, het was maar een kleine snee. Zijn hand legt hij op mijn borstkas en met een beetje moeite druk ik er een kusje op. 'Vindt je dat ik die pillen weer moet innemen?' vraag ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht. Als ze die pillen in neemt heb ik minder reden om bezorgt te zijn.
    'Het is jouw keuze.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Weet je nog die dag, na het eerste bal en toen Alexi ons dwong om samen te praten?' vraag ik aan Jake. 'Het was nadat ik de fout in ging met namen.' Ik zwijg heel even. 'Je zei toen dat ik altijd voor mezelf moet beslissen, dat heb ik je toen moeten beloven.' Ik kijk op naar Jake. 'Wat als je niet meer zelf objectief over iets kan beoordelen? En deze stemmingswisselingen, gaan niet alleen mij aan. Ook onze kindje, jou, Nick en Katherine. Dus hoe moet de keuze bij mij zijn? Als ik niet goed over mijn eigen gezondheid kan denken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kben aant teruglezen, zit nu n topic 42. Ik lees nu tijdens dat Leslie nog zogenaamd slaapt en Jake en Nick aan het praten zijn over sterrenschot en Jake's zelfmoord]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I'm crying...

    Die brief doet me nog steeds janken, zelfs nu dat allemaal voorbij is...:

    Les,
    Ik weet wat ik gezegd heb, dat ik hier zou blijven om het opnieuw te proberen. Maar ik wil je niet meer kwetsen. Ik wil niet dat je nog eens huilt door mij of voor mij. Les, je kan beter krijgen, veel beter. Ik ben laf en hoop zo, door weg te gaan, een betere toekomst voor jouw te creëren. Het is geen goed excuus voor wat ik nu doe maar het is wel hetgene wat ik mezelf voorhoud. Ik wil weggaan voor jouw gezondheid en voor de staat van je hart want... ik hou van je... maar we kunnen niet samen zijn. Niet zo... niet nu ik je de hele tijd kwets door domme daden of woorden. Het spijt me zo Les, het spijt me voor alles wat ik gedaan heb. Het spijt me dat je door mijn schuld terug verandert bent want ik weet dat je ervan baalt. Het spijt me dat ik mijn belofte breek, dat we nog eens terug zouden gaan naar Frankrijk. De waarheid is simpel. Ik kom niet terug, niet naar hier, niet naar Frankrijk. Ik hoop dat ik de kans krijg om sorry tegen Luca te zeggen, sorry omdat ik niet op tijd was om hem te redden en sorry tegen al de gene die ik gekwetst heb.
    Dus ik begin met het belangerijkste meisje in mijn leven : Leslie Day, het spijt me zo erg...

    Jake


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Weet je nog die dag, na het eerste bal en toen Alexi ons dwong om samen te praten?' vraag ik aan Jake. 'Het was nadat ik de fout in ging met namen.' Ik zwijg heel even. 'Je zei toen dat ik altijd voor mezelf moet beslissen, dat heb ik je toen moeten beloven.' Ik kijk op naar Jake. 'Wat als je niet meer zelf objectief over iets kan beoordelen? En deze stemmingswisselingen, gaan niet alleen mij aan. Ook onze kindje, jou, Nick en Katherine. Dus hoe moet de keuze bij mij zijn? Als ik niet goed over mijn eigen gezondheid kan denken?'


    Jake
    Ik luister goed naar haar vraag. 'Het zou gezonder en beter voor ons allemaal zijn dat je die pillen zou pakken.' zeg ik voorzichtig. 'Je zal je niet meer verdrietig voelen en dus ook niet meer beginnen met snijden maar als jij het zo irritant vind dan hoeft het niet Leslie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'