• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...

- Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

[ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]

El Diablo.

Addison Bella Clark
    Hij knikte zacht en keek naar me, terwijl hij rustig bleef zitten.
    'Jij mij vast niet meer,' zuchtte hij, waarna ik zijn bloes wat steviger vastgreep.
    'Jawel, je hebt me gered van die trol, en daarbij, je vond me leuk, dus deed daarom je best me te krijgen, niet?' Opnieuw keek ik op naar zijn ogen, waarna ik gaapte.

Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

Gregory
    Ik zucht geïriteerd naar Zayn
    Fijn nu kon ik de slaapzaal niet meer in.
    Ik stond weer op en liep ergens anders heen. Waarom konbik nooit de knappe lieve meiden krijgen. Ik zucht weer Zayn had gewion mee dat hij beroemd was. Men wat hield ik van Adisson. Ja ik was jaloers op Zayn maar ik wou dat Adisson gelukkig was. Ik gong het haar nog eel vertelen zodat als Zayn haar ooit pijn doet dat ik haar kan helpen,dan als vrienden maar dat was beter dan niets

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Zayn Malik

'Jawel, je hebt me gered van die trol, en daarbij, je vond me leuk, dus deed daarom je best me te krijgen, niet?' vroeg ze.
    Ik keek recht in haar blauwe ogen en glimlachend knik ik. 'jep' zeg ik en glimlach naar haar.
    'Dus...' zeg ik en streel zacht over de rug van haar hand...

El Diablo.

Addison Bella Clark.
    Recht keek hij in mijn blauwe ogen met zijn chocoladebruine kijkers en knikte.
    'Jep,' zei hij en glimlacht naar me.
    Zwak glimlachte ik terug, waarna mijn blik naar mijn hand ging, waar hij zag even over streelde.
    'Dus...' zei hij, wat er voor zorgde dat ik weer opkeek.
    'Dus...' herhaalde ik, op dezelfde toon als hij.
    Met mijn vrije hand, waarin ik nog steeds zijn bloes geklemd had, liet ik voorzichtig los en streek het weer recht.
    De kreukels gingen er niet echt uit, maar dat was niet zo goed te zien.

Gregory
    Ik zucht even en bedacht me dat ik geen schoenen aan had.
    "Zayn laat me erin, het is niet alleen jou kamer" roep ik hard.
    "Ik gun je haar oke maar als je haar pijn doet doe ik jou pijn" roep ik vergetend dat Adisson alles mee kon horen

Zayn Malik

Zwak glimlacht ze, 'Dus...' zegt ze op hetzelfde toontje wat ik net had gedaan.
    Ik lach even en ik voel hoe haar hand van mijn blouse verdwijnt.
    Ik kijk haar aan, en glimlach breed naar haar. Ik zucht als ik Gregory hoor.
    'Wat moet je?!' roep ik naar hem...

El Diablo.

Gregory
    Ik zucht geïriteerd "mijn schoenen en nog wat andere dingen. Gast niemand kan erin nu ik weet nog wel een kast waar je kunt frutselen"
    grijnzend kijk ik even rond.

Addison Bella Clark.
    Zayn glimlachte breed naar me en ook bij mij verscheen een glimlach op mijn gezicht.
    Vanachter de deur hoorde ik Gregory roepen, waardoor mijn wangen even rood kleurden toen hij me wilde beschermen.
    Ik knikte richting de deur.
    'Laat hem maar gewoon binnen hoor,' mompelde ik en haalde een had door mijn haar, zodat het weer wat fatsoenlijk eruit zag.
    Ik schopte mijn schoenen uit en trok mijn knieën op, terwijl ik nog wat opgedroogde tranen van mijn gezicht veegde.

Zayn Malik

'Laat hem maar gewoon binnen hoor,' mompelt ze en ik knik even. Ze trekt haar knieën op en ik glimlach nog even naar haar.
    "mijn schoenen en nog wat andere dingen. Gast niemand kan erin nu ik weet nog wel een kast waar je kunt frutselen" zegt hij en ik vernauw mijn ogen even. 'Idioot' mompel ik maar open toch de deur...

El Diablo.

Gregory
    Lachend loop ik naar binnen.
    Snel pak ik mijn Vans die ik aan trek en een grote trui die ik over mijn hoofd.
    Daarna loop ik naar de badkamer met mijn haarlak en gel.
    Ja ik was ijdel. Met mijn kam begon ik mijn haar mooi in model te brengen en deed er van alles in.
    Na een tien minuten kwam ik de badkamer weer uit "perfecto" mompel ik in mezelf.
    Daarna plof ik even neer op bed

[Denise kom je ook in de andere rpg? ern had je men mailtje ontvangen/pb

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:20 ]

Addison Bella Clark.
    Ik kon het niet laten om even zachtjes te grinniken toen ik Gregory met een hoop spullen in de badkamer zag verdwijnen.
    Het was een raar idee dat een jongen ijdeler kon zijn dan een meisje, maar toch was het zo.
    Zelf was ik niet zo heel ijdel, maar vond het wel belangrijk dat ik er goed uitzag.
    Mijn tweelingbroer, Dustin, was niet zo ijdel.
    Hij deed nooit wat aan zijn haar, wat ook niet bepaald nodig was, zijn haar zat altijd goed.
    Geen wonder dat ieder meisje op onze oude school als een blok voor hem vielen.
    Hij had het geluk dat ik zijn zusje was, elke ochtend kwam hij met een engelen gezichtje aan mij vragen of ik een outfit voor hem wilde samenstellen.
    Meestal deed ik dat ook, hij zal me wel enorm missen. Net voor mijn vertrek had ik een lijst gemaakt van setjes die hij aan kon trekken, zodat hij niet zijn rode broek met een oud versleten bruin shirt aan zou trekken.
    Met mijn ogen volgde ik Zayn's bewegingen, mijn hoofd op mijn knieën leggend.

Zayn Malik

Ik besloot om Gregory maar te negeren en ik kijk naar Addison.
    Ik zag dat ze mijn bewegingen volgde en ik glimlach onbewust. 'Zullen we wat gaan doen?' stel ik voor.
    Ik wacht af en kijk haar met een lieve glimlach aan...

El Diablo.

Gregory
    Ik hoorde Adisson nog grinniken.
    "dus jij vind het niet erg als ik dit doe" lachend haal ik mijn hand door haar haren.en kijk haar afwachtend aan.

Addison Bella Clark.
    Ik zag hoe Zayn naar me keek, terwijl Gregory op me afstapte.
    'Dus jij vind het niet erg als ik dit doe?' Lachend haalde hij een hand door mijn haren en keek me afwachtend aan.
    Luchtig haalde ik mijn schouders op. 'Nee hoor, je doet maar,' lachte ik terug, waarna ik mijn hoofd richting Zayn draaide.
    'Zullen we wat gaan doen?' stelde hij voor en ik knikte.
    'Oké, maar dit keer mag jij iets uitkiezen, en het liefst niets engs,' grinnikte ik en beantwoordde zijn lieve glimlach.
    Ik stond op van het bed en liep naar hem toe, tot er nog maar enkele centimeters tussen ons in waren.

Zayn Malik

Ik kijk van Gregory naar Addison en moet toch even lachen als ze ;uchtig haar schouders ophaalt. 'Nee hoor, je doet maar,' lacht ze.
    'Oké, maar dit keer mag jij iets uitkiezen, en het liefst niets engs,' grinnikt ze. Ze stond op van bed en liep naar me toe.
    Ik kijk naar haar ogen die nog maar een paar centimeter weg waren. Ik grijns even, 'zoals dit?' zeg ik en zoen haar zacht.
    Nu maar hopen dat ze het niet erg vind...

El Diablo.