• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    gregory
    boos st aik om het hoekje te kijken.
    Wat dacht hij wel niet, de zak.
    Bozig toverde ik dat hij bevroor en ik liep snel naar Addison.
    "heey sorry van hem maar hij toverde net iets van mij weg. IK had een welkoms kado voor je daar staan maar hij denkt dat ik je ga afpakken ofzo" zeg ik zacht terwijl ik haar dat uitleg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Na ongeveer twee minuten was ik er weer en boos kijk ik naar Gregory.
    Ik laat hem helemaal tot het plafond zweven en zorg dat hij daar het komende half uur blijft hangen.
    'Hij liegt, het waren knalbonbons.' zeg ik en loop weer snel verder met Addison naast me...


    El Diablo.

    Gregory
    Ik vloek even, hat ehim.
    Na daar hing ik dan.
    Intussentijd begon ik na te denken over mijn tactiek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark. II The Bears.
    'Ik denk dat als ze weer op de grond staan ze heel kwaad op mij zijn maar goed,' lachte hij en ook ik begon te lachen. Bij de volgende gang kwamen we de bekende ingang van de leerlingenkamer van The Bears. Ik keek achteruit om te kijken hoe we hier beland zijn, maar ik had geen idee. Ik zou Zayn vaker nodig hebben om de weg te vinden, dacht ik zo.
    'En hier is de ingang van jouw afdeling, klinkt raar aangezien het een muur is,' grinnikte hij en ik grijnsde naar hem.
    Hij haalde een hand door zijn haar en glimlachte lief naar hem. Hier kon ik dus zo niet tegen.
    Verlegen keek ik weer weg van hem en zag Gregory aan komen lopen.
    Zayn naast me was bevroren en ik keek verbaast naar het tweetal jongens.
    Wat was hier aan de hand? Net leken ze nog zo'n goede vrienden, nu leek het wel alsof ze elkaar af probeerden te maken.
    'Hé, sorry van hem, maar hij toverde net iets van mij weg. Ik had een welkoms cadeau voor je daar staan, maar hij denkt dat ik je ga afpakken of zo,' zei hij zacht. Mijn wenkbrauwen trokken tot een frons terwijl ik de jongen aankeek. 'Afpakken?' vroeg ik.
    'Hij liegt,' kwam Zayn ineens tussen ons. 'Het waren knalbonbons.'
    Hij toverde Gregory naar het plafond en zorgde ervoor dat hij daar bleef hangen.
    What the...
    Zayn liep weer verder en verward liep ik achter hem aan, achterom kijkend naar Gregory, die aan het plafond hing.
    'Zayn? Wat is hier aan de hand? Ik dacht dat jullie zo'n goede vrienden waren,' mompelde ik zachtjes, hem aan zijn arm trekkend zodat hij wat minder had zou lopen en ik hem bij kon houden op mijn schoenen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Zayn? Wat is hier aan de hand? Ik dacht dat jullie zo'n goede vrienden waren,' mompelde ze zachtjes terwijl ze aan mijn arm trok.
    Ik begon wat langzamer te lopen en keek haar aan. 'Geen idee.' zucht ik. 'Ik weet alleen dat knalbonbons in je gezicht geen pretje zijn' glimlach ik zwakjes. Ik krab even in mijn nek en loop door. 'En dit is, het toverdranken lokaal' zeg ik als ik als de spullen zie...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    'Geen idee,' zuchtte hij. 'Ik weet alleen dat knalbonbons in je gezicht geen pretje zijn,' glimlachte hij zwakjes.
    Hij krabde even in zijn nek en liep toen door.
    'En dit is het toverdranken lokaal,' zie hij en zodra ik de spullen zie, leek het me meer dan duidelijk.
    Ik knikte en maakte aanstalten om verder te lopen, toen ik opeens uitgleed en vol in een plas water viel.
    En luide gil was mijn mond al verlaten voordat ik merkte dat ik op de grond lag.
    Mijn uniform was compleet nat en vies.
    'Argh! Verdomme, dit was mijn enigste!' Riep ik boos, maar bleef zitten.
    Mijn andere uniform zou vanavond pas arriveren, net als de rest van mijn spullen.
    Met een zucht veegde ik mijn natte haar uit mijn gezicht.
    En nu?
    Toen ik vooruit keek zag ik dat het water uit een kamertje kwam, waarschijnlijk de toiletten.
    'Gatverdamme,' mompelde ik verder.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory.
    Ik grom even als ik weer los kom en richting de grond ga. Ik wist al hoe ik dit zou spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk snel om als Addison gilt, en ik bijt even op mijn lip.
    Ik trek haar snel omhoog en maak haar met een spreuk weer helemaal schoon.
    Snel regel ik ook dat al het water weg is en dan kijk ik Addison weer aan.
    'Gaat het?' vraag ik een tikkeltje bezorgd...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    Vlug trok Zayn me omhoog en maakte me met een spreuk weer helemaal schoon en droog.
    Dankbaar glimlachte ik naar hem en keek hoe hij er ook voor zorgde dat het water weg was. daarna keek hij me aan.
    'Gaat het?' vroeg hij een tikkeltje bezorgd, waardoor hij ineens drie keer zo schattig leek.
    Ik knikte en drukte heel vlug een vlinderlicht kusje op zijn wang.
    'Ja, dank je wel,' antwoordde ik daarna en draaide mijn hoofd even van hem weg zodat hij de lichte blossen op mijn wangen niet zou zien.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze knikte en drukte opeens een licht kusje op mijn wang. Een glimlach ontstaat op mijn lippen en ik kijk haar weer aan.
    'Ja, dank je wel,' antwoordde ze vervolgens en ze draaide haar hoofd van me weg. Toch zag ik nog even de blosjes op haar wangen.
    Ik glimlach naar haar, 'cute' zeg ik. 'Dus... Wat wil je gaan doen?' vraag ik en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Addison Bella Clark II The Bears.
    'Cute,' hoorde ik hem zeggen, hij had toch de blosjes op mijn wangen gezien. Voorzichtig glimlachte ik naar hem.
    'Dus, wat wil je gaan doen?' vroeg hij en keek me aan. Mijn lichtblauwe ogen vonden zijn bruine en even keek ik ernaar.
    'Nou eh... We kunnen...' Ik viel even stil, ik had geen idee wat we konden gaan doen.
    Mijn blik gleed weer naar zijn gezicht, dit keer over zijn volle lippen.
    Zachtjes beet ik op mijn onderlip en keek om me heen.
    'Wel, we kunnen een film kijken?' stelde ik voor toen ik niets anders verzonnen kreeg.
    Daarbij, stiekem had ik wel zin om een enge film te kijken, zodat ik me bij Zayn kon verstoppen.
    Ik betrapte mezelf erop zo iets te denken, ik kende Zayn pas net!
    Toch was ik stiekem enorm geïnteresseerd in hem, hij had iets mysterieus.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:53 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Zijn sjaal is groen XD ]


    El Diablo.

    [Oh grapje! Ik dacht even dat hij bij de Owls zat, nevermind. Ik pas mijn post even aan >.<]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Is er trouwens wel iets van technologie toegestaan? Zoals een tv, laptop en dergelijke?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [SUre ]


    El Diablo.