• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Mooi zo,' grinnikt ze, 'Misschien houd ik hem wel.' zegt ze. 'moet je doen.' lach ik. Ze bracht de trui een stukje omhoog en rook eraan.
    Ik lach even. 'Hmm,' fluistert ze zachtjes terwijl ze haar hoofd begraaft tegen mijn borst. 'Hoe laat is het?'.
    Ik vis mijn Iphone uit mijn zak en check de tijd. 'Kwart voor elf' zeg ik en glimlach weer...


    El Diablo.

    [ 's ochtends of 's avonds?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ['s avonds]


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Zayn vertelde me dat het kwart voor elf was.
    Ik knikte zacht, dat verklaarde waarom ik zo moe was.
    Ik sloeg mijn armen om Zayn's middel en sloot mijn ogen.
    Hhm, dit was heerlijk. Ik wilde zo wel de hele nacht blijven liggen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze sloeg mijn armen om mijn middel en ik druk een kus op haar kruin.
    Ik sla ook mijn armen om haar heen en kijk naar het plafond.
    'Als je wil slapen moet je het maar zeggen.' glimlach ik...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Ik knikte als antwoord op mijn opmerking en voelde hoe hij een kus op mijn kruin drukte. Daarna sloeg hij zijn armen rond me heen. Ik kroop nog wat dichter naar hem toe en legde opnieuw mijn hoofd op zijn borst.
    Ik concentreerde me op zijn regelmatige ademhaling en hartslag, waardoor ik in een halve trance terecht kwam. Zoiets tussen slapen en wakker zijn in.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory
    Ik zucht zacht als ik Adisson zo zie liggen maar ik had het ze en mezelf beliofd. Misschien konden we gewoon vrienden worden. Ik zie op de klok dat het al laat is en trek aples uit oo mijn boxer na. In de badkamer was ik mijn haren uit onder de wastafel en liep naar mijn bed waar ik al snrl in slaap viel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik streel nog zacht over Addison's rug en sluit mijn ogen even.
    Al snel open ik ze weer en kijk ik naar Addison. Ik glimlach even en kijk weer naar het plafond...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    ik voelde hoe Zayn zacht over mijn rug streelde en ik glimlachte even.
    Moe dat ik was kreeg ik mijn ogen niet meer open en viel uiteindelijk in een diepe slaap.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ik zie dat ze in slaap valt en ik glimlach nog even.
    Ik sluit mijn ogen ook en val rustig in slaap...

    [Nieuwe dag!]


    El Diablo.

    MissStoran schreef:
    Niall Horan.
    Ik staar wat vior me uit maar ik krijg niet veel mee vabmn alles.
    Ik knik evrn. ' liam het kan zijn dat hij naar het ziekenhuis moet magie kan niet akkes." voorzichtig leg ikk de afwezige Niall plat op het bed.
    " hij heeft waarschijnlijk veel bloed verloren dus hj kan weg vKlen.'


    Liam James Payne

    "Weet je wat hij heeft?" vraag ik iets paniekering, mijn hand had ik ondertussen op zijn been gelegd.
    Mijn blik ging weer naar Niall en ik veegde wat van zijn haren uit zijn ogen.
    "Het komt goed Niall," fluisterde ik. Ik wist niet of ik het zei om hem gerust te stellen of mijzelf.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik hoorde madame Pleister iets zeggen wat leek op maagzweer.
    Oke dat klonk echt te ranzig, ik knipper een paar keer met mijn ogen en begin weer te kokhalzen.
    In paniek probeer ik me al mijn kracht overeind te komen om naar de wc te gaan maar gelukkig had madame Pleister een bak laten komen zweven.
    Net optijd hield ze de bak voor me voor ik weer begon te overgeven terwijl alles eruit bleef komen hapte ik naar adem wat ik niet binnen kreeg door alles wat eruit kwam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Na op wat maar een paar minuten leek, hoogstens een uur, schrok ik wakker. Toen ik opzij keek zag ik dat Zayn ook sliep, en Gregory ook. Gelukkig stond er geen trol in mijn kamer, die horror-geluiden produceerde, zoals in de nachtmerrie was voorgekomen. Opgelucht haalde ik adem en legde mijn hoofd terug op Zayn's borst.
    Hoe laat was het eigenlijk? Was het nog steeds avond? Midden in de nacht? Of was het al de volgende ochtend? Door de dikke gordijnen kon ik ook geen licht zien, dus daar kon ik ook de tijd niet van afleiden. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en streelde met mijn nagels even zacht over Zayn's borst, ook al voelde hij het misschien niet doordat hij sliep.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Ik schrok even toen Niall weer begon over te geven. Hij probeerde naar adem te snakken en ging dichter bij hem zitten.
    Mijn hand legde ik op zijn rug en probeerde hem rustig te krijgen, in zoverre dat mogelijk is als je aan het kotsen bent.
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouderbladen en wachtte af tot hij kon stoppen met over te geven.


    Take me to wonderland