• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn blik is neergeslagen en ik bijt hard op mijn lip. Beter voor ons allemaal... Ik geloof dat die pillen dan zijn wat ik moet doen. Niet meer verdrietig voelen? Ook niet meer echt blij. Zelfs na wat ik allemaal gedaan heb, zegt Jake dat ik het niet hoef te doen als ik het irritant vind. 'Het is irritant, veel meer dan dat. Het is belemmeren, beklemmen, alsof ik niet meer echt ben, maar een kasplantje.' Ik laat dan de strip met pillen verschijnen en neem er eentje van in, zonder water. Dat is niet eens nodig. Zo is het beter voor iedereen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht en zorg gewoon dat ze het weer uitspuwt door mijn handen op een bepaalde plaats in haar hals te houden. 'Geen pillen ok, we doen het gewoon, we redden ons wel.' Ik laat de pillen terug verdwijnen. 'Ik wil niet dat je je er zo door voelt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zucht en ik kijk hem aan. Als hij dan ineens in mijn hals drukt, komt de pil weer walgelijk vies terug. Toch ineens niet de pillen? Jake zegt dat we ons wel redden en laat dan de pillen verdwijnen. 'Het is het beste om te doen, Jake, ik ben onvoorspelbaar als ik die pillen niet inneem,' zeg ik eerlijk. 'En ik voel me liever zo, dan dat ik jou kwets. Stel nou dat ik vanmiddag een uitbarsting krijg bij je moeder thuis?' Ik laat de pillen weer verschijnen. 'Ik neem gewoon een pil in, het zal vanzelf wel wennen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat de pillen terug verdwijnen. 'Denk je dat ze dat niet zou begrijpen? Ze is zwanger geweest hoor... van mij nota bene,dus ik denk wel dat ze het begrijpt.' Ik streel zachtjes over haar wang. 'En maak je over mij geen zorgen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Weer verdwijnen de pillen. 'Ja, ze is zelf ook zwanger geweest, maar Jake... zoals het bij mij gaat, gaat het niet bij iemand anders. Ik kan die hormonen niet verdragen, dat is gewoon een storing in mijn hersenen.' Ik ga ze gewoon straks innemen, als Jake niet kijkt. 'Geen zorgen maken? Je was daarstraks wanhopig, Jake,' fluister ik tegen hem. 'Je kan niet 24/7 bij me zijn, om te voorkomen dat ik iets stoms doe.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grijns nu iets. 'Wedden van wel? Ik word je nieuwe stalker.' Ik druk een kus op haar lippen.
    'En ik was wanhopig aangezien ik dacht dat je gestopt was met dat snijden.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn nieuwe stalker.. 'Je doet je best maar,' zeg ik dan. 'Als ik wil kan ik me toch laten verdwijnen.' Het is zo, want Jake zal dan niet weten waar ik heen ben gegaan. 'En met stalker... hoe ver gaat dat stalken?' Volgens mij moet ik mijn mobiel goed gaan opbergen.. Jake dacht dat ik gestopt was. 'Dat was ik ook, ik zweer het je, in de tussentijd heb ik niets meer gedaan!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dan zoek ik desnoods het hele land af naar jou warmte puntje.' Daarna zal ik waarschijnlijk dood moe zijn maar dat is het waart. 'En gewoon bij je blijven.' zeg ik simpel, het is niet dat ik haar mails en zo ga beginnen checken. Ik klak even met mijn tong. 'Oke, ik geloof je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zal dus echt de hele tijd bij me blijven... Tenzij hij slaapt, dat is dan nog mijn enige kans om met Nate te sms'en en hem te zien. 'Als dat is wat je wilt,' mompel ik dan. Nu hoef ik dus in principe niet die pil in te nemen. 'Het klinkt niet echt alsof je me gelooft..'

    [Ga douchen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik probeer je te geloven.' zeg ik simpel en trek haar iets dichter tegen me aan.
    Ik streel zachtjes over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij gelooft me dus echt niet... Au, dat doet pijn. Heb ik het daar zelf naar gemaakt? 'Alsjeblieft, geloof me, ik heb het echt niet meer gedaan!' zeg ik dan, in mijn stem schemert een opkomende wanhoop op. Herinneringen... aan mijn eerste zwangerschap. Zij hand die over mijn rug streelt, is niet geruststellend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie hoe kan ik je nu volledig geloven? Je hebt gezegd tegen me na de laatste keer dat je het niet meer zou doen en nu doe je het toch...hoe weet ik dat je het ondertussen niet gedaan hebt? Bijvoorbeeld toen we ruzie hadden en jij op school sliep?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat heb ik helemaal niet beloofd of wat dan ook,' breng ik ertegenin. Dat heb ik toen met opzet niet gedaan, omdat ik bang was dat ik de belofte zou verbreken. Toen ik op school sliep.. Toen was ik niet alleen, toen was ik met Nate. 'Wil je soms mijn polsen zien? De littekens tellen? Zodat je kan controleren de volgende keer of er nieuwe bij zijn? O nee, wacht, dat hoeft niet. Aangezien je nu toch de hele fucking tijd bij me zal zijn.' Toch stroop ik mijn mouwen op en trek het verband van mijn pols af. 'Tel ze dan hè? Al mijn fouten. Ze staan op mijn pols bijgehouden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Haar humeur verandert weer en ik duw voorzichtig haar polsen weg. Ik druk mijn lippen als antwoord op de hare.
    Ik hoef ze niet te zien, ik geef haar gewoon een nieuwe kans en hoop dat ze dit keer mijn vertrouwen niet beschadigd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word overrompelt als Jake mijn polsen wegduwt en me dan kust. Doordat hij me overrompelt, slaat mijn humeur weer door naar een andere kant. Door naar lust. Ik ben gewoon in een hele instabiele situatie nu, waardoor ik geleid word door de dingen die gebeuren. Ik kus Jake terug, vol overgave en ruw.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.