• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik schrik even als de kus verandert naar een ruwe kus. Ik kus haar nu liefdevol en probeer de ruwe kant er uit te halen.
    Ze heeft gewoon liefde nodig nu denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel de liefde van zijn kant komen en heel langzaam kus ik hem steeds een beetje minder ruw. Mijn humeur wordt weer stabieler en ik kus hem met liefde terug. Jake heeft me over een dieptepunt heen geholpen, door het juiste te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik streel terug zachtjes over haar rug en laat de kus nog even verder duren.
    Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare en glimlach zachtjes. Ik denk dat haar humeur terug goed is gekomen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dit keer is de streling over mijn rug wel geruststellend. En wanneer Jake de kus verbreekt zie ik de kleine glimlach. 'Sorry,' fluister ik, 'maar ik beloof en zweer je, dat ik mezelf echt niet gesneden heb in de tussentijd.' Ik leg dan mijn hoofd tegen zijn borstkas en vraag me af waarom ik altijd zo last heb van de hormonen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik sla mijn arm om haar middel en kijk haar gerustellend aan. 'Het is al goed, ik geloof je.' zeg ik zachtjes.
    Ik speel terug wat met haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn blik doet wonderen en ik knik dan met een klein glimlachje. 'Gelukkig maar,' zeg ik opgelucht. Ik kijk hem even aan en voel dan een honger opkomen. 'Zullen we gaan ontbijten?' stel ik aan Jake voor. Aangezien dat er niet van gekomen is, omdat ik eerst moest overgeven, daarna nukkig deed en uiteindelijk hier zo lag met Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja heb pannekoeken gemaakt.' glimlach ik. Ik zal ze terug wat moeten opwarmen of maak verse met het deeg dat er nog is. Ik sta op en trek haar overeind. 'Ik maak wel verse, er is nog deeg over, de andere steek ik wel in de diepvries voor een andere keer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik heb nu alleen nog die badjas aan, dus ik wil even andere kleren gaan aantrekken. Jake trekt me mee overeind en spreekt over pannenkoeken maken. Ik knik dan. 'Ik ga me eerst nog even omkleden, ga jij maar alvast naar beneden,' zeg ik tegen hem en druk een kus op zijn lippen. Ik loop dan naar de kast en zoek naar wat kleding voor vandaag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik twijfel even maar knik dan. Ik loop naar beneden en houd haar warmtepunt ondertussen in de gaten.Ik pak het deeg en de pan terug.
    Ik giet wat olie in de pan en begin terug met bakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dus Jake laat me toch soms nog alleen. Dat is een goed teken voor mij. Ik laat mijn mobiel in mijn hand verschijnen en open snel een sms. Er is hier iets gebeurd, Jake zal me voortdurend in de gaten houden. Ik had weer gesneden. Dus sorry als een sms lang duurt om aan te komen, maar ik zal wel aan je denken. X <3. Ik verstuur de sms naar Nate en ga verder met mijn kleding. Een jeans met daarop een trui. Lange mouwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef op 29 sep 2012 - 21:23:
    Jake
    Ik kijk haar kwaad aan. 'Wat nu als ik spring en jij verdomme je leven leid. Ik laat je niet springen Les, of jezelf snijden of wat dan ook. NOOIT hoor je me.'
    I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin', and hook up with them later.



    Mislukt :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik glimlach als ze verlegen word. Ik druk terug een kus op haar wang en streel ondertussen verder.
    Gewoon omdat ze dat blijkbaar zo graag heeft.

    Alexi
    Hij trekt me mee naar een groot hotel. 'Mooi eh?' fluistert hij dan in mijn oor als de koffers zijn overgenomen. 'Ja heel mooi...' fluister ik zachtjes 'en ik denk dat ik de prijs niet wil weten.' Of ik word slecht, denk ik erachteren. We staan bij de balie en ik laat hem maar het woord doen, ik denk dat hij het hier wel kent in tegenstelling tot mij.

    Braxlin
    Ik neem zijn vrije hand vast en verstrengel onze vingers. Mijn hoofd laat ik weer zacht tegen zijn schouder leunen, terwijl ik me weer voel ontspannen.
    "Ik hou van je." murmel ik zacht, met gesloten ogen van het genieten.

    Axton
    Ik grinnik even om haar woorden en wend me dan naar de vrouw achter de balie. Ik was hier al vaker geweest en ze kent me nog, dus het is niet moeilijk om alles te regelen. Ik krijg de sleutel van een van de grootste kamers en nadat de vrouw iets tegen de man, die onze koffers had, gezegd heeft, vertrekt hij alvast om ze naar onze kamers te brengen. Ik knijp even in Alexi haar hand en glimlach.
    "Of we gaan meteen naar de kamer. Of we kijken eerst wat rond in het hotel. Aan jou de keuze." zeg ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Jaimz reageer je eens in Nightmare
    en als leerkracht schrijven ook, in dat andere topic???

    sorry als ik zeur of zo...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach naar haar en voel haar ontspannen. Ik laat een plakboek verschijnen en een fototoestel. 'Wat denk je er van een plakboek te maken? Ik help wel en we kunnen Tommies tekening erin plakken?' en het leid af denk ik erna.

    Alexi
    'Eerst naar de kamer als het niet erg is? Ik wil me nog even omkleden.' Ik heb simpele kleren aan en heb zin om een kleedje aan te doen. Ik druk een kusje op zijn wang. 'En eigenlijk ook wel benieuwd naar de kamer.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Dus Jake laat me toch soms nog alleen. Dat is een goed teken voor mij. Ik laat mijn mobiel in mijn hand verschijnen en open snel een sms. Er is hier iets gebeurd, Jake zal me voortdurend in de gaten houden. Ik had weer gesneden. Dus sorry als een sms lang duurt om aan te komen, maar ik zal wel aan je denken. X <3. Ik verstuur de sms naar Nate en ga verder met mijn kleding. Een jeans met daarop een trui. Lange mouwen.


    Nate
    Ik kijk fronsend naar mijn gsm. Haar gesneden. Waarom heb je je gesneden? Heeft Jake iets gedaan of zo? xx Nate x stuur ik en kijk terug naar de watervallen om me hen. Ik lig op mijn rug in het lange gras.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'