• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Gregory
    Ik grinnik even " dat is nieuw'meisje die dat niet erg vpnden.
    Mujn haar was heilif niemand behalve ik od de kapper kwam eraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Ik glimlachte even toen hij me zoende en ik pakte zijn handen vast.
    Toen ik terug trok glimlachte ik even en keek over mijn schouder naar Gregory.
    'Dat is nieuw,' zei hij, dat ik het niet erg vond dat hij aan mijn haar zat.
    'Jij vind het vast wel erg, niet?' Lachte ik en keek terug naar Zayn.
    'En jij? Vind jij het erg?' vroeg ik toen onschuldig, waarna ik mijn lippen op de zijne drukte en mijn handen door zijn haar liet gaan.
    Lachend liet ik hem los.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'En jij? Vind jij het erg?' vroeg ze onschuldig aan mij en ik kijk even op.
    Ze drukte haar lippen weer op die van mij en ging met haar handen door mijn haar.
    Lachend liet ze me los en ik lach ook even.
    'Normaal zou ik het vreselijk vinden, maar van jouw kan ik het accepteren' knipoog ik...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Ook Zayn lachte even.
    'Normaal zou ik het vreselijk vinden, maar van jouw kan ik het accepteren,' knipoogde hij en ik glimlachte.
    Toen ik mijn mouw even tegen mijn mond aan duwde, rook ik dezelfde stank als de trol. Ik trok een vies gezicht en keek naar mijn kleding.
    'Uhm.. Zayn? Zou ik mogen douchen? Ik voel me echt vies.' Ik keek me hem aan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Uhm.. Zayn? Zou ik mogen douchen? Ik voel me echt vies.' zegt ze terwijl ze me aankijkt.
    Ik knik even en open de deur naar de douche, en draai me dan weer om naar Addison. 'Ga je gang.' glimlach ik.
    Ik loop naar haar toe en druk nog snel een kus op haar lippen..


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Hij knikte en opende de deur naar de badkamer, waarna hij zich weer naar me omdraaide.
    'Ga je gang,' glimlachte hij en ik glimlachte terug.
    Hij liep naar me toe en drukte nog vlug een kus op mijn lippen.
    Een glimlach ontstond op mijn gezicht.
    'Mag ik misschien ook een van je truien lenen?' vroeg ik toen, aangezien mijn kleding echt stonk en ik het niet meer aan wilde tot het gewassen was.
    Zijn truien zouden zeker te groot voor me zijn, dus daar paste ik handig in.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Mag ik misschien ook een van je truien lenen?' vroeg ze en ik knik weer. 'Liggen in de la' glimlach ik.
    Ik plof op bed en rek me even uit. Vervolgens laat ik me naar achter vallen en ga wat comfortabeler liggen...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Hij vertelde me dat zijn truien in de la liggen en ik liep er naartoe, waarna ik de lade opentrok en er een lichtblauwe uithaalde. Daarna liep ik de badkamer weer in en draaide de deur op slot, waarna ik een snelle, maar grondige douche nam. Ik droogde mijn lichaam af en trok mijn ondergoed opnieuw aan, waarna ik Zayn's trui over mijn hoofd trok en met de föhn die er lag mijn haren droogde. Gelukkig had ik makkelijk haar, waardoor het glad in krullen op mijn rug viel. Mijn zwarte kniekousen trok ik aan en ik legde mijn uniform over de rand van de wastafel, waarna ik mezelf even bekeek in de speigel. De lichtblauwe trui liet een schouder bloot, waardoor een heel klein stukje van mijn zwarte bh zichtbaar werd, accentueerde mijn ogen goed. Die waren gelukkig ook niet meer dik en rood. Ik veegde de uitgelopen resten make-up weg en haalde de deur van het slot, waarna ik bij Zayn op zijn bed ging liggen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory
    Ik grinnik "wie aan mijn haar komt zobder toestemming heft problemen'mompel ik.
    Ze vraqht om te douchen en is weg. "
    "je vindt haar echt leuk he?"vraah ik zacht aan Zayn.'zolang je haar gelukkig naakt houd ik me in maar als je haar pijn doet sta ik voor haar klaar. Ik gun het je Zayn ondanks dat ik haar leuk vind dus maak haar gelukkig"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "je vindt haar echt leuk he?" vraagt Gregory opeens en ik kijk hem aan. Ik knik even.
    zolang je haar gelukkig naakt houd ik me in maar als je haar pijn doet sta ik voor haar klaar. Ik gun het je Zayn ondanks dat ik haar leuk vind dus maak haar gelukkig" zegt hij en ik glimlach. 'Thanks bro' zeg ik. Addison kwam weer binnen.
    Ze liet ze zich naast me vallen en ik glimlach weer.


    El Diablo.

    Gregory
    Ik glimlach even en zie Adisson binnen komen en glimlach naar haar ' staat je goed zo'n trui'glimlacg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Zany glimlachte en ik lachte vrolijk terug.
    'Staat je goed, zo'n trui,' hoorde ik Gregory toen zeggen en hij glimlachte naar me.
    Met een glimlach keek ik naar mijn geleende trui.
    'Dank je,' lachte ik de jongen toe en grijnsde naar Zayn, waarna ik een kus op zijn wang drukte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory
    Ik grinnik eve n. Ze was echr schattig als ze lachte.
    'iemand noh iets leuks te vertellen?'grijnzend kijk ik rond. Als automatischme pak ik mijn spiegeltje en keek of mijn haar bog goed zat.

    Mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Dank je,' lacht ze en vervolgens grijnsde ze naar mij. Ze drukt een kus op mijn wang.
    'Daar ben ik het toch mee eens met Greg' grinnik ik en kijk haar aan.
    Ik zoen haar even op haar lippen en kijk haar dan weer glimlachend aan terwijl ik haar haar weg veeg.


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Ik schudde mijn hoofd toen Gregory vroeg of ik nog wat te vertellen had en lachte naar Zayn, die het met Greg eens was dat de trui me goed stond.
    'Mooi zo,' grinnikte ik. 'Misschien houd ik hem wel.' Ik bracht de trui een stukje omhoog en rook eraan, hij rook precies naar Zayn.
    Zayn keek me aan en ik keek terug, waarna hij me zacht op mijn lippen zoende. Ik glimlachte naar hem terwijl hij mijn haar weg veegde en legde mijn hoofd tegen hem aan. 'Hmm,' fluisterde ik zachtjes, mijn hoofd begravend tegen zijn warme, gespierde borst. 'Hoe laat is het?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel