• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...

- Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

[ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]

El Diablo.

Zayn Malik

'Maar ik moet nog even wat doen, dus laters' grijns ik en loop weg van Gregory.
    Al snel kom ik Addison weer tegen, en met mijn beste glimlach loop ik naar haar toe.
    'Hey! Rondleiding nodig?' glimlach ik, en mijn glimlach word iets breder.
    Dit ga je verliezen Greg,,,,

El Diablo.

Lullian
    Zodra ik me bedacht dat k naar Adisson moest renfe ik terug
    Ik zie Zayn bij haar staan.
    Vlug trek ik haar mee.
    'sory maar hij is een klootzak. Ik zir Gregory grijnzen.
    Ik glimpajch naar Adisson. 'hij heeft het net uitgemaakt?' zeg ik zacht tegen haar

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Zayn Malik

Al snel loop ik naar hun toe en zorg dat Lillian, Addison los laat.
    'Luister niet naar haar, ze is een faker' mompel ik.
    Wat? Ik heb mijn geheugen net terug gekregen. Ik heb nooit wat met dat kind gehad....

El Diablo.

Addison Bella Clark II The Bears.
    Ik keek op van een paar voetstappen en zag Zayn met een glimlach op zijn gezicht op me af komen lopen. 'Hey! Rondleiding nodig?' Glimlachte hij en zijn glimlach werd wat breder. Ook bij mij verscheen een glimlach en ik knikte blij. 'Dat zou fijn zijn ja!'
    Op dat moment kwam Lillian aangelopen, en trok me vlug bij Zayn weg. 'Sorry maar hij is een klootzak,' zei ze tegen mij zodra we bij hem weg waren.
    Fronsend keek ik haar aan. 'Wat? Waarom?' vroeg ik.
    Ze glimlachte naar me, maar volgens mij was die niet oprecht.
    'Hij heeft het net uitgemaakt,' zei ze zacht tegen mij.
    Geschrokken staarde ik haar aan. 'Wat?' vroeg ik zachtjes.
    'Waarom?'
    Op dat moment kwam Zayn aanlopen en trok me weer bij Lillian weg.
    'Let maar niet op haar, ze is een faker,' zei hij tegen me.
    De frons op mijn gezicht werd alleen maar groter, ik snapte er nu helemaal niets meer van.
    'Ik heb net mijn geheugen terug gekregen, ik heb nooit wat met dat kind gehad,' ging hij verder.
    'Huh?' vroeg ik zachtjes, en zette een stap achteruit. 'Ik snap er helemaal niets meer van, wat is er nou precies gebeurd?'
    Ik kon zijn aanbod toch gewoon zonder problemen aannemen, het was immers maar een rondleiding, toch?

[ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 23:29 ]

Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

Zayn Malik

'Huh? Ik snap er helemaal niets meer van, wat is er nou precies gebeurd?' vroeg ze.
    Ik kijk haar met een zwakke glimlach aan en begin te vertellen.
    'Simpel. Potjezwerkbal, ik kreeg een beuker tegen mijn hoofd, tijdelijk geheugen verlies, toen kwam zij die deed alsof ze mijn vriendin was. Daarom heb ik het uitgemaakt.' zeg ik....

El Diablo.

Addison Bella Clark.
    Zijn verhaal maakte het enigszins duidelijker. 'Oh,' zei ik zacht.
    'Wat raar,' mompelde ik verder. 'Gaat alles verder wel goed?' vroeg ik toen, ineens bezorgd.
    Een beuker kon erg gevaarlijk zijn, misschien zelfs wel dodelijk.

Lillian Fejidi
    Woedend kijk ik Zayn naa.
    Dacht hij echt hiermee ongezien weg te komen.
    Ik zou Adisson ompraten. Geloven dat hij loog en haar gewoon misbruikte.
    Waarom kreeg hij zijn geheugen yerug. Ik wost iok dat ik het mget magie kon doen maar ik zou zonder oplossen.

Niall James Horan.
    Na een poosje nam de duizeligheid eb pijn af.
    'Liam' zeg ik zacht.
    Ik was zo blij dat hij bij me bleef en zou blijven.
    "het gaat wel weer" zeg ik tegen Madame Pleuster.
    Ze knikt even. ' zodra er iets is gelijk komen.
    Ik zit te twijfelen wat het js dus ik ga even wat dingenopzoeken' ik knik. ' mag ik naar mijn kamer?' ik wou nits liever dan tegen Liam aanliggen. Ze kbikt 'voldoende drinken,ik laat de huiselven weten day jij gewoon eten mag halen maar laat je vriend dat voor je doen. Veel fruit niet teveel inspannen maar ook zpetwaar voiral als je duizelig bent' zeegtze strebg tegen Liam en mij. Ik knik braaf. "dank u wel"

[ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 8:48 ]

Zayn Malik

'Oh, Wat raar,' mompelt ze, en ik knik. 'Gaat alles verder wel goed?' vroeg ze.
    Ik knik even, 'nog wat last van hoofdpijn, niet heel erg.' glimlach ik, en kijk haar aan.
    'Zullen we dan maar beginnen met de rondleiding?' glimlach ik....

El Diablo.

Addison Bella Clark.
    Ik glimlachte toen hij zei dat verder alles goed ging, op de hoofdpijn na. Mijn ogen liet ik over zijn gezicht glijden, hij was erg knap. Hij vroeg of we dan maar met de rondleiding moesten beginnen en ik glimlachte terug. 'Goed idee,' zei ik tegen hem.

Zayn Malik

'Goed idee,' zei ze en ik glimlach weer even. We beginnen met lopen en ik kijk om me heen.
    'Goed, ik zit hier ook pas een halve dag... Dus...' grinnik ik, en kijk haar aan.
    'Maar ik weet wel dat dit de ziekenzaal is.' lach ik...

El Diablo.

Addison Bella Clark II The Bears.
    We begonnen met lopen en ik keek de gangen rond, die allemaal op elkaar leken.
    'Goed, ik zit hier ook pas een halve dag... Dus,' grinnikte hij en keek me aan.
    Mijn grote lichtblauwe ogen vonden zijn donkerbruine, waarna ik verlegen weg keek. Een lichte blos verscheen op mijn wangen.
    'Maar ik weet wel dat dit de ziekenzaal is,' lachte hij verder en er speelde een klein glimlachje rond mijn lippen.
    'Nou, dan weet ik in ieder geval dat ik hier moet zijn als ik aangevallen word,' grinnikte ik.
    We liepen verder, gang in en uit. Alles leek op elkaar. Stel dat we nou verdwaalden?

Zayn Malik

'Nou, dan weet ik in ieder geval dat ik hier moet zijn als ik aangevallen word,' grinnikt ze en ik lach even.
    'Of zo onhandig doet als ik en door een beuker word geraakt' lach ik.. We lopen weer verder.
    'Hier is de grote zaal, maar dat wist je vast al' glimlach ik, en al snel lopen we weer verder.
    'Hier is de keuken' zeg ik en grijns even als ik de zwevende huiselven zie....

El Diablo.

Gregory
    Ik grom zacht als Zayn een rondleiding geeft.
    Ik maakte snel een plan.
    Ik wist dat ze bij The Bears zat.
    Al snel had ik wat rozen, een blikje cola en een reep chocolade op een leuke manier bij elkaar gedaan.
    Lieve Addison,
    Ik heb je niet lang gesproken maar je lijkt me een aardige leuke meid.
    Ik hoop dat je een fijne tijd krijgt hier.
    Mocht er iets zijnik zit op de afdeling van The Foxes.
    Dit is een klein welkoms cadeautje.

Groetjes Gregory

Goedkeurend leg ik het voor de deur/muur en schrijf er haar naam op.
    Zo goed gedaan Greg, beloon ik mezelf

Addison Bella Clark.
    Hij lachte even om mijn opmerking. 'Of zo onhandig doet als ik en door een beuker wordt geraakt,' lachte hij en ook bij mij rolde een kort schattig lachje over mijn lippen. We liepen verder, tot we bij de grote zaal aankwamen.
    'Hier is de grote zaal, maar dat wist je vast al,' glimlachte hij en ik knikte, waarna we verder liepen.
    Het geluid bereikte me al voordat ik kon zien waar we waren.
    'Hier is de keuken,' zei Zayn en grijnsde even terwijl hij naar de zwevende huiselven keek.
    Verbaast keek ik naar de wezentjes, zoiets had ik nog nooit gezien. Wel in boeken natuurlijk, maar nooit levensecht.
    'Wow,' mompelde ik zachtjes, en ging onbewust wat dichterbij hem staan. De elven zagen er niet heel gevaarlijk uit, maar uit eigen ervaring en uit boeken wist ik wel dat ik zoiets nooit moest vertrouwen.

Zayn Malik

'Wow' mompelt ze zachtjes en ik glimlach weer. 'Ik denk dat als ze weer op de grond staan ze heel kwaad op mij zijn maargoed' lach ik.
    Als we verder lopen komen we aan bij de ingang van de leerlingenkamer van The Bears. Ik vernauw mijn ogen als ik het pakketje zie en snel tover ik het weg. 'En hier is de ingang van jouw afdeling, klinkt raar aangezien het een muur is' grinnik ik.
    Ik haal een hand door mijn kuif en glimlach lief naar haar...

El Diablo.