• Ik vertrek deze zondagavond op kamp naar Porto voor 2 weken, en omdat dat best lang is moet ik veel spullen meenemen, ook omdat het een sportkamp is, dus ik heb echt veel nodig. D:
    En nu probeer ik dus mijn koffer te pakken, maar dat gaat echt moeilijk! Ik weet amper waar ik moet beginnen. D:
    Omg, het is echt supermoeilijk, al mijn make up spullen, kleren, sportkleren, schoenen, opladers. D:
    Voor 3 dagen ergens naartoe gaan is 100x makkelijker want dan moet je maar een beetje meenemen, maar in dit geval. D:
    Ik ben ook echt aan het stressen omdat ik veel te weinig heb gewerkt deze maand (ik werd te weinig opgebeld -.-) en ik heb veel te weinig zakgeld dus voor 2 weken, 200€ D:
    En met al dat lekkere Portugese eten, wat moet ik dan doen met die kut 200 euro! D:
    Mijn mama ging me nog wat geven, ik hoop dat ik genoeg heb dan, want ik moet waarschijnlijk ook een surfboard hùren daar, omdat het te lastig is om hem mee te nemen, + wetsuit, daar heb ik ook geen plaats voor. D:
    Anders surf ik gewoon in mijn bikini dan, maar het water is daar like superkoud. D:
    Oh, en ik ben zonnebrandcrème ook nog vergeten te kopen, dat wordt morgen doen. D:

    Godverdomme écht, ik ben zo gestresseerd op dit moment, wil er iemand mij troosten? D:
    Hoe moet ik dit aanpakken? ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik zelf freak al als ik 3 dagen wegga...


    Forever.

    Maak anders een lijstje met wat je allemaal nodig hebt, en doorstreep wat je al hebt. Alvast veel plezier!

    Glue schreef:
    Maak anders een lijstje met wat je allemaal nodig hebt, en doorstreep wat je al hebt. Alvast veel plezier!

    Ja, ik heb het al in mijn gsm staan. D:
    Maar straks vergeet ik zo iets supperbelangrijks als mijn uniform, stel je voor, dan zal dat echt superklote zijn. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Misschien maak ik je vrolijker als ik zeg dat ik voor een week lang opgescheept zit met de twee fantasielooste ouders in de hele wereld, in een klein k*tdorp in Schotland (waar ik overigens OOK paard ga rijden dus moet ik niet zeuren) en dat BERUCHT is dat het er spookt & dat er honderden muggen zitten??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Misschien maak ik je vrolijker als ik zeg dat ik voor een week lang opgescheept zit met de twee fantasielooste ouders in de hele wereld, in een klein k*tdorp in Schotland (waar ik overigens OOK paard ga rijden dus moet ik niet zeuren) en dat BERUCHT is dat het er spookt & dat er honderden muggen zitten??

    OMG!!! D:
    Vrolijker? Ik ben zooo jaloers nu op jou! Schotland is één van mijn droombestemmingen, ik ben er gewoon verliefd op. D:
    Ik ben zelfs Gaelic aan het leren. D:
    Omg xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    OMG!!! D:
    Vrolijker? Ik ben zooo jaloers nu op jou! Schotland is één van mijn droombestemmingen, ik ben er gewoon verliefd op. D:
    Ik ben zelfs Gaelic aan het leren. D:
    Omg xd


    Ik heb er familie...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naww liefje toch, relax. (flower)
    Diep inademen en uitademen. Doe je ogen dicht, adem rustig, luister een zomers muziekje en denk aan mij, alles komt goed. :'D

    En een tip: ga goed met je geld om en koop geen souvenir voor een haan.

    Rustig inademen en weer uit ademen :3

    Met in pekken moet je een lijst maken en dag voor dag afgaan wat je neem neemt aan kleren enzo + extra dingen.met geld moed je een planning gaan maken waar je voor vanalles uit wil geven :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor