• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Kop op .' glimlach ik. 'Het is niet dat je al die tijd alleen bent.' Ik druk een kusje op haar lippen.
    Ik omhels haar en zucht dan. 'Slaapwel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Daar heeft hij gelijk in, aangezien Jake bij me zal zijn. 'Maar dat betekent wel, dat ik niet weet wanneer ik je nu weer zie.' Ik trek een pruillipje, maar lach dan zachtjes. 'Jij ook slaapwel, Nate.' En ik druk nog voor een laatste keer deze avond mijn lippen lang op die van hem, gewoon, omdat het kan. 'Op naar huis,' zeg ik daarna zachtjes en ik ga staan. Ik verdwijn dan met een kleine glimlach en verschijn weer thuis, in de slaapkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk even naar de plek waar ze net stond en scheur na een tijdje mijn blik ervan los. Ik doe mijn jeans uit en ga naar boven om onder de lakens te kruipen. Ik zucht en sluit mijn ogen en zak na een tijdje weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake die slaapt gelukkig nog en ik kleed me dan weer helemaal uit, zoals het eerst ook was. Ik laat de kleding verdwijnen en kruip dan weer voorzichtig naast Jake, terwijl ik het kussen weghaal uit zijn armen en er zelf tussenkruip. Ik haal een hand door mijn haren, zodat het warrig zit. Even kijk ik op naar Jake, slaapt hij door?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    *slaapt door, maar mompelt zachtjes Leslie xd*


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn ogen worden even iets groter als hij mijn naam mompelt, maar ik zie dat hij gewoon slaapt. Opgelucht haal ik adem en ik kruip dan nog iets dichter tegen Jake aan, voor zijn warmte. Ik val dan al snel in slaap, nog terugdenkend aan Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [laten we ze wakker worden?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ¨Jaaappssss¨


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik word slaperig wakker door mijn gsm die afgaat en ik tast op het nachtkastje. Een reclame bericht. Ik zucht en druk een kus op Leslies wang. Ik loop naar beneden en haal spullen uit om pannekoeken te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik maak een zacht geluidje als ik iets op mijn wang voel en ik draai me om op mijn andere zij. Aangezien ik vannacht langer ben opgebleven, om bij Nate te zijn, slaap ik nu langer door.. Ach, ik kan het altijd nog gooien of op slecht geslapen vannacht of op de zwangerschap. Over zwangerschap gesproken.. Ik word spontaan wakker als ik een golf van misselijkheid voel opkomen en ik strompel het bed uit. Half vallend, ga ik naar het toilet en ben er maar net op tijd. Ik geef over en houd mijn eigen haren aan de kant.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bak verder en hoor plots Leslie rennen boven. Ik stop even bezorgt en ga naar boven. Ik hoor braakgeluiden van uit de badkamer en ren er naartoe. Ze hangt boven de wcpot en ik pak haar haren over. 'Het komt wel goed.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor rennende voetstappen en het verbaast me dat ik die nog tussen mijn eigen braken door kan horen. Mijn haren worden dan beetgepakt en ik weet dat het Jake is, wie anders? Hij zegt zachtjes dat het wel goed komt en ik geef nog meer over, ik kots mezelf helemaal leeg totdat er niets meer in me zit. Dan stopt het eindelijk en ik blijf even voor de zekerheid boven de pot hangen, diep in- en uitademend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga op de koele grond zitten en trekt Leslie naast me zodat ze haar ademhaling terug rustig kan laten worden.
    'Ik hou van je.' zeg ik zachtjes en maak terug een doekje nat om haar mond iets af te kuisen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me naast zich en door zijn lichaam dicht bij dat van mij, kan ik iets ontspannen en uiteindelijk rustiger ademen. 'Ik hou ook van jou,' fluister ik met een schorre stem. Mijn mond wordt schoongemaakt en ik zucht zachtjes. Ik laat gewoon mijn tandenborstel met tandpasta verschijnen en ik poets vanaf de grond mijn tanden. Het is echt afschuwelijk om over te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik til haar op als ze klaar is en draag haar naar beneden. Misschien wacht ze beter nog even voor ze begint met eten. Ik leg haar in de zetel en ga op de grond voor haar zitten. 'We moeten Axton en Alexi nog eens bellen om het nieuws te vertellen' zeg ik iets schuldig aangezien ik mijn beste vriend praktisch vergeten ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'