• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knielde ook neer bij de maxicosi's. Mayra keek me wijs en met grote ogen aan. Zachtjes streel ik over haar wang en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Het komt goed, kleintje. We zijn zo weer terug." glimlach ik en kietel over haar buikje tot ze weer lacht. Dan keer ik me naar Tyler. Ik druk ook een kusje op zijn voorhoofd en glimlach dan naar hem. "Train dat loopje van je maar. Tegen dat we terug zijn ben je vast al een mini-atleet."

    }moet gaan paardrijden.{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    'Aangezien jij degene bent, die er voor zorgt dat ik harde geluiden maak,' zeg ik pestend tegen hem. 'Katherine zal heus wel aan mijn kant staan, als ik je de schuld geef.' Ik grijns weer naar Nick en zucht dan een keer zachtjes en gaap daarna. 'Dus je wilt nog niet gaan slapen?'


    Nick
    'Aangezien jij degene bent, die er voor zorgt dat ik harde geluiden maak,' Zegt ze pesterig, 'Katherine zal heus wel aan mijn kant staan, als ik je de schuld geef.' Zegt ze dan, 'Hmm.. Ik denk het niet, ze gelooft mijn heus wel als ik zeg dat dat niet waar is' Zeg ik met een grijns. Ze zucht en gaapt vervolgens, 'Dus je wilt nog niet gaan slapen?' Vraagt ze dan, 'Jawel hoor, ik val vast wel in slaap maar ben niet erg moe. Jij zo te zien wel.'


    Don't be like the rest of them, darling

    [okiii]

    Alexi
    'Ax misschien moeten we... niet gaan?' zeg ik aarzelend. Het klinkt dwaas maar ik heb echt last van loslatingsangst. De vorige keer had ik dat niet zo. Ik bijt op mijn lip en kan mijn blik niet van de twee kleintjes afscheuren. 5 minuten geleden stond ik te springen en nu? Misschien moeten we toch gewoon gaan, ik kan ze niet voor altijd bij me houden ookal zou ik dat willen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik probeer haar warm te houden met mijn lichaamswarmte maar laat dan toch een warm dekentje verschijnen die ik over ons leg.
    Ik kan het in feite ook gewoon warmer maken maar dit is gezelliger.


    Leslie Day
    Het dekentje is een aangename verwelkoming. 'Ik haat het om het koud te hebben,' zucht ik, maar eigenlijk ben ik nu aan het zagen. En Nick mag ook weleens antwoorden. Ik kijk voor me uit en mijn emoties gaan weer met me spelen. O great, precies wat ik nu nodig heb, stemmingswisselingen. Hopelijk heeft Jake het niet door..

    Hayden
    Ik ben inderdaad best wel moe. 'Hm, dan gaan we toch slapen?' zeg ik met een scheve glimlach. Ik trek Nick dichter naar me toe, zodat ik het lekker warm heb en gaap weer een keertje. 'Slaap lekker, lief,' glimlach ik moe en druk een kusje op zijn lippen. Daarna val ik al snel in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach. 'Je bent een demon je kan het altijd warmer maken.' merk ik op.
    Ik trek haar toch iets dichter naar me toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Het dekentje is een aangename verwelkoming. 'Ik haat het om het koud te hebben,' zucht ik, maar eigenlijk ben ik nu aan het zagen. En Nick mag ook weleens antwoorden. Ik kijk voor me uit en mijn emoties gaan weer met me spelen. O great, precies wat ik nu nodig heb, stemmingswisselingen. Hopelijk heeft Jake het niet door..

    Hayden
    Ik ben inderdaad best wel moe. 'Hm, dan gaan we toch slapen?' zeg ik met een scheve glimlach. Ik trek Nick dichter naar me toe, zodat ik het lekker warm heb en gaap weer een keertje. 'Slaap lekker, lief,' glimlach ik moe en druk een kusje op zijn lippen. Daarna val ik al snel in slaap.


    Nick
    'Hm, dan gaan we toch slapen?' Zegt ze met een scheve glimlach en ik word door haar naar haar toe getrokken, ze gaapt nog een keertje, wenst me welterusten en valt dan al snel in slaap. Ik val na een aantal uur uiteindelijk ook in slaap en word wakker wanneer zij dat nog niet is en draai me om zonder dat ze wakker word en pak mijn telefoon naast mijn bed vandaan als die trilt en kijk dan naar Katherine die nog steeds ligt te slapen. Blijkbaar was ze moe geworden, ze had vrienden gevonden, een aantal en eigenlijk was iedereen gek op haar. Ik kijk op het scherm naar de afzender van het sms'je, Leslie, en lees vervolgens het sms'je zelf 'Hi, is het goed als Jake en ik vanmiddag ofzo langs komen? We hebben nieuws. X L.' Stond erin, 'Oke? N' Stuur ik terug, ik wist dat zij niet van verassingen hielt en eigenlijk hielt ik er evenmin van.


    Don't be like the rest of them, darling


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Hm, geen zin in,' zeg ik dan verveeld en kijk naar het scherm. Jake trekt me nog iets dichter naar zich toe en ik krijg het er wel warmer van, maar ook een benauwder gevoel. Ik zucht weer een keer en krijg dan een sms terug. Waarom die vraagteken? Mijn blik raakt iets geërgerd. Twijfel je soms of we moeten komen of niet? L. Het is een kortaf berichtje, maar het boeit me niets. Waarom dan ook dat stomme vraagteken?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:



    <3333

    THE VAMPIRE DIARIES <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Hm, geen zin in,' zeg ik dan verveeld en kijk naar het scherm. Jake trekt me nog iets dichter naar zich toe en ik krijg het er wel warmer van, maar ook een benauwder gevoel. Ik zucht weer een keer en krijg dan een sms terug. Waarom die vraagteken? Mijn blik raakt iets geërgerd. Twijfel je soms of we moeten komen of niet? L. Het is een kortaf berichtje, maar het boeit me niets. Waarom dan ook dat stomme vraagteken?


    Nick
    'Omdat ik me afvraag wat er zo belangrijk is dat je het me in persoon moet vertellen, en nog eens samen met Jake. En daarbij, ben je niet de enige die niet van verassingen houd. N.' Stuur ik terug en leg mijn mobiel op het nachtkastje naast het bed en laat een flesje water verschijnen waarvan ik een slok neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Sorry dat ik ook nog onze dochter wil zien. En het is niet zo'n speciale verrassing hoor. Dus maak je geen zorgen, jij zal het vast niet leuk vinden. L Ik raak geïrriteerder, maar dat komt gewoon door die klote hormomen. Ik klem mijn kaken op elkaar en kijk strak naar de tv, zonder op Jake te letten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Sorry dat ik ook nog onze dochter wil zien. En het is niet zo'n speciale verassing hoor. Dus maak je geen zorgen, je zal het vast niet leuk vinden. L' Stuurt ze terug en ik trek mijn wenkbrauwen op, blijkbaar had ze last van hormonen. 'Hoe leuk ik deze gevechten ook vind, skip ik liever tot het einde waarin in zeg dat je best langs mag komen maar zoals je zei, als je toch nieuws hebt en dat ook nog eens met Jake te maken heeft heb je gelijk. Ik zal het vast niet leuk vinden N' Stuur ik terug na mijn telefoon opgepakt te hebben toen ik het berichtje kreeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Deze gevechten leuk? Wat is er mis met hem? Goh, wat aardig dat je dat gedeelte skipt. Waarom vindt je het niet leuk, als het met Jake te maken heeft? Ik snap dat dus echt niet. L. Hij is nu toch met Hayden? Ik snap Nick echt niet meer, hoewel ik betwijfel of ik dat ooit echt gedaan heb. Ik zucht weer een keer geërgerd en raak dan in een soort verdrietigere stemming. Aangezien ik het niet leuk vind, hoe de dingen gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Goh, wat aardig dat je dat gedeelte skipt. Waarom vindt je het niet leuk, als het met Jake te maken heeft? Ik snap dat dus echt niet. L' Stuurt ze terug en ik zucht, 'Laat maar, ik zie je vanmiddag. N.' Stuur ik terug. Ik had geen zin om te praten, het irriteerde me alleen maar


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    O echt? Great! Oké, dan hoor ik het vanmiddag wel van je. Ik zet niet eens meer mijn letter aan het eind. En wat ik bedoel met dat ik het vanmiddag wel hoor, is dat ik het gewoon wil weten. Ik gooi mijn mobiel weg door de kamer heen, hij bonkt tegen de muur en kijk geërgerd voor me uit naar de tv.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.