• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik voelde hoe Liam me streelde en zodra alles er weer uitwas hijgde ik nog na om me vervolgens op bed te laten vallen met een diepe zucht.
    Ik pakte stevig Liam zijn hand vast. De smaak in mijn mond was echt super vies 'mag ik mijn tanden poetsen?' vraag ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Madam Plijster knikt op zijn vraag en draait zich naar mij. "Ga even met hem mee zodat hij niet op de grond valt onderweg,"
    Ik knik en knijp even in Nialls hand.
    "Er is een badkamer hier op de ziekenboeg," ze wijst met haar toverstok naar haar hand waar een tandenborstel en een beker tevoorschijn komt en geeft die aan Niall.
    Geduldig wacht ik af tot Niall recht gaat staan.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik gli.lach dankbaar en pak de tandenborstel en beker. 'dank u wel'fuister ik met een nog schorre stem.
    Jk kom langzaam overeind van het bed en pak Liam zin warme groooltte handen stevig vast en liep voorzichtig naar de richting die madame PLeister had gewezen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mag ik nog Harry Styles zijn? ;D


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Sure!


    El Diablo.

    Pebble schreef:
    Addison Bella Clark.
    Na op wat maar een paar minuten leek, hoogstens een uur, schrok ik wakker. Toen ik opzij keek zag ik dat Zayn ook sliep, en Gregory ook. Gelukkig stond er geen trol in mijn kamer, die horror-geluiden produceerde, zoals in de nachtmerrie was voorgekomen. Opgelucht haalde ik adem en legde mijn hoofd terug op Zayn's borst.
    Hoe laat was het eigenlijk? Was het nog steeds avond? Midden in de nacht? Of was het al de volgende ochtend? Door de dikke gordijnen kon ik ook geen licht zien, dus daar kon ik ook de tijd niet van afleiden. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en streelde met mijn nagels even zacht over Zayn's borst, ook al voelde hij het misschien niet doordat hij sliep.


    Zayn Malik

    Ik voel wat op mijn borst en open mijn ogen even. Ik kijk recht in de ogen van Addison.
    'Hey, waarom ben je nu al wakker?' vraag ik schor en kijk haar glimlachend aan.
    Ik wrijf in mijn ogen espeel met haar haar...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    'Hey, waarom ben je nu al wakker?' vroeg Zayn schor, toen hij zijn ogen geopend had. Had ik hem wakker gemaakt?
    Hij glimlachen even naar me en wreef in zijn ogen, waarna hij met mijn haar begon te spelen.
    Ik glimlachte terug. 'Ik had een nachtmerrie,' legde ik uit. 'Heb ik je wakker gemaakt?'
    Ik drukte zacht een kus op zijn wang en draaide me op mijn buik, zodat ik hem beter kon aankijken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Ik had een nachtmerrie,' legde ze uit, en ik knik even. 'Heb ik je wakker gemaakt?'.
    Ze drukt een kus op mijn wang en draait op haar buik. 'Ja, maar maakt niet uit' glimlach ik.
    Ik rek me even uit en druk snel een kus op haar lippen...


    El Diablo.

    Gregory [man alle rpg's zijn dood... wanneer reageer jij met hazza, want brookelle en ik kunnen niet verder=(
    Ik kreun even zacht als een straaltje zon in mijn gezicht schijnt. Vermoeid trek ik de deken wat hoger, mijn voeten steken er nu onder uit maar dat maakte me niets uit.
    Ik kreunde nogmaals, draaide me om en viel weer in slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Ik beet op mijn lip toen Zayn zei dat ik hem inderdaad wakker had gemaakt. 'Sorry,' mompelde ik.
    Ik keek hoe hij zich uitrekte en vlug een kus op mijn lippen drukte.
    'Hoe laat is het?' vroeg ik opnieuw, geen benul van de tijd.
    Met mijn vingers tekende ik figuurtjes op Zayn's borst, waarna mijn ogen de zijne vonden.
    Een glimlach speelde rond mijn lippen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory
    Ik hoorde mensen mompelen en zucht zcht. Niet weer he. Brody mijn broertje was zo irritant met Daisy mijn zusje altijs wedstrijden.
    "ik probeer te slapen brody"sis ik zscjt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ze bijt op haar lip,'Sorry,' mompelt ze. Ik strijk een lok achter haar oor.
    'Geeft niks' glimlach ik. 'Hoe laat is het?' vroeg ze.
    Ik werp een blik op mijn Iphone, 'Half tien s'ochtend op zondag' grinnik ik.
    Ik kijk even naar Gregory en grijns even. Ik pak een van de kussens van het bed en gooi het hard naar Gregory.
    Ik grinnik even en kijk naar Addison...


    El Diablo.

    Gregory
    Ik voel hoe iets zacht tegen me aankomt en ik grom. "dat geld ook voor jou Daisy. Ugh ik haat jullie" bozig ga ik nog verder onder liggrn en leg mijn hoofd onder mijn kussen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik volgde Niall mee tot in de badkamer en keek toe hoe hij zijn tanden poetste.
    "Ik moet zo naar de slaapzalen," zeg ik als ik mijn blik op de klok werp.
    "Nog even en ik moet nablijven omdat ik te lang op de gangen was," glimlach ik en wrijf over zijn schouder.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik zucht en kijk hem pruilend aan. Ik tufte het uit en spoel mijn mond 'dankje voor alles Li ik houdt van je. Ik ben de gelukkugste op aarde omdat jij de mijne vent.' verliefd sla ik mijn armeb om hem geen en kus hem. Ik hoorde een klopje "Komen jullie Liam, je krijgt anders echt problemen en Niall moet utirusten." ik zucht zacht maar ik kon beter luisterne. Met een zucht lopen we hand in hand terug. Ik geef Liam nog een dike knuffel en kus. Wow het was al 8 uur in de ochtend. Heeft dit heel de nacht dan geduurd? Ik ging op het bed liggen en voor ik het wist was ik al in slaap

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 16:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan