• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

FAMILIES

[ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Huaso schreef:
    }Jaimz reageer je eens in Nightmare
    en als leerkracht schrijven ook, in dat andere topic???

sorry als ik zeur of zo...{

[ja, ik zal zo wel eventjes reageren!]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

LostMagic schreef:
    (...)

Nate
    Ik kijk fronsend naar mijn gsm. Haar gesneden. Waarom heb je je gesneden? Heeft Jake iets gedaan of zo? xx Nate x stuur ik en kijk terug naar de watervallen om me hen. Ik lig op mijn rug in het lange gras.

Leslie Day
    Nate snapt het niet, maar hij doet niet beschuldigend. Het voelde als de enige uitweg, door hormonen word ik.. gek gewoon. Jake en ik hadden een kleine ruzie, door mij. En toen kon ik het niet aan. Het was een moment van verstandsverbijstering... X <3 haat je me nu? Of ben je nu teleurgesteld? Ik stop mijn mobiel weg, want anders blijf ik te lang weg. Ik loop naar beneden en ga in de woonkamer zitten.

Nate
    Ik denk even na over haar laatste vragen. Ik haat je niet, dat kan ik gewoon zelfs niet en nee ik ben niet teleurgesteld. Ik zou enkel willen dat je het niet gedaan hebt maar dat is een normale gedachte toch? Hvj Nate xx

Leslie Day
    Als mijn mobiel een geluidje maakt, ten teken van een berichtje, zet ik gauw het geluid op stil. Zodat verdere berichtjes niet door Jake gehoord kunnen worden. Ik lees het sms'je en er vormt zich een klein glimlachje op mijn lippen doordat Nate schrijft dat hij me niet kán haten. Dat is een normale gedachte.. Maar het is toch al gebeurd. Ik zal proberen het niet meer te doen, oke? Hovj <3

Nate
    Ik glimlach door haar smsje en leg mijn gsm dan terug weg. Ik pak mijn boek terug op. Jane Eyre, een vrouwenboek maar ok, ik vind het een mooi verhaal. Komt allemaal door Kate en Mila vroeger.

Jake
    Ik sla mijn arm even om Leslie's schouders. 'Nog honger?' vraag ik aangezien er nu een hele stappel warme pannekoeken op tafel staat.
    Ik leid haar naar de keuken.

Leslie Day
    Ik schrik me rot als Jake ineens een arm om me heen slaat en stop mijn mobiel dan weg. Ik kijk even op naar hem. Wat heeft hij gevraagd? Jake leidt me dan naar de keuken. 'Pannenkoeken, lekker,' zeg ik dan en neem plaats aan de tafel. Ik ruik de geur van de pannenkoeken en merk dat ik inderdaad best wel wat honger heb.

Jake
    Ik ga over haar zitten en pak een pannekoek voor mij en de suiker.
    Ik doe er wat op, rol de pannekoek op en pak het bestek om het in stukjes te snijden.

Les
    Voor mezelf pak ik ook een pannenkoek en ook de stroop. Eerst flink wat stroop erover en dan ook nog de poedersuiker. Ik begin er van te eten en kijk dan naar Jake. 'Het smaakt goed,' zeg ik tegen hem. Ik had niet verwacht dat Jake ineens bij me zou zijn, maar gelukkig heeft hij niets gezien.

[Les is eigenlijk een beetje Elena door twee jongens te gebruiken xd.]

[ja inderdaad, het verleden herhaalt zich ... OMG! stel je voor dat Nate haar vermoord de avond voor het huwelijk dan herhaalt het zich helemaal maar omgekeerd! En dit is geen idee ok dus Leslie blijft leven]

Jake
    'Vind ik ook.' glimlach ik en eet vol smaak verder van de pannekoeken.
    Ik streel over haar rug.

[Nawh, ik had het wel een leuk idee gevonden o 3o ik heb nog wat te goed namelijk -.-
    Ik ben nog steeds bezig met terug lezen en hoe jullie mij toen gedwongen hadden om Leslie Jake pijn te doen op de avond van het bal o 3o en dat was ook het moment, twee dagen erna, dat Luna in beeld kwam o 3o]

Leslie Day
    Jake streelt over mijn rug en ik glimlach eventjes. 'Gaan we hierna door naar nick?' vraag ik aan Jake en kijk hem even aan. 'Aangezien hij er ook wel op zal wachten dat het nieuws zo snel mogelijk voorbij is.' Dan besef ik me iets. 'Wacht, ben zo terug,' zeg ik en ik sta op en loop snel naar boven. Uit de lade van het nachtkastje pak ik dan wat ik wilde pakken. Mijn verlovingsring. Ik schuif die om mijn vinger en ik loop terug naar beneden, naar Jake.

{Weetje.. Je zou het idee wel kunnen doen. Leslie gaat dood.. En dan beginnen we weer opnieuw met Nightschool. Met de kinderen van hun en anderen enzovoort -wbw-}

Don't be like the rest of them, darling

[MA IK WIL NIET DAT LESLIE DOOD GAAT !!!!!]

Jake
    Ik knik en eet snel verder aangezien we dan nog naar mam moeten gaan. Ik kijk Leslie glimlachend aan.
    'Als je genoeg gegeten hebt, gaan we.'

LostMagic schreef:
    [MA IK WIL NIET DAT LESLIE DOOD GAAT !!!!!]

[We hebben allemaal weleens dingen die we niet willen -gayhandje-

Maar ik weet het goed gemaakt o 3o

Lizl, ik stuur je er een pb over, oke? ^^]

ok