• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake vertelt aan Katherine dat ik zwanger ben en ze lijkt er geen probleem mee te hebben. Gelukkig maar. Ik glimlach naar haar en bijt dan even op mijn lip. 'Maar er is nog meer nieuws,' zeg ik dan en kijk Nick nu aan. Deels met een waarschuwende blik, dat hij normaal moet doen, maar ook deels verontschuldigend -zonder dat Jake het ziet- want ik weet dat nick het niet leuk zal vinden. Ik laat mijn hand echt zien. 'Jake en ik gaan trouwen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze vertelt, of eigenlijk Jake vertelt aan Katherine dat Leslie zwanger is en Les zegt vervolgens met een deels waarschuwende, deels verontschuldigende blik richting mij dat er nog meer nieuws is. Ze laat haar hand zien waar een ring aan te zien is, 'Jake en ik gaan trouwen.' Zegt ze dan, 'Gefeliciteerd' Zeg ik dan luchtig en met een ondoorgrondend gezicht. Wat er binnen in mij gebeurde? Geen idee, mischien was de hoop toch al weg gezakt dat ik probeerde blij te zijn voor haar, voor zover dat lukte.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik ga even bio leren, ben zo terug (:}


    Don't be like the rest of them, darling

    [reageer ik of jij?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Doe jij maar eerst (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    katherine lijkt het niet erg te vinden waardoor ik even opgelucht ademhaal. Dan zegt Leslie dat we verloofd zijn en ik wacht Nicks reactie af.
    'Gefeliciteerd.' zegt hij dan waardoor ik iets verbaast kijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake en ik zijn beiden afwachtend op Nick's reactie. Het meisje lijkt alleen maar opgelucht te zijn, hoewel ik niet echt begrijp waarom. Nick doet dan heel luchtig en ik zie dat het Jake verbaasd, maar mij niet. Ik kijk naar Nick en ik geloof zijn felicitatie niet. Nick is nooit luchtig, altijd wel sarcastisch of een grijns, pesterig of leuk. 'Dank je,' zeg ik dan met een glimlach, aangezien hij ons toch feliciteert. 'Dus dat was het nieuws,' zeg ik dan en kijk even naar Nick, maar dan naar Jake. Jake gelooft de felicitatie misschien, maar ik echt niet. 'Zullen we dan maar weer door gaan Jake? Aangezien we ook naar je moeder toe gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en glimlach even naar Katherine voor ik Leslie's hand vastneem en ons naar mijn ouderlijk huis flits.
    'Tjeeses Jake!' vloekt mijn moeder als ze zo schrikt dat ze de plateau met thee laat vallen. ik grinnik. 'Sorry mam.' Ik zorg dat alles verdwijnt van de troep. Ze glimlacht dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Jake lijkt verbaast wanneer ik hun feliciteer. Leslie niet, al had ik wel verwacht dat ze dat zou doen, ze was niet verbaast. Ze geloofde me niet. 'Sorry, ik had je net willen vertellen dat ze zouden komen toen ze kwamen.' Zeg ik vervolgens tegen Hayden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    Ik zeg ze snel gedag en Jake pakt mijn hand vast. We flitsen weg en zijn moeder schrikt van onze snelle verschijning. Ze laat een plateau vallen. 'Surprise,' zeg ik dan met een glimlachje. 'Goedemiddag, mevrouw Sadler,' zeg ik glimlachend. 'Hopelijk bent u niet al te erg geschrokken.' Ik weet dat ze Veronica heet, maar ik vind het zo beleefder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veronica
    'Zeg toch Veronica.' glimlach ik en gebaar naar de zetel met de boodschap dat ze mogen gaan zitten. Ik ga in de zetel zitten en Jake trekt Leslie zachtjes naast haar de zetel in. 'We moeten je iets vertellen mam.' zegt Jake en ik knik. 'Toch niets ernstigs hoop ik?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick verontschuldigt zich tegenover mij als ze weg zijn. 'Het geeft niets,' zeg ik dan. 'Ik schrok er alleen maar van, dat ze er ineens waren.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'Ach, leuk voor ze, dat ze getrouwd zijn. Of gaan trouwen tenminste. Toch?'

    Les
    'Oke, Veronica,' zeg ik dan met een lichtelijk verlegen glimlach. Jake trekt me mee naar de zetel en zegt dat we nieuws hebben. Ze denkt in eerste instantie aan slecht nieuws, maar ik schud mijn hoofd. 'Nee, goed nieuws. Twee keer goed nieuws,' zeg ik tegen haar. 'Ik ben zwanger.' Ik kijk Jake aan. Dan mag hij vertellen dat we gaan trouwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Familie is er nog steeds, vandaar dat de reacties zo langduren....


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mam zwijgt even maar krijgt dan een grote glimlach op haar gezicht. 'Ik word oma? Dat is geweldig!' zegt ze en ik trek Leslie iets dichter tegen me aan. 'Wat is het andere nieuws?' vraagt ze dan nieuwsgierig. 'Het lijkt erop dat je ook een schoondochter krijgt, ik heb haar gisteren ten huwelijk gevraagt.' Mam krijgt - ik dacht dat het niet mogelijk was- een nog bredere glimlach op haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Het geeft niets,' Zegt ze, 'Ik schrok er alleen maar van, dat ze er ineens waren.' zegt ze en drukt een kus op mijn lippen, 'Ach, leuk voor ze, dat ze getrouwd zijn. Of gaan trouwen tenminste. Toch?' Vraagt ze dan aan mij. 'Inderdaad, ze lijken er blij mee te zijn' Zeg ik en druk dan een kus op haar lippen. Katherine staat op en deelt mee dat ze wat te eten gaat halen en ik knik en glimlach naar haar als ze de kamer uit loopt.


    Don't be like the rest of them, darling