• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    :Leslie Day
    Hij gaat miden in de douche staan. 'Wat ben je gehoorzaam,' zeg ik pesterig tegen hem. 'Sinds wanneer ben jij zo submissief?' Ik grijns en spoel zijn haren uit. 'Nee, ik pas op voor de stralen,' zeg ik en blijf goed uit de buurt van de stralen, zonder dat ik Jake pijn doe door teveel te wiebelen of wat dan ook. 'Ik voel me best wel primitief zo, naakt opgetild zijn terwijl het net lijkt alsof ik je aan het vlooien ben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oh my god Leslie.' zucht ik lachend. 'Je denkt te veel na, ik zou het eerder, liefdevol elkaars haren wassen noemen.'
    Ik grijns en blijf haar goed vasthouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Denk ik ook te veel na als ik zeg dat ik die oh my god homo vond klinken?' vraag ik pesterig aan hem. Natuurlijk is Jake geen homo. 'Jaaake, moet je me soms iets vertellen? Val je stiekem op jongens?' Liefdevol elkaars haren wassen? Yeah right. 'Wat ben jij grappig,' zeg ik sceptisch en ik druk een kus op zijn lippen. 'Je haar is klaar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja Leslie, ik ben voor de jongens, stiekem ben ik gewoon op Nick.' zeg ik droog en zet haar neer.
    Ik houd mijn gezicht vlak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat meen je niet,' zeg ik dan met samengeknepen ogen. 'Zeg dat je liegt.' Ik prik hem in zijn zij. 'En anders, ga maar naar Nick toe en zoen hem.' Een grijns glijdt over mijn gezicht. 'Want dat wil ik namelijk best weleens zien.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik gruwel bij het idee. 'Iewl nee! Gadver, natuurlijk niet. Ik was aan het geinen.'
    Ik druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij lijkt te gruwelen, dus dat betekent ook wel dat hij niet op jongens valt. 'Ik wist ook wel dat je een grapje maakt, het is gewoon leuk om je te pesten,' zeg ik met een pesterige glimlach. 'En nee nee nee, geen kus op mijn lippen, ik wil je Nick nu wel zien kussen ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat zal ik doen als jij Hayden, Vanessa en en en.... Luna tongzoent.' grijns ik. Nooit dus. Ik druk mijn lippen terug op de hare.
    'En ik zoen veel liever jouw.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik glimlach naar haar en voel haar ontspannen. Ik laat een plakboek verschijnen en een fototoestel. 'Wat denk je er van een plakboek te maken? Ik help wel en we kunnen Tommies tekening erin plakken?' en het leid af denk ik erna.

    Alexi
    'Eerst naar de kamer als het niet erg is? Ik wil me nog even omkleden.' Ik heb simpele kleren aan en heb zin om een kleedje aan te doen. Ik druk een kusje op zijn wang. 'En eigenlijk ook wel benieuwd naar de kamer.'

    Braxlin
    "Hmm, klinkt goed." En als het dan iets ergs is, kan ik toch nog iets tastbaars achterlaten... Je weet maar nooit. Ja, misschien is dat wel het beste. Of het is niks en dan heb ik een leuk plakboek of het is wel iets ergs en dan heb ik iets tastbaars om voor Joshua achter te laten... En als ik het erge dan overleef, heb ik iets wat me er kan aan laten terugdenken, dat ik niet alleen ben...
    Ik neem de tekening van het nachtkastje en kijk naar het plakboek. Ik sla het gewoon open op de eerste pagina. Ordenen heb ik geen zin in en het is sowieso persoonlijker als je gewoon doet wat het moment zelf goed voelt en wat niet honderd keer overennieuw over nagedacht is.
    Er zijn van die ijzeren hoekjes waar je foto's kan achter steken, maar een A4-blad past er ook in. Ik zet de tekening erin vast en kijk dan glimlachend naar Joshua op.
    "Zo, dat was dan al het begin." glimlach ik.

    Axton
    Ik glimlach en ga haar voor naar de kamer. Met veel drama steek ik de sleutel in het slot en doe de deur open.
    "Tadaah." glimlach ik. Voor ons verschijt een kamer die minstens even mooi, chique en elegant is als de lobby ook al was. Er staat een enorm tweepersoonsbed en in de badkamer is een jacuzzi. Met zachte hand duw ik haar naar binnen, geef de man die naast onze koffers staat te wachten een fooi, zodat die weg gaat en kijk haar dan glimlachend aan. Ik probeer haar reactie wat in te schatten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kijk glimlachend hoe ze de tekening erin steekt. 'Weet je? Je kan er ook tekstjes in schrijven of mooie zinnen die je wilt onthouden. Of iemand anders kan eens een tekstje schrijven voor je.' Ik trek haar dichter naar me toe. 'Foto?' vraag ik haar glimlachend aan pak de camera.

    Alexi
    Ik sla mijn hand voor mijn mond en kijk met grote ogen aan. Het is gewoon... prachtig. En duur, ik durf waarschijnlijk niets aanraken uit angst iets te breken. 'Wow...' fluister ik zachtjes. Ik laat heel voorzichtig mijn hand glijden over een kast van mooi hout. Ik loop naar het balkon en zucht. 'Het is prachtig.' fluister ik zachtjes. Alles. Deze stad, deze kamer, het uitzicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Dat zal ik doen als jij Hayden, Vanessa en en en.... Luna tongzoent.' grijns ik. Nooit dus. Ik druk mijn lippen terug op de hare.
    'En ik zoen veel liever jouw.'


    Leslie Day
    'Ja dag! Wat jij doet is een onschuldige kus. Een tongzoen is wel iets meer.' Ik kijk hem aan. 'Ik geloof dat ik daar dan nog met Vans de minste problemen mee heb. Trouwens, ik ben niet lesbies, jij zei wel dat je homo was.' Hij drukt zijn lippen weer op die van mij. 'Hm, dat betwijfel ik,' pest ik hem. 'Niet liever Nick?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Was ik eigenlijk al een beetje van plan." glimlach ik.
    Wanneer hij naar een foto vraagt, aarzel ik even. Ik ben net wakker en zag er vast niet uit... maar ah, niemand anders dan wij zou die foto ooit moeten zien, dus wat moest ik klagen?
    "Is goed." glimlach ik dan.

    Axton
    Ik kijk haar aan en knik als ze zegt dat het prachtig is.
    "Dat ben je inderdaad." glimlach ik en trek haar plots dicht tegen me aan. "Ik hou van je." fluister ik en verberg m'n gezicht in haar haren, waar ik haar heerlijke geur opsnuif.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Nee nee veel veel veel veel veel veel veel veel liever jouw. Mijn plaat bleef even hangen.' grap ik. Ik til haar nog eens op en draai een rondje met haar. 'Want je bent het geweldigste wat me ooit is overkomen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik trek haar dicht tegen me aan en zet de foto goed zodat ik enkel op een knop moet drukken. Ik leg mijn hoofd tegen het hare en druk mijn lippen op haar wang. Dan druk ik op de knop. Ik kijk dan even op het schermpje naar de foto.

    Alexi
    Ik glimlach en bloos lichtjes door zijn compliment. 'Ik hou ook van jou.' fluister ik terug. Zijn armen liggen om mijn middel en zoals altijd voel ik me veilig in zijn armen. Ik draai me na een tijdje voorzichtig om en druk een kus op zijn lippen. 'Je bent fantastisch.' fluister ik zuchtend en leg mijn hoofd op zijn borstkas om gewoon even zo te staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    KABOEM


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.