• Some people mind told you if you die you can go to heaven or hell
    Wel,that not that true
    If you die you can be a white or a black angel
    Even when you're a black one, you can change,but there wil always be that scar of the person you where first


    You just have to give them love and you wil see





    {De verhalen vertellen ook dat witte engels de liefdes hulpjes van god zijn,zij kunnen mensen aan elkaar koppelen en liefde brengen aan de wereld,maar de zwarte engels brengen alleen maar verdriet en maken mensen kapot.
    Deze rpg speelt zich af in Parijs de stad van de liefde zegt men,dat komt omdat de nieuwe engelen van God daar gebracht worden.
    Engelen mogen normaal geen contact maken met mensen en ook niet met andere soorten engelen-zwarte en witte-
    Maar wat doet een engel-leerling als hij/zij verliefd word op een mens of begint te praten met een andere soort.
    Word je dan verbannen? Verbannen naar de hel? Het zijn verhalen ,maar wie zegt dat het waar is en wie zegt er dat een engel niet terug naar zijn menselijke vorm kan als je echt je best ervoor doet? }


    Witte engelen
    -Rosalie ''Rose'' Lauren Flow Coockies
    -Skylar Evelyne AdamsNibug
    -Cameron Levi Lee Pebble

    Zwarte engelen
    -Nathan Eliot Fields Nyan
    -Raquelle Anastasia Trafalger Leave
    -Ethan Micheal Johnson Coockies

    Mensen
    -Eléonore Beau Amadou.Lifeisajoke
    -Serenity Aslynn White Pebble
    -Mason Alexander VartanianShooter


    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -Dit is geen sneltrein


    Rollen- en praatopic

    Het begin,Je kunt kiezen
    of je begint bij het moment dat ze wakker word na zijn of haar dood ,dan zitten in een oude kamer op een oud appartement ,de witte en de zwarte engelen hebben elk een ander appartement.
    Of je bent als engel al een tijdje onder de mensen ,dus niet een nieuwe engel
    Sommige engelen zullen nog pijn hebben aan hun wonden en zullen ook problemen hebben met hun vleugels anderen mischien niet.
    Voor de mensen is het anders, het is hetzelfde zoals het altijd al voor hen is geweest,tot ze misschien in de stad een engel of mens tegen het lijf zullen lopen

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 21:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Eliot Fields
    Ik hoor Raquelle en Ethan al en ze beginnen vannalles en nog wat te ratelen.
    Ik ga naar de keuken en neem wat te eten. Ik rammel en heb eigenlijk zin om wraak te nemen op mijn vroegere bende leden. Ik wil hun zien criperen van de pijn en angst.
    Als ik na een tijdje geen gepraat meer hoor frons ik mijn wenkbrouwen even.
    Ik liep naar de woonkamer ,waar ik dacht dat ze zaten ,maar daar was het leeg. Daarna liep ik de krakende trap op naar boven.
    Ze waren ook niet in mijn slaapkamer...Ik bedoel die van ik en Ethan...
    Dus de laatste optie van de slaapkaùer van Raquelle. Als ik daar ben hoor ik en de verte sirenes gaan.Ze hadden vast de lijken gevonden ofzo.
    Als ik in haar kamer toekwam trok ik mijn wenkbrouwen op. Nou dat betekend dus dat het bed boven nu van mij is. Ik grijns en besluit ook maar eens te slapen.Ik ga naar mijn slaapkamer en plof me neer om niet veel later in slaap te vallen.

    Kreunend word ik wakker en schrik even als ik deze kamer niet direct herken. Oh juist ,ik was dood.
    Ik sta op en rek me uit. Ik ging vandaag wel nieuwe kleren stelen enzo ,aangezien ik niets anders heb de-an deze outfit.
    Ik ga naar Raquelle's kamer en sta grijnzend in de deurholte. "Hey opstaan tortelduifjes , ik heb honger!"roep ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 18:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ze slapen, dus ze kunnen Nathan moeilijk aanspreken... Kan het de volgnde dag zijn en dat hij ze dan begint te plagen ofzo? Hahah, want nu gaat het een beetje lastig (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Is goed voor mij als de andere het ok goed vinden)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    | Fine to me, hoor. ;d |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Dan pas ik even mijn reactie aan dat het in de ochtend is dan kunnen jullie daarop regeren goed ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raquelle anastasia Trafalger | Zwarte engel
    Als ik de zeurende stem van Nathan constateer, open ik mijn ogen enigszins geïrriteerd. Raquelle en geïrriteerd.. hm.. die combinatie is vrij dodelijk. Dom van hem.
    Mijn ogen glijden scherp over de jongen in mijn deurpost voor ik overeind kom en mijn hoofd een tikje kantel. Er is zoveel dat ik hem op dit moment zou kunnen aandoen. Vooral als hij begint over ontbijt. Zie ik er uit als een dienstmeid? Laat me denken.. nee. Ik denk het niet. En oeh, als hij er ook maar over dúrft te beginnen wed ik dat hij voor vanmiddag alle hoeken van dit huis nauwkeurig zal kennen.
    'Je hebt me wakker gemaakt.' Prevel ik nadrukkelijk woord voor woord. Het is een ongelovige vaststelling, en ik ben benieuwd of hij de scherpe rand opmerkt.
    In een kort gebaar veeg ik mijn lokken uit mijn gezicht om deze vervolgens in een knot op mijn hoofd te bevestigen.
    'Nathan Fields, de jongen die nog geen dag dood is en onder mijn dak woont heeft het lef om me op een godvergeten ochtend wakker te maken.' Ik voel mijn lippen tuiten en hoop werkelijk waar dat Nathan een slimme renner is. Want met iedere seconde die ik wakker ben, voel ik het bloed onder mijn huid kolken.
    Noem me lichtgeraakt of gewoonweg gestoord: I don't care.
    Er zijn maar een paar regels die je bij mij zult moeten aanvaarden. En één daarvan is me nooit, maar dan ook nooit ergens mee te storen. Me wakker maken omdat je hongerig bent? Oeh, zo'n grote fout.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ethan Micheal Johnson

    Ik wordt wakker van stemmen. Ik trek de dekens over mijn hoofd heen. Ik voel gewoon dat Raquelle zo geïrriteerd is als ik weet niet hoe. Ik doe de dekens een stukje van me af en kijk naar Raquelle. 'Hé rustig. Hij is een nieuweling.' Ik kijk haar aan en kijk dan nar Nathan. 'Maar als ik jouw was zou ik beginnen met koken. Ik weet niet wat je doel was, om ons wakker te maken. Ik kook niet, ik kan niet koken en ik heb geen honger. Dus aan mij zou je vrijweinig tot niks hebben,' sprak ik kalm en kijk hem strak aan. Ik leg mijn hand op Raquelle haar bovenbeen, maar wel dat Nathan het niet ziet. Ik kijk haar aan en hoop dat ook zij kalm wordt. 'Ssst,' mompel ik zacht en grijns even. Ik kijk haar aan en streel plagerig met mijn vingers over haar bovenbeen. Om haar te plagen en haar af te leide. Het zou wel werken. Als Nathan nou eeven opdonderde, dan was zijn 'leven' gered en dan nou ja... Hadden wij wat meer privacy. Ik bedoel, ik lag nog steeds in bed hoor. Zou wat worden als ik met hem een kamer zou moeten delen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Eliot Fields
    'Je hebt me wakker gemaakt.' zei ze prevelent en benadrukt ieder woord.
    Ze steelt de lokken haar uit haar gezicht en ik sla mijn armen over elkaar.
    'Nathan Fields, de jongen die nog geen dag dood is en onder mijn dak woont heeft het lef om me op een godvergeten ochtend wakker te maken.'
    "Ja en ,ik doe toch lekker zelf wat ik wil."zeg ik kort en blijf gewoon staan.
    Ethan is blijkbaar ook wakker geworden en probeerd Raquelle te kalmeren.
    "Trouwens gezellige nacht gehad samen?"vraag ik grijnzend doelend op het feit dat ze half naakt zijn ,of ja voor het deel dat ik kan zien tenminste.
    "Betekend dat dan nu dat het bed in de andere kamer nu van mij is?"vervolgde ik daarna en grijns even gemeen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raquelle Anastasia Trafalger | Zwarte engel
    Ethan leek wakker te zijn geworden door Nathan en mij, maar dat maakte me momenteel niet heel veel uit. Ethan, echter, wist wel degelijk dat Nathan me momenteel op het randje van uitbarsting duwde met zijn arrogantie.
    'Ssst.' Het feit dat hij me probeerde te kalmeren door zachtjes over mijn bovenbeen te strijken zorgde ervoor dat ik mijn lippen fel op elkaar perste. Hoewel Ethan beweerde dat hij nooit om anderen gaf, wist ik dat hij dit deels deed om Nathan's miezerige leven te redden.
    'Trouwens gezellige nacht gehad samen?' Nathan grinnikte spottend en ik kon het verwoorden als de druppel die de emmer liet overlopen. Zelfs Ethan zou niet tegen zulke irritatie kunnen opboksen, wist ik. Misschien wel uit onschuldige ervaring.
    Binnen enkele seconden stond ik voor Nathan - een eveneens donkere engel, een 'broeder', en bovenal en intimiderend geval naast zo'n klein meisje als ik was.
    Helaas voor hem wist ik wel beter, en aarzelde ik ook niet toen ik mijn linkerhand rond zijn keel sloot en hem met een corrigerende gooi tegen de grond duwde - mijn benen aan weerszijden van zijn lichaam en mijn lichte ogen die letterlijk vuur spuwden.
    Met mijn vrije hand had ik zijn polsen boven zijn hoofd gepind en hem daarmee voor kort machteloos gemaakt. Voor even, en dat was lang genoeg voor mij.
    'Luister, en luister heel goed Nathan.' Fluisterde ik duidelijk maar scherp. Zijn arrogantie misstond hem. Dat hij nu sterker en aantrekkelijker was dan hij als mens was geweest - maakte geen verschil als hij het enkel voor zulke doeleinden gebruikte.
    'Als jij dit leven wilt houden en niet wilt eindigen zoals sommigen voor jou, zul je één ding goed in dat arrogante koppie van jou moeten knopen.' Ik perste mijn lippen kort op elkaar terwijl ik voorover boog.
    'Iedere, verkeerde stap naar mij toe is er één dichter naar jouw definitieve dood. En liefje, reken er maar op dat ik je zal laten schreeuwen.' Met die woorden kwam ik overeind, om vervolgens in de badkamer te verdwijnen en mezelf op te frissen voor ik de jongen écht iets zou aandoen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ik ben uireren dus ga niet meer reageren tot ik thuis ben]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    | Luister, lieverds, als niemand verder wil gaan met deze rpg omdat je geen tijd/zin/inspiratie meer hebt, is het handig om te vermelden. Anders heb ik ook geen overzicht meer op de spellen waarin nog actief wordt gespeeld. x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Oeps sorry mijn fout. Ik verlies jem steeds uit het oog. Reageer nu!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik wil best nog verder ,maar er zijn velen die niet echt meer reageren :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ethan Micheal Johnson

    Ik kijk toe hoe Raquelle overeind vliegt. Binnen no-time ligt Nathan op de grond. Ik kan er niks aandoen, maar een amuserende glimlach speelt zich om mijn lippen. Ik kruip naar het bedeind en leun op mijn ellebogen. Ik kijk toe en hoor wat Raquelle allemaal zegt. Ik grijns even. Mij lach onderdruk ik door mijn hoofd in de deken te steken. Als ik de badkamer deur dicht hoor gaan, kijk ik op. Vlug sta ik op van het bed.
    'Ze heeft je gematst loser,' deel ik hem mee.
    Ik doe geen moeite over hem heen te stappen,
    Maar stap gewoon op zijn buik. 'Ik ben douche.' Deel ik hem mee. 'O trouwens.' Ik draai me
    Om, trek hem van de grond en gooi hem met een volle vaart tegen de muur. 'Bed is nog steeds van mij. En ja, ik heb heerlijk geslapen.' Ik grijns even. 'Goedemorgen Nathan.' Ik loop de trap af en loop de badkamer in. De douchestralen voelen lekker aan. Al snel zet ik hem op ijskoud. Op een of andere manier vond ik dat prettiger. En ik werd tenminste echt wakker. Ik zet de doucje uit en knoop de handdoek om mijn middel. Met eem grijns loop ik de badkamer uit en mijn kamer in. Vlug kleed ik me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nyan schreef:
    ik wil best nog verder ,maar er zijn velen die niet echt meer reageren :/ )


    [Pb ze?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne