• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Gregory
    Ik grinik "welke dan?" ik zag dat Addison bang de tv probeerde te vermijden.
    "lieverd als je film wilt kijken moet je je ogen op het scherm richten" grinnik ik naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Ik hoorde Gregory grinniken toen hij zag dat ik de tv liever ontweek.
    'Welke dan?' hoorde ik hem vragen en keek naar zijn gezicht.
    'The... Crudge of Sinister,' antwoordde ik toen twijfelend, niet zeker of ik het goed had gezegd.
    'Lieverd, als je de film wilt kijken moet je je ogen op het scherm richten,' grinnikte hij toen richting mij en ik grijnsde even kort voordat ik mijn ogen weer op het scherm richtte. Het bleef even stil in de kamer, enkel het geluid van de film was te horen.
    De film viel zo op zich nog wel mee, er zat een vrij ruime tijd tussen de echte enge stukjes.
    Bijna begon ik de film leuk te vinden, tot er opeens zo'n schik stuk begon dat ik opnieuw hard gilde en me paniekerig aan Zayn vastklampte.
    Mijn armen strak om zijn middel gebonden, mijn gezicht diep in zijn nek begraven.
    Ik voelde hoe ik trilde en kneep stijf mijn ogen dicht, hopend dat het enge beeld van mijn netvliezen zou verdwijnen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze gilt weer hard en ik lach even. Haar armen zaten strak om mijn middel en haar gezicht in mijn nek.
    Ze trilde en ik lach kort. 'Scared babe?' fluister ik in haar oor en grijns even.
    'Geeft niet hoor.' lach ik en sla mijn armen weer om haar heen..
    Zo zie je maar, altijd handig om horrorfilms bij je te hebben...


    El Diablo.

    nGregory
    Ik grinnik "saaie film" ik begin hard te lachen om Addisson haar reactie.
    "you are such a genius" grijns ik naar haar en plof naast Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Ik hoorde de jongens lachen om mijn reactie, wat ik niet echt leuk vond.
    'You are such a genius,' hoorde ik Gregory lachen naar me, waarna het bed inzakte als teken dat hij naast Zayn was komen zitten. Heel even keek ik op van Zayn's schouder, om mijn hoofd vervolgens weer terug te leggen.
    'Scared babe?' hoorde ik Zayn in mijn oor fluisteren, waardoor er weer kriebels in mijn onderbuik verschenen.
    'Geeft niet hoor,' lachte hij en sloeg zijn armen om me heen.
    Even was ik de angst vergeten, die vlug terugkeerde toen ik weer enge geluiden van de tv hoorde.
    Deze film was doodeng, hoewel de jongens daar duidelijk anders over dachten. Ik was gewoon een mietje.
    Van angst kroop ik haast op Zayn's schoot, zou hij dat erg vinden? Ik had mezelf al opgetrokken als een klein balletje tegen hem aan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Addison en streel zacht over haar arm zodat ze kippenvel krijgt.
    'Als de film uit moet zeg je het maar hoor.' glimlach ik en kijk haar recht in haar ogen aan.
    Ik had toch geen aandacht voor de film, dus veel maakt het niet uit...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Ik zag hoe Zayn naar me keek en over mijn arm streelde, wat een spoor van kippenvel achterliet.
    'Als de film uit moet zeg je het maar hoor,' glimlachte hij en keek me recht in mijn ogen aan.
    Ik knikte en keek terug, waarna mijn armen hun greep verslapten.
    'Hij hoeft niet per se uit hoor,' fluisterde ik terug, eindelijk was ik opgehouden met trillen.
    Zelfs in het donker waren Zayn's ogen mooi uit.
    Een schittering verscheen in mijn ogen en ik glimlachte naar hem.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze knikte en keek me ook aan. Ik voelde haar greep verslappen.
    'Hij hoeft niet per se uit hoor,' fluistert ze en ik merk dat ze opgehouden was met trillen.
    Zelfs in het donker zag ik haar blauwe ogen schitteren, prachtig.
    Eigenlijk wou ik haar nu zoenen, maar misschien schrikt het haar af. Plus Gregory zit naast me..


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Zacht likte ik over mijn lippen, nog steeds kijkend naar zijn zachte, bruine puppyogen.
    Dat Gregory naast hem zat, was ik allang vergeten.
    De wereld leek om me heen te verdwijnen zodra ik in zijn ogen keek, ik kwijnde helemaal weg.
    Vlug schoten mijn ogen even naar zijn lippen en vervolgens weer terug naar ogen.
    Stiekem wilde ik dat hij me zou zoenen, ik was veel te verlegen om die eerste stap te nemen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ik glimlach nog even naar haar en zet een verdwaalde lok achter haar oor.
    Ik grijns even en mijn ogen schoten even naar haar volle lippen, ik moet het doen.
    Alsof het automatisch gaat buig ik naar haar toe en zoen haar zachtjes op haar lippen....


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Hij glimlachte nog even naar me en ik zag hoe zijn ogen even naar mijn lippen schoten, zoals ik net bij hem had gedaan.
    Langzaam kwam hij dichterbij, waardoor ik automatisch mijn adem inhield, tot zijn zachte lippen de mijne raakten.
    Van binnen leek ik te ontploffen. Zijn lippen voelden zo zacht aan! Ik sloot mijn ogen en kuste hem terug.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ik grijns lichtjes en streel langs haar wang. Haar lippen zijn zo zacht, en ze zoent veel beter dan die Lillian..
    Ik bijt zachtjes op haar lip en sla mijn armen om haar slanke middel. Ik trek haar nog wat tegen me aan en glimlach...


    El Diablo.

    Gregory
    Ik mopper zachtbin mezelf.
    "oke jij wint de deal.. Hoeveel krikg je?" veaag ik als ze gezoend hebben.
    Ik kijk Zayn even aan en pak mijn portemonee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Ik voel hoe hij glimlacht en met een zijn vingers langs mijn wang streelde. Mijn armen krulden zich om zijn nek.
    Zayn was veruit de beste van alle jongens die ik ooit eens gekust had.
    Zacht beet hij op mijn lip, wat er voor zorgde dat ik mijn mond een klein beetje opende.
    Hij trok me nog wat dichter tegen hem aan en ik voelde hoe hij weer moest glimlachen, wat er voor zorgde dat er ook bij mij een glimlach op mijn gezicht verscheen. Met mijn nagels streek ik heel zacht over zijn nek, wat een kriebelend gevoel bij hem opleverde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    ik stop zuchtend de zoen en kijk naar Gregory. 'Wat privacy, wil je?' zeg ik.
    Ik duw hem mijn kamer uit en tover de deur op slot. Alleen ik zou hem nog open krijgen.
    'Waar waren we' grijns ik en zoen haar weer zacht....


    El Diablo.