• Wij hebben van school een online programma waar je je cijfers op kunt zien: Magister. Dus ik ga kijken wat ik voor mijn scheikundetentamen heb van vorige week. -Note: Ik ben bagger met scheikunde en mijn vorige cijfers waren en 5.6 en een 5.3-. Blijk ik een 9.1 te hebben.
    Nu zit ik in een identiteitscrisis (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hahaha, geniaal toch x'D. Lekker gedaan, wou dat ik ook van dat soort identiteitscrisissen had van tijd tot tijd.


    ars moriendi

    Hahahaha ongekende krachten, gefeliciteerd ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Apocalyptic schreef:
    Hahaha, geniaal toch x'D. Lekker gedaan, wou dat ik ook van dat soort identiteitscrisissen had van tijd tot tijd.


    26 - 02 - '16

    Licet schreef:
    Hahahaha ongekende krachten, gefeliciteerd ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doe mij maar zulke cijfers ;)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Apocalyptic schreef:
    Hahaha, geniaal toch x'D. Lekker gedaan, wou dat ik ook van dat soort identiteitscrisissen had van tijd tot tijd.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    That's good :Y). Stukken beter dan het huwelijk tussen mij en Photoshop dat niet op rolletjes loopt. Zijn we net bezig met spannende activiteiten, geeft ie d'r plotseling de brui an. Miscommunicatie na miscommunicatie....


    No growth of the heart is ever a waste

    Geef mij maar zulke scheikundecijfers. Ik had de vorige keer een 5.2 en nu een 5.4..
    Knap gedaan! Je hebt er vast hard voor gewerkt en het dus ook verdiend!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Apocalyptic schreef:
    Hahaha, geniaal toch x'D. Lekker gedaan, wou dat ik ook van dat soort identiteitscrisissen had van tijd tot tijd.


    Bad decisions make good stories.

    Apocalyptic schreef:
    Hahaha, geniaal toch x'D. Lekker gedaan, wou dat ik ook van dat soort identiteitscrisissen had van tijd tot tijd.


    Vatican Cameos

    Haha, dat had ik vorig jaar met economie; ik had een 8 terwijl ik daarvoor alleen maar 5en had
    (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fijn, toch! Ik zou er maar niet over in zitten als ik jou was. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hahahaha ik ken het met wiskunde :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha Maaike, jij droogkloot. Jij kunt veel meer dan jij denkt, jongedame. Ik voel hier een carrière als slechte wetenschapper aankomen.(cat)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Hahaha Maaike, jij droogkloot. Jij kunt veel meer dan jij denkt, jongedame. Ik voel hier een carrière als slechte wetenschapper aankomen.(cat)



    Evil Scientist... Klinkt goed :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?