• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Nee nee nee!' panikeer ik half. 'Je bent er net?!' Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar op mijn schoot.
    'Alsjeblief blijf nog even?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Stil!!!! Anders word Katherine straks waker,' Fluistert ze tegen me en ze drukt een kus op mijn lippen, 'Zullen wij zo ook gaan slapen, voordat jij degene bent die Katherine wakker maakt.' Zegt ze dan. 'Waarom ben ik dan degene die haar wakker maakt, dat kan jij ook net zo goed zijn' Zeg ik met een grijns en druk nog een kus op haar lippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [NOOOOOO, TIM IS ERUIT D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    'Aangezien jij degene bent, die er voor zorgt dat ik harde geluiden maak,' zeg ik pestend tegen hem. 'Katherine zal heus wel aan mijn kant staan, als ik je de schuld geef.' Ik grijns weer naar Nick en zucht dan een keer zachtjes en gaap daarna. 'Dus je wilt nog niet gaan slapen?'

    Leslie Day
    Nate doet echt heel lief en heeft me op zijn schoot getrokken. Ik kijk hem aan met een scheve glimlach. 'Oké, nog heel eventjes dan,' zeg ik met een glimlachje. Ik druk weer een kus op zijn lippen. 'Maar ik kan niet te lang blijven, want ik heb geen idee wat ik tegen Jake zou moeten zeggen als hij wakker is en ik er niet ben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I don't like the TV anymore :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dat je niet kan slapen en even gaan wandelen bent?' mompel ik en druk nog een kus op haar lippen.
    Ik streel zachtjes over haar schouderblaren


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dat is eigenlijk nog best wel slim bedacht. 'Hm, je wilt me wel heel graag hier houden,' zeg ik met een knipoogje. Mijn armen liggen om zijn nek heen en ik kijk hem aan. Hij ziet er echt goed uit zo.. En dit is ook echt zo heerlijk spannend. Wel of niet gesnapt worden door Jake, hier met Nate zijn. 'Hoe gaat het met het werk?' vraag ik dan gewoon aan Nate. Niet dat hij er mee gestopt is, ik geloof van niet tenminste. 'Wie moet dat nu draaiende houden nu jij er niet bent?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze begint over mijn werk en ik zucht zachtjes. 'Ik weet niet, SImon en Oliver houden de meisjes in de gaten en ze weten de voorwaarden voor verkoop. Als ik te weten kom dat ze zich daar niet aan gehouden hebben weten ze de gevolgen dus ik vertrouw er wel op.' Ik druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ugh, Simon,' mompel ik. Hij is de enige van daar die ik sowieso écht niet mag. Javier mag ik ook niet, maar hij is minder erg. Oliver... Die heb ik niet gezien. 'Dus wat ga je morgen doen? Aangezien ik aanneem dat je niet naar werk gaat?' Ik heb mijn hoofd weer tegen zijn borstkas gelegd en kijk op naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Naar de winkel aangezien er hier niets is en terug naar de watervallen.' zeg ik zachtjes en druk kusjes in haar hals.
    Mijn armen liggen nog steeds om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Weer naar de watervallen. Hij drukt dan kusjes in mij hals en ik giechel een keer zachtjes aangezien het aangenaam voelt, maar wel kietelt. Ik sla een hand voor mijn mond en kijk Nate dan beschuldigend aan. 'Je doet me giechelen,' zeg ik tegen hem. Ik bedenk me dat ik een zuigzoen in mijn hals heb zitten, dus druk ik mijn lippen weer op die van Nate, zodat hij niet de zuigzoen in de gaten krijgt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kus haar teder terug en wrijf over haar bovenarmen. Ik haal mijn lippen van de hare en zie dan de zuigzoen in haar hals.
    Ik voel me minder vrolijk worden. 'Leuke avond gehad?' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De kus voelt fijn aan en er verschijnt kippenvel op mijn bovenarmen. Na de kus kijk ik hem aan, maar hij niet mij. Het lijkt haast wel alsof ik zijn stemming kan zien dalen. Hij mompelt zachtjes vragend of ik een leuke avond heb gehad. 'Ik denk dat die vraag retorisch is,' mompel ik dan, dus daarom geef ik er geen antwoord op. 'Nate, ik ben nu hier, bij jou. Dus ja, nu heb ik een leuke avond.' Ik druk een kus op zijn mondhoek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zucht zachtjes en streel nog eens over haar armen. 'Misschien moeten we maar gaan slapen?' stel ik voor.
    Het is immers al na middernacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate stelt voor om te gaan slapen en ik knik dan een beetje. 'Dan moet ik wel terug naar huis, anders is het risico te groot dat Jake wakker wordt.' Ik kijk hem even met een ik-ga-je-missen blik aan en druk nog een kus op zijn lippen, aangezien ik niet weet wanneer de volgende keer weer is dat ik Nate zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.