• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kijk haar iets verbaast na. 'Leslie mag ik mee?' roep ik nog en loop haar slenterend achterna;
    Ik zie wel wat haar antwoord is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake vraagt of hij mee mag en ik grinnik zachtjes. 'Wat jij wilt, van mij mag het best,' zeg ik tegen hem en ik loop verder. Als ik boven ben, trek ik mijn kleding uit, let ik niet op mijn littekens en loop door naar de badkamer. 'Jaaaaakey,' roep ik dan. Ik zet de douche al aan. Eigenlijk doet Jake zijn werk als stalker niet goed en daar ben ik zo blij om. Zo zijn er tenminste nog momenten van rust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ren de trappen op naar de badkamer. Ik kleed me daar ook uit en ga dan achter haar staan. Mijn armen terug om haar middel. Ik zwijg even en geniet gewoon van haar warmte, en haar lichaam tegen het mijne. Ik probeer elke detailtje op te nemen om het nooit meer te vergeten. Mijn handen strelen lichtjes ovr haar buik waar nu een klein wezentje in groeit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [eindelijk -- zo fort da da plat lag]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Wat wil? Hè?

    Ik ben ziek :\

    Ik ga een reactie maken.

    En Yuniper is bij James, Jack en Eden gekomen bij kruistocht :3


    WillNotLearn schreef:
    (...)

    x'D Then what do you like? He has to move on.. Otherwise he Will be stuck forever.


    Buikpijn? Hoofdpijn?


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Hij zegt met een glimlach dat hij denkt dat hij het wel leuk vindt en ik knik met een glimlach. 'Dat is mooi,' zeg ik glimlachend. 'Dus, wat gaan we nog doen vandaag?' vraag ik aan hem. 'We kunnen samen naar de film gaan ofzo?' Ik vergeet eigenlijk Katherine, gewoonweg omdat ik geen band met haar heb. We liggen elkaar niet zo goed, naar mijn mening is ze te onschuldig.


    Nick
    'Dat is mooi' Zegt ze glimlachend, 'Dus, wat gaan we nog doen vandaag?' Vraagt ze dan aan mij. 'We kunnen samen naar de film gaan ofzo?' Stelt ze voor 'Dan zouden we Katherine mee moeten nemen' Help ik haar herinneren, 'We kunnen hier wel een film kijken, ik kan een tv laten verschijnen?' Stel ik dan voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Q lag eruit D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik hoor rennende voetstappen en ik ga onder de douche staan. Al snel voel ik zijn aanwezigheid achter me en hij slaat zijn armen om mijn middel. Hij streelt zachtjes over mijn buik en ik glimlach. Dan moet ik denken aan Nate en de baby. 'Jake?' vraag ik dan zachtjes. 'Vat het niet verkeerd op, maar ik wil het gewoon weten. Stel dat het kindje van Nate is? Wat zeggen we dan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Dat is mooi' Zegt ze glimlachend, 'Dus, wat gaan we nog doen vandaag?' Vraagt ze dan aan mij. 'We kunnen samen naar de film gaan ofzo?' Stelt ze voor 'Dan zouden we Katherine mee moeten nemen' Help ik haar herinneren, 'We kunnen hier wel een film kijken, ik kan een tv laten verschijnen?' Stel ik dan voor.


    Hayden Fitch
    Nick herinnert me aan Katherine en ik zucht dan. Waarom moet hij nou een kind hebben? 'Ja, dat is waar,' zeg ik met een glimlachje. 'Is goed hoor, laat die tv maar verschijnen. Heb jij een voorkeur voor een film? Misschien een film met veel zombies, bloed, horror?' Ik houd van dat soort films. Gewoon lekker bloederig en veel gegil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Buikpijn? Hoofdpijn?


    Hoofdpijn, oorpijn, misselijk en ook nog eens mijn maandstonden ><

    En what do I like o 3o

    I like Nate, Jake and Nick o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht. 'Niemand hoeft dat dan te weten, we kunnen het wel hem of haar zeggen als ze oud genoeg zijn om het te begrijpen maar ik denk niet dat de anderen dat moeten weten.... tenzij dat je het hen wil vertellen? En hem?' Ik probeer mijn stem gewoon te houden bij die hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zucht en ik weet dus al wat er gaat komen. 'Dus je zou dan willen doen alsof het jouw kind is?' vraag ik aan hem. 'En als het kind van Nate is, zeg ik dat tegen hem. Nate zou er ook voor willen zorgen dan.' Ik weet niet of zijn familie het ook zou moeten weten.. Het zou raar zijn. Heel raar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    huiswerk


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Jouw keuze.' mompel ik zachtjes, ik wil gewoon niet nadenken over die mogelijk. Ik wil haar eigenlijk, samen met het kindje, zoveel mogelijk uit Nate zijn buurt houden. Hij moet met zijn flikken van mijn gezin blijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake mompelt zachtjes dat het mijn keuze is en ik ben blij dat hij achter me staat, zodat we niet echt elkaars reactie kunnen zien. 'Dit gaat over onze toekomst,' zeg ik zachtjes tegen Jake. 'Misschien dat we het Nate dan inderdaad niet moeten zeggen, misschien niet eens een test ervoor doen. Het is gewoon van jou, het kindje.' Misschien is het zo maar het beste..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.