• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja zo :3 familie is er nog >_>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik glimlach liefdevol naar Leslie en Tessa grinnikt. 'Oke, mogen ik en Mila jullie bruiloft dan regelen? Als ik toch weet waar ik van houd?' vraagt ze gretig en ik kijk Tessa waarschuwend aan. 'Tessa...' begin ik en ze kijkt me zielig aan. 'Alsjeblieeeeeef Jake, je weet hoe ik van feestjes houd.' 'Nee.' zeg ik tegen haar. Nu kijkt ze zielig naar Leslie.


    Leslie Day
    Zijn blik is liefdevol en die van mij is ook zo liefdevol. Dan vraagt ze of zij en Mila ook de bruiloft mogen regelen en ik kijk aarzelend naar Jake. Ze kijkt zielig, maar Jake houdt stug vol en dan kijkt ze zielig naar mij. Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen? 'Eh, ik kan niet zo goed tegen zielige blikken,' zeg ik met een schaapachtig lachje. 'Wat dacht je van ons gewoon helpen? Dus niet helemaal regelen.. Maar helpen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Tessa lijkt tevreden met dat antwoord. 'Ik ga direct ideen zoeken en alles opschrijven.' zegt ze, springt recht en sprint de kamer uit. Ik zucht en kijk Leslie glimlachend aan. 'Dat heb je goed opgelost.' zeg ik tegen haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze stormt zowat gelijk de kamer uit voor ideeën en Jake kijkt me glimlachend aan. Hij zegt zachtjes dat ik dat goed opgelost heb. 'De gulden middenweg,' zeg ik glimlachend. Dan kijk ik terug naar Veronica. 'Waarom kom je niet een keer weer eten? Samen met je man?' vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat zou ik fijn vinden.' glimlacht mam en kijkt me even aan. 'Ik vind jullie echt leuk samen, en ik vind het fijn om je als dochter te hebben Leslie.' zegt ze en ik glimlach. 'Ik zei het toch al eens? Mijn familie is jouw familie.' fluister ik zachtjes in Leslie's oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word langzaamaan verlegen als Veronica zegt dat ze ons leuk vind samen. Het wordt alleen maar erger als ze zegt dat ze blij is met mij als dochter. Ik voel me echt fijn in dit gezin, maar ik word er wel verlegen van. 'Dat is erg fijn om te horen,' zeg ik zachtjes. 'Aangezien ik een tijd lang geen familie heb gehad... Een hele tijd niet meer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Dat gebeurt nooit niet meer Leslie, je hebt nu mensen, je hebt mij, Mila, Tessa, mam, Alexi, Axton, Katherine, Nick en zo kan ik nog een tijdje verder gaan.' zeg ik nog steeds zachtjes. Ik zucht. Misschien moeten we maar terug naar huis toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem en knik dan. 'Dat weet ik,' zeg ik dan met een tevreden glimlach. In gedachten denk ik erachteraan dat ik ook Nate heb, want dat is echt zo. 'En ons kindje,' voeg ik eraan toe. Jake zucht dan zachtjes en ik kijk hem aan. 'Zullen we zo maar eens naar huis gaan? Het is een drukke dag geweest.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Mag ik een reactie van Hayden? En ben je er al uit wat je wil? x'D }


    Don't be like the rest of them, darling

    Wat wil? Hè?

    Ik ben ziek :\

    Ik ga een reactie maken.

    En Yuniper is bij James, Jack en Eden gekomen bij kruistocht :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Dat lijkt me wel ja, Anders zouden ze toch niet trouwen? Ik bedoelde of jij het leuk vind, ik vind het na,slijk echt leuk' zegt ze dan en ze kijkt mij weer aan als Katherine de kamer uit is. 'Ja, ik denk dat ik het leuk vind.' andwoord ik dan en glimlach kort. Je weet wel, zo'n helium ballon? Eerst is hij gevult met helium, maar na een tijdje word de ballon kleiner en kleiner en blijft er niets meer van over. Hoe strak je de ballon ook dichtknoopt. Ik had het gevoel dat die ballon in mijn maag zat, en hij was helemaal leeg gelopen. Zij werd er blij van, nu moest ik gewoon doen wat mij blij maakte, gewoon niet meer aan haar denken. Hayden maakte me blij, en nu kon ik de grote ballon waar met een zwarte stift Leslie op geschreven was. Gewoon leeg laten lopen.


    Hayden Fitch
    Hij zegt met een glimlach dat hij denkt dat hij het wel leuk vindt en ik knik met een glimlach. 'Dat is mooi,' zeg ik glimlachend. 'Dus, wat gaan we nog doen vandaag?' vraag ik aan hem. 'We kunnen samen naar de film gaan ofzo?' Ik vergeet eigenlijk Katherine, gewoonweg omdat ik geen band met haar heb. We liggen elkaar niet zo goed, naar mijn mening is ze te onschuldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem en knik dan. 'Dat weet ik,' zeg ik dan met een tevreden glimlach. In gedachten denk ik erachteraan dat ik ook Nate heb, want dat is echt zo. 'En ons kindje,' voeg ik eraan toe. Jake zucht dan zachtjes en ik kijk hem aan. 'Zullen we zo maar eens naar huis gaan? Het is een drukke dag geweest.'


    Jake
    'Dat is een goed idee.' Mam staat recht en geeft ons nog allebei een knuffel. 'Ik ben zo blij voor jullie.' zegt ze en ik weet dat ze het meent. Ik pak Leslies hand vast en glimlach nog even voor ik ons terug naar huis laat verschijnn.

    [internet lag af --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Veronica is echt superlief en zegt nog een keer dat ze zo blij voor ons is. 'Dank je,' zeg ik gemeend tegen haar. Jake pakt dan mijn hand en hij laat ons thuis verschijnen. 'Dat hebben we ook weer gehad,' zeg ik glimlachend tegen Jake. 'Alle nieuws is voorbij en ik heb geen uitbarsting meer gehad.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Love is all you need.' zing ik lachend en leg mijn armen terug om haar middel. Ik streel zachtjes over haar heupen.
    'Het is al lang geleden dat je gezongen hebt.' hint ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zingt en ik glimlach breed naar hem. Hij legt zijn arm om mijn middel en streelt over mijn heupen. 'Weet je wat we ook al even niet gedaan hebben, gedoucht,' grijns ik naar Jake. 'Dus ik ga douchen.' Ik druk een kus op zijn lippen en loop dan vanuit zijn armen op weg naar boven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.