• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hoe noemt de zus van Jake nu ook alwer? :$]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eh... Tessa toch? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [juist --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Het geeft niets,' Zegt ze, 'Ik schrok er alleen maar van, dat ze er ineens waren.' zegt ze en drukt een kus op mijn lippen, 'Ach, leuk voor ze, dat ze getrouwd zijn. Of gaan trouwen tenminste. Toch?' Vraagt ze dan aan mij. 'Inderdaad, ze lijken er blij mee te zijn' Zeg ik en druk dan een kus op haar lippen. Katherine staat op en deelt mee dat ze wat te eten gaat halen en ik knik en glimlach naar haar als ze de kamer uit loopt.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake
    Mam zwijgt even maar krijgt dan een grote glimlach op haar gezicht. 'Ik word oma? Dat is geweldig!' zegt ze en ik trek Leslie iets dichter tegen me aan. 'Wat is het andere nieuws?' vraagt ze dan nieuwsgierig. 'Het lijkt erop dat je ook een schoondochter krijgt, ik heb haar gisteren ten huwelijk gevraagt.' Mam krijgt - ik dacht dat het niet mogelijk was- een nog bredere glimlach op haar gezicht.


    Leslie Day
    Even is ze er stil van en dan breekt er een glimlach door op haar gezicht. Ze is helemaal blij met het nieuws en Jake trekt me dichter tegen zich aan. Ze wil dan het andere nieuws weten en krijgt een nog bredere glimlach. 'En ik heb er ja op gezegd,' vul ik Jake aan. 'Hij heeft het me gevraagd na een heel dansspektakel.' Ik laat dan de ring echt zien.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Het geeft niets,' Zegt ze, 'Ik schrok er alleen maar van, dat ze er ineens waren.' zegt ze en drukt een kus op mijn lippen, 'Ach, leuk voor ze, dat ze getrouwd zijn. Of gaan trouwen tenminste. Toch?' Vraagt ze dan aan mij. 'Inderdaad, ze lijken er blij mee te zijn' Zeg ik en druk dan een kus op haar lippen. Katherine staat op en deelt mee dat ze wat te eten gaat halen en ik knik en glimlach naar haar als ze de kamer uit loopt.


    Hayden
    Hij zegt dat ze er blij mee lijken te zijn. 'Dat lijkt me wel, ja,' zeg ij lachend. 'Anders zouden ze toch ook niet trouwen? Ik bedoelde of jij het leuk vindt, ik vind het namelijk echt leuk.' Aangezien ze zo helemaal geen bedreiging meer vormt. Ik weet nog wel in de eerste nacht dat hij Leslie's naam zei in zijn slaap. Katherine gaat wat eten halen en ik kijk nick weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon is de broer van Nick (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hij is prachtig.' zegt mijn moeder de ring bewonderend. 'Jake ik wist niet dat je smaak had in ringen?' zegt ze grinnikend. 'Dat komt omdat ik geholpen heb.' klinkt Tessa's lacherige stem achter ons. Ze gaat naast mam zitten. 'Dus ik krijg een zus? Eindelijk.' lacht ze. Jah zonder Tessa was het inderdaad niet zo goed gelukt, zij kent de helft van de mensen die daar waren en de anderen waren via via.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn moeder heeft de ring goedgekeurd en dan is er ineens een andere stem. Als ik omkijk zie ik een meisje dat ik nog niet eerder heb gezien, maar ik ga er vanuit dat het Tessa is. 'Dan weet je erg goed waar ik van houd,' zeg ik complimenterend tegen Tessa. 'Ik houd namelijk echt van de ring.' Het is een prachtige ring. Ik kijk dan naar Jake en druk een kus op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach liefdevol naar Leslie en Tessa grinnikt. 'Oke, mogen ik en Mila jullie bruiloft dan regelen? Als ik toch weet waar ik van houd?' vraagt ze gretig en ik kijk Tessa waarschuwend aan. 'Tessa...' begin ik en ze kijkt me zielig aan. 'Alsjeblieeeeeef Jake, je weet hoe ik van feestjes houd.' 'Nee.' zeg ik tegen haar. Nu kijkt ze zielig naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hayden
    Hij zegt dat ze er blij mee lijken te zijn. 'Dat lijkt me wel, ja,' zeg ij lachend. 'Anders zouden ze toch ook niet trouwen? Ik bedoelde of jij het leuk vindt, ik vind het namelijk echt leuk.' Aangezien ze zo helemaal geen bedreiging meer vormt. Ik weet nog wel in de eerste nacht dat hij Leslie's naam zei in zijn slaap. Katherine gaat wat eten halen en ik kijk nick weer aan.


    Nick
    'Dat lijkt me wel ja, Anders zouden ze toch niet trouwen? Ik bedoelde of jij het leuk vind, ik vind het na,slijk echt leuk' zegt ze dan en ze kijkt mij weer aan als Katherine de kamer uit is. 'Ja, ik denk dat ik het leuk vind.' andwoord ik dan en glimlach kort. Je weet wel, zo'n helium ballon? Eerst is hij gevult met helium, maar na een tijdje word de ballon kleiner en kleiner en blijft er niets meer van over. Hoe strak je de ballon ook dichtknoopt. Ik had het gevoel dat die ballon in mijn maag zat, en hij was helemaal leeg gelopen. Zij werd er blij van, nu moest ik gewoon doen wat mij blij maakte, gewoon niet meer aan haar denken. Hayden maakte me blij, en nu kon ik de grote ballon waar met een zwarte stift Leslie op geschreven was. Gewoon leeg laten lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    ....

    Me doesn't like the shrinking balloon...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    ....

    Me doesn't like the shrinking balloon...


    x'D That what do you like? He has to move on.. Otherwise he Will be stuck forever.


    Don't be like the rest of them, darling

    ...

    Mehh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes -- reageer ? :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'