• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me op en daar ben ik hem eigenlijk wel dankbaar voor, aangezien ik me niet echt goed voel. Ik lig nu in de zetel en Jake zit op ooghoogte voor me. Axton en Alexi? Ik was hen eigenlijk helemaal vergeten, door wat er allemaal gebeurd is. ´Welk nieuws precies?' vraag ik dan aan Jake, aangezien er twee nieuwtjes zijn. Dat ik zwanger ben, geen idee van wie, of dat we gaan trouwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Allebei.' glimlach ik zachtjes en houd haar hand vast.
    'En ik wil Tyler en Mayra ook nog eens zien, we zijn immers peter en meter weet je nog?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Beiden dus, ik knik. Mijn hand is koud, allebei mijn handen. Oja, dat ook nog, peter en meter. 'Ja, dat weet ik nog,' zeg ik met een vermoeide glimlach, aangezien ik ten eerste te kort geslapen heb en ten tweede bruut wakker werd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach. 'Heb je zin in pannenkoeken of niet?' vraag ik haar zachtjes.
    Anders stop ik ze in de frigo om later op te warmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd en zucht een keertje. 'Ik heb helemaal nergens trek in,' zucht ik en kijk Jake aan. 'Maar als jij wilt eten, mag dat best.' Zie mij hier dan liggen, naakt op de bank en Jake naakt voor me. Een klein glimlachje staat op mijn gezicht en ik laat twee badjassen verschijnen. Ik kom overeind, met een hand op mijn buik, en trek de badjas dan aan. 'Hoe laat wil je naar je moeder gaan?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'We zouden eerst naar Nick gaan dus een betere vraag is, wanneer heeft Nick tijd voor ons?' grinnik ik;
    Ik kijk haar ondertussen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O, eh, ja, dat is ook goed,' mompel ik dan. Ik sluit even mijn ogen, terwijl ik weet dat Jake naar me kijkt, en wrijf over mijn voorhoofd met mijn hand. 'Ik sms hem wel even,' zeg ik dan. Ik ga overeind zitten. 'Mobiel ligt boven.' Ik kom overeind en zucht, mijn buik doet pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Blijf jij maar liggen, ik haal hem wel.' Ik ren de trap op met 2 treden in een keer en pak haar gsm van het nachtkastje.
    Ik ren terug naar beneden en overhandig haar de gsm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wil Jake tegenhouden, maar hij rent dan al de trap op. Mijn ogen worden iets groter, straks leest hij de smsjes van Nate... Ik wacht gespannen af en kijk naar Jake op als hij terugkomt. Zijn blik staat gewoon normaal, dus ik ga er van uit dat hij niets gelezen heeft. Ik pak mijn telefoon aan en ga ermee op de bank zitten, van Jake af. Ik open een smsje en stuur iets naar Nick. Hi, is het goed als Jake en ik vanmiddag ofzo langs komen? We hebben nieuws. X L. Als ik dat gedaan heb, ga ik naar mijn inbox en verwijder snel de smsjes van Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar glimlachend aan en ga dan naast haar zitten. Ik zet de tv aan en zet het op Disney Channel.
    Geen programmas dus waar we serieus over moeten nadenken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt naast me zitten en ik zorg er voor dat Jake niet het scherm kan zien, hij mag het namelijk echt niet zien. Anders dan... dan zal ik het allemaal kapot maken. Mijn relatie met Jake. En dat betekent alles voor me. Waarom ik dan toch naar Nate toe ga? Ik weet het niet.. Ik zucht en leg mijn mobiel weg, de smsjes van nate zijn gewist. Ik leg dan mijn hoofd tegen Jake's schouder. 'Ik heb het koud,' zeg ik met een zucht en ik ga wat dichter bij Jake zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik probeer haar warm te houden met mijn lichaamswarmte maar laat dan toch een warm dekentje verschijnen die ik over ons leg.
    Ik kan het in feite ook gewoon warmer maken maar dit is gezelliger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet een SA schrijven o 3o

    wedstrijdinzending, voor vanavond 23:59 alleen het is damn moeilijk, dus daar ga ik me even op concentreren (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }mijn topics


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Oma doet de deur open en glimlacht als ze ons ziet staan. 'Wat zijn ze gegroeid.' glimlacht ze iets vertedert en laat ons binnen. Ik zet de maxicosi's in de zetel en kijk oma aan. 'Houd alle kleine spulletjes uit hun buurt want ze zouden die durven in hun mond steken. Oh en let op want ze kruipen al...' en na een tijdje begin ik haar aan alles te herinneren wat te doen en niet te doen en ze lacht. 'Ik heb al eerder kinderen opgevoed Lexitje, en nu is het maar voor 2 dagen dus dat lukt me vast.' Ik glimlach iets schaapachtig en loop naar de maxicosi's. Ik druk een kus op hun voorhoofdjes en kijk hen aan. Plots heb ik geen zin meer om te gaan, loslatingsangst.

    Joshua
    Ik zet de plateau op het nachtkastje en trek haar nu gewoon tussen mijn benen zodat ze eigenlijk tegen me aanligt. Ik sla mijn armen om haar middel en druk een kusje in haar hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'