• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

FAMILIES

[ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik zie dat Leslie geïrriteerd word door haar smsjes en voor ik het weet smakt de gsm tegen de muur. Ik kijk even naar de gsm op de grond en dan naar Leslie. Stemmingswisseling toch? 'Is er iets?'

Leslie Day
    Ik kijk opzij naar Jake met een norse blik als hij vraagt of er iets is. 'Ziet het er naar uit alsof er iets is?' vraag ik aan hem. Jake heeft het verkeerde moment uitgekozen om te vragen "of er iets is". Ik zucht en kijk weer voor me uit. Ja, er zijn zo veel dingen, maar dat hoef ik Jake niet te vertellen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik zwijg. Duidelijk stemmingswisselingen. Ik kijk naar het scherm en besluit me daar maar op te concentreren.
    De tv kan tenminste niet kwaad op me worden.

Leslie Day
    'O, natuurlijk, negeer me maar weer, ik ben ook zo verschrikkelijk fout bezig,' mijn stem is zwaar sarcastisch en ik sta dan op, het dekentje valt op de grond. Met snelle, boze passen loop ik weg van Jake.

Jake
    Ik zucht en laat me voor haar verschijnen. 'Ik wil gewoon niets fout zeggen waardoor je overstuur raakt.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan.
    'Wees alsjeblief niet boos op me?'

Leslie Day
    Ineens verschijnt hij voor me en hij kijkt me aan. Hij vraagt me om niet boos op hem te zijn en dat breekt me, waardoor ik begin te huilen. 'Het komt gewoon door Nick, ik weet niet wat er mis is, maar hij schijnt het niet leuk te vinden als het nieuws ook over jou gaat. Dus hij vindt het niet leuk als we gaan trouwen, maar ik snap niet waarom hij niet gewoon blij kan zijn?'

Axton
    Ik wrijf nog eens over allebei hun hoofdjes en stond op.
    "Natuurlijk moeten we wel gaan. Je oma en opa kunnen waarschijnlijk nog beter zorgen voor hen dan wij. Zij hebben hier ervaring mee. Bovendien wil je Parijs toch zien?" Ik glimlach en neem haar hand vast.
    "Het komt wel goed. Ze zijn in goede handen." glimlach ik nog eens overtuigend, maar voel me eigenlijk zelf niet overtuigd. Ik klem ze nu veel liever tegen me aan en ren ermee terug naar huis. Natuurlijk laat ik dat niet zien...

Braxlin
    Ik glimlach en zak onderuit tegen zijn borst aan. Grijnzend neem ik zijn hand vast en laat die onder mijn shirt op mijn buik glijden.
    Zacht streel ik over zijn hand, zodat hij zou snappen wat ik wou.

“To live will be an awfully big adventure.”

[Wat is er nou mis met Brax? :3]

Jake
    Ik zucht. 'Het is en blijft je ex leslie. En je exen , van wie je echt gehouden hebt of misschien van wie je nog steeds houd, vergeet je niet zo snel. Zeker niet als je er vrienden mee bent. Het is normaal dat hij het niet leuk vind als het nieuws ook over mij gaat. Hij houd nog steeds van je, niet op de manier van vroeger natuurlijk maar als vrienden, of als een broer over zijn zusje.' Ik gok het maar maar het zou kunnen.

[ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 21:35 ]

Jaimes schreef:
    [Wat is er nou mis met Brax? :3]

}dat komen we later 'deze dag' te weten ;p{

“To live will be an awfully big adventure.”

LOLLLOLLLOLL, ER STAAT NATE

Alexi
    Ik knik aarzelend. 'Je zal wel gelijk hebben.' zeg ik zachtjes. Ik draai me naar mijn grootouders toe. 'Als er iets gebeurt of er een ontwikkeling is bellen jullie wel toch?' vraag ik en ze glimlachen. Ik moet er niet aan denken dat ik hun eerste woordjes of eerste stapjes zou missen. Ik knijp zachtjes in Axton's hand. 'Geniet van jullie weekend.' glimlacht opa nu en ik glimlach dankbaar terug.

Joshua
    Ik glimlach als ze mijn hand op haar buik legt. Ze streelt even over mijn hand en ik snap wat ze bedoelt.
    Ik begin zachtjes haar buik te strelen en druk een kusje op haar wang.

Leslie Day
    Ik huil onverstoord verder en zijn woorden zijn niet echt kalmerend. 'M-m-m-maar als hij van me h-houdt? D-d-an kan h-h-hij toch blij v-voor me zijn?' vraag ik snikkend aan Jake. Dit voelt totaal niet goed aan en ik heb nu heel erg de neiging om mezelf te laten verdwijnen en of in de badkamer te laten verschijnen, om te snijden, of naar Nate.

Jake
    Ik sla mijn armen om haar heen. 'Jammer genoeg ligt dat niet zo eenvoudig, was jij ook niet jaloers op Hayden? Al was het maar een ietsiepietsie beetje?' zeg ik zachtjes. Ik streel door haar haren.

Leslie Day
    Jake slaat zijn armen om me heen en ik wil hem wegduwen, maar dat zou veel te bruut zijn. 'Nee,' lieg ik dan slecht tegen Jake, 'ik was niet jaloers op Hayden.' Ik stap dan naar achteren en kijk Jake aan. Ik sluit mijn ogen en verdwijn en verschijn dan naar de badkamer. Lipbijtend kijk ik mezelf aan in de spiegel en denk aan een scherf. Het zou zo verlossend zijn.