• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

Katherine Sharp

'Mooi,' antwoord ik haar. Ik leun achterover in mijn stoel. 'Mocht je nog vragen hebben, kun je ze altijd aan mij, mevrouw Smith of een andere leerling stellen. Je hoeft je niet te schamen. Het komt zeker wel eens voor dat er iemand vragen heeft, dus stel ze gerust.' Ik glimlachte aardig. 'Dan zie ik je in de les.' Ik wilde haar bijna naar buiten begeleiden, toen ik me bedacht dat haar dossier gecontroleerd moest worden. 'Oh, voor ik het vergeet, Mikayla, zou je even je dossier kunnen controleren zodat we niet met fouten het schooljaar beginnen.' Ik schoof haar het dossier toe en wachtte af.

Anna Sharp

'Hallelujah,' kon ik er nog net uitbrengen toen ik de armband zag. 'Gregory, dit had je echt niet hoeven doen,' fluisterde ik ontsteld. Ik keek hem aan met grote ogen, wierp weer een blik op de armband en toen weer naar hem. 'Hij is zo mooi,' zei ik terwijl ik weer terug naar de armband keek. 'Net als jou,' voegde ik eraan toe, terwijl mijn blik zich weer op zijn mooie ogen vestigde. 'Ik kan je wel knuffelen,' mompelde ik toen. Oh wacht, dat kon ik. Ik viel hem om de hals, terwijl ik een traantje weg pikte. We waren al bijna een jaar samen, maar zijn liefde was nog steeds niet afgenomen en de mijne ook niet. Het was alsof ik in een sprookje terecht was gekomen. 'Maar ik heb niets voor jou,' fluisterde ik. 'Behalve mezelf kan ik niets meer aan jou geven.'

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Mikayla Fay Wilson
    'Mooi. 'Mocht je nog vragen hebben, kun je ze altijd aan mij, mevrouw Smith of een andere leerling stellen. Je hoeft je niet te schamen. Het komt zeker wel eens voor dat er iemand vragen heeft, dus stel ze gerust. Dan zie ik je in de les.' zegt ze. Ik wil al opstaan, maar ze roept me terug. 'Oh, voor ik het vergeet, Mikayla, zou je even je dossier kunnen controleren zodat we niet met fouten het schooljaar beginnen' zei ze terwijl ze mijn dossier naar me toeschuift. Veel zin om te kijken heb ik niet. Daarom ga ik er nogal snel over. Er zullen waarschijnlijk toch geen fouten instaan. Nadat ik het snel heb bekeken, schuif ik het dossier weer naar haar.

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

-GregoryMcEwan-
    "Gregory, dit had je echt niet hoeven doen!" fluisterde ze.
    Ze keek me weer aan met die mooie ogen van d'r.
    "Hij is zo mooi, net zo mooi als jou." zei ze toen, waarna ze iets onverstaanbaar mompelde en me knuffelde.
    "Maar ik heb niets voor jou, behalve mezelf kan ik niets meer aan jou geven." fluisterde ze toen.
    "En weet je Anna, meer dan jouw eigen, bijzondere zelf, zou ik niets willen." fluisterde ik terug, terwijl ik haar de armband omdeed.
    ANna en ik waren al bijna een jaar samen , en ik hield nog meer van haar dan in het begin, ik was dankzij haar wat serieuser geworden, maar af en toe wou ik toch nog wel een grap uithalen.
    "Wat denk je ervan cupcake, samen een grap uithalen?" vroeg ik toen met puppieogen en een pruillipje

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Katherine Sharp

'Geen fouten?' vroeg ik voor de zekerheid toen ze het terug schoof, maar ze leek zeker van haar zaak. Ik stond op en liep door mijn andere kantoor naar de deur. Van de ene kant was het vrij vervelend dat ik door mijn werkkantoor moest gaan, maar dan de andere kant maakte het nu ook weer niet zoveel uit. Ik deed de deur open voor haar. 'Veel plezier op deze school. En denk eraan, als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen!' Ik deed de deur achter haar dicht en ging achter mijn normale bureau zitten. Ik had er al een gehad, nog twee te gaan..

Anna Sharp

'Zekers, mister McMuffin, voor jou altijd,' lachte ik. Ik was er ondertussen al aan gewend geraakt dat Gregory grappen uit wilde halen en ook al was ik het er niet altijd mee eens, zijn grappen waren best grappig. Ik pakte mijn viool uit mijn kist en stemde de snaren. Mijn viool lag hij vrijwel standaard aangezien dit zo'n beetje onze vaste studio was en omdat hier de enigste plaats was waar we echt goed konden oefenen. Er stond ook een oude piano in de hoek. We hadden mevrouw Smith gevraagd of er een piano in onze studio mocht staan en in de kelder stond nog een oude piano. Ik speelde een paar maten van een etude en liet toen mijn viool zakken. 'Wil je nu gaan, of spelen we eerst nog iets samen?' vroeg ik hem, mijn glimlach opzettend.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Kayleigh Sarah Sue
    "Hey, Kay! Is het water lekker!" riep een stem ineens naar me. Ik zag dat Thomas bij het zwembad was komen zitten. Ik zwom naar de andere kant van het zwembad waar Thomas zat en klom er uit. Snel trok ik mijn bikini wat op aangezien het topje wat was afgezakt. "Het is lekker ja! Ik heb je gemist Thomasje!" Het enthousiasme spatte van mijn stem af, ik had hem écht gemist. Ik ging naast hem zitten met mijn benen in t water bungelend. Ik bekeek mijn nieuwe ring die ik had gekregen van Phoebe, een van mijn tweeling-zusjes. Ze is echt een schatje, van haar eigen geld had ze het betaald, en dat terwijl ze pas 6 is!

[ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 19:51 ]

Mikayla Fay Wilson
    'Geen fouten?' vraagt ze. Ik zeg niets. Ze heeft blijkbaar door dat ik het meen, want meteen gaat ze verder. ''Veel plezier op deze school. En denk eraan, als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen!' zegt ze vriendelijk alvorens ik haar kantoor verlaat. Welke kant zal ik nu op gaan? Ik heb geen zin om het plannetje weer te nemen. Op goede hoop loop ik naar links. Ik zal wel zien waar ik uit kom.

Sorry, wat te kort..

[ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 19:57 ]

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

Thomas Elliot Flow
    Kayleigh merkte me op en zwom naar me toe.Ze klom het zwembad uit en trok dan haar bikini topj wat op,wat voor mijn part niet gehoeven had.
    "Het is lekker ja! Ik heb je gemist Thomasje!" zei ze enthousiast en ik kee haar glimlachend aan.
    Ik had haar ook écht gemist.
    Ze ging naast me zitten en liet haar benen in het water bungelen.Ze keek naar de gouden ring om haar vinger met het infinity teken op,die me niet bekend voorkwam."Nieuw?"vroeg ik haar glimlachend doelend op de ring.
    Ik had zin om haar een knuffel te geven,maar ik zou beter wachten tot ze droog is ,want anders was mijn shirt nat.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

-Gregory McEwan-
    Het was duidelijk dat Anna liever nog wat wou spelen.
    "Eerst nog wat spelen dan cupcake." grinnikte ik, en nam plaats achter de piano.
    "Welk liedje doen we? People help the people?" vroeg ik aan Anna.

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Kayleigh Sarah Sue

"Nieuw?" Doelend op mijn ring keek Thomas me glimlachend aan. Ik knikte met een grote glimlach "Van een van m'n zusjes gekregen, zo lief." Ik stond snel op en greep naar mijn shirt en broekje, en deed deze aan aangezien mijn bikini toch al was opgedroogd door de zon. Ik ging weer naast Thomas zitten maar dan in een kleermakers zit zodat ik mijn benen niet weer nat zouden worden. "Wat heb je allemaal gedaan deze vakantie? Nog weg geweest ofzo?" Oprecht vroeg ik ernaar, ik had hem immers 3 maanden ofzo niet gezien!

Thomas Elliot Flow
    Met een grote glimlach op haar gezicht begon Kay te knikken.
    "Van een van m'n zusjes gekregen, zo lief." zei ze en ik glimlachte even. Ze stond op en deed haar shirt en broekje weer aan om dan in kleermakerszit naast me te komen zitten."Wat heb je allemaal gedaan deze vakantie? Nog weg geweest ofzo?" vroeg ze me dan en ik kijk haar even aan."Ah niet echt alleen maar een weekend weg geweest met een paar vrienden naar Parijs,niet veel meer."grinnik ik.
    ik kijk haar weer even aan."Heb jij nog iets leuks gedaan?"vroeg ik haar dan en sloeg mijn arm over haar schouder,vriendschappelijk bedoeld natuurlijk.

Kayleigh Sarah Sue

Hij keek me even aan."Ah niet echt alleen maar een weekend weg geweest met een paar vrienden naar Parijs, niet veel meer." grinnikte hij, hij keek me weer aan. "Heb jij nog iets leuks gedaan?" vroeg hij dan en sloeg zijn arm over mijn schouder, vriendschappelijk bedoeld natuurlijk neem ik aan. Nouja, ik bedoel: Thomas is en blijft een leuke jongen, zéker knap. Al heb ik m nog nooit zonder shirt gezien, dus wat daar zich onder begaf wist ik niet. "Ja, 4 weken Spanje met m'n ouders en zusje, het was echt super leuk." Zijn arm om me heem voelde fijn, want wat had ik zijn omhelzingen gemist in die tijd.

Thomas Elliot Flow
    "Ja, 4 weken Spanje met m'n ouders en zusje, het was echt super leuk." zei ze en ik glimlachte even.
    Ik keek even naar het zwembad ,echt fijn dat we nu zonder toestemming in de tuin mochten.
    Het water was glas helder en ik kreeg echt zin in een duik."Zin om nog een duik te nemen met me?"vroeg ikhaar dan grijnzend. Het warm weer was echt zalig,maar ik snakte nu echt in wat fris.

Anna Sharp

Ik speelde soepel een toonladder om op te warmen. 'Ja, is goed, wil je dat ik ga zingen of viool speel.' Ik leunde tegen de piano aan. 'Of ik kan beide proberen.' Een brede grijns sierde mijn gezicht. 'Grapje, dat wordt hem niet. Zeg jij maar.' Ik haalde de viool van mijn schouders af en maakte mijn ogen groot van opwinding. 'Ooh, we kunnen het ook allebei doen, na elkaar.' Ik zette de viool weer tussen mijn schouder en kin. De strijkstok woog in mijn rechterhand, maar ik was gewend ermee te werken. 'Eerst people van birdy op de viool, en dan hallelujah, zingend. Goed? Zeg jij maar, mister.'

Milou Miller

Kayleigh zei dat ik het wel zou vinden, en dus zocht ik. Ik moch linksboven in de stapelbedden slapen, en ik dropte mijn bagage voor mijn kast. Ik schudde mezelf uit, flapperde met mijn slippers, trok aan mijn topje (rechts), en stapte toen vastberaden de gang in. Ik liep door het gebouw, en kwam bij een deur met "Mevrouw Sharp" er op, en ik klopte aan. Ondertussen keek ik op mijn horloge,.een kwartier te laat.

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

-Greg McEwan-
    ze speelde soepel een toonladder.
    'Ja, is goed, wil je dat ik ga zingen of viool speel.' ze leunde tegen de piano aan.
    'Of ik kan beide proberen.' Een brede grijns sierde haar gezicht. 'Grapje, dat wordt hem niet. Zeg jij maar.' zehaalde de viool van mijn schouders af en haar ogen werden opeens groot, ze had vast een idee.
    'Ooh, we kunnen het ook allebei doen, na elkaar.' ze zette de viool weer tussen mijn schouder en kin. De strijkstok woog in haar rechterhand.
    'Eerst people van birdy op de viool, en dan hallelujah, zingend. Goed? Zeg jij maar, mister.' zei ze plagerig.
    "Ja is goed hoor cupcake" antwoordde ik plagend.
    "En daarna een leuke grap uithalen!" grinnikte ik er nog achteraan.
    Ik zette in en hoorde hoe Anna me moeiteloos volgde.
    "We can still do it cupcake!" grijnsde ik toen het liedje afgelopen was, het had weer zo perfect geklonken !