• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Ik wil gewoon dat je beter wordt," zeg ik zacht en zet hem op een van de bedden en ga voor hem staan en neem weer zijn beide handen beet, alsof ik bang ben dat hij anders zal verdwijnen. "Ik ben echt bang dat het iets erg is," geef ik toe.
    "Wat is het probleem?" vraagt plotseling een vrouwenstem van achter me. Ik weet dat het Madam Plijster is en ga iets opzij zodat ze beter bij Niall kan komen.
    "Hij heeft net bloed overgegeven," zeg ik.


    Take me to wonderland

    Addison Bella Clark.
    Het meisje draaide zich naar me om en begroette me terug. Ik keek even van haar naar de twee jongens en terug.
    'Jij bent vast nieuw. Waarmee kan ik je helpen?' Ze glimlachte en ik knikte, waarna ik terug glimlachte.
    'Dat klopt, ik ben nieuw,' zei ik. 'Ik eh... Wilde gewoon even kennis maken, aangezien ik hier niemand ken. Je bent de eerste uit mijn afdeling die ik tegen kwam, vandaar.' Wat ongemakkelijk liet ik mijn handen over mijn rokje glijden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillian
    Ik glimlach ' Lillian, dit zijn Zayn en Grwgory' glimlach ik en schud haar mijn hand.

    Niall Horan.
    Hij zet me kp bes en houdt mijn handen vast.
    Dan komt madame Pleister die vraagt wat er islegt Liam het hit.
    Ze kbikt en kijkt me onderzoekend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Ze glimlachte en stelde zichzelf voor als Lillian. De andere jongens stelde ze voor als Zayn en Gregory. Ik glimlachte naar ze. 'Ik ben Addison,' zei ik toen, waarna ik mijn hand naar haar uitstak.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Jij mag Madam Plijster ook spelen. :p Ik suck in dokter rollen. ^^]

    Liam James Payne

    Ik laat de verpleegster haar werk doen, maar blijf Niall aankijken terwijl ik zijn hand vasthoud. De hele tijd spreek ik mezelf moed in. Het komt allemaal goed met hem, hij wordt gauw weer beter.
    Madam Plijster vraagt nu aan Niall om zijn shirt uit te doen en ik kijk hem bemoedigend aan.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik bijt zacht op mijn lip en ttek mijn shirt uit.
    Daarna begint ze met haar kiele handen te voelen op mijn buik en borst. Soms dukt ze zacht.
    Zodra ze op mijn borst drult krimp ik in van pijn.

    Ik ok hahaj

    Lillian
    Ik glimlacj ' leuke naam. Kun je de qeg al vinden?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Snel ga ik wat dichter bij hem staan en knijp in zijn hand als ik zie dat hij ineenkrimpt van de pijn.
    "Shh, het komt goed," fluister ik. Mijn blik glijdt weer naar de jonge vrouw die Niall op verschillende plaatsen aanraakt.
    "Weet u al wat het is?" vraag ik.
    Ze haalt haar toverstok uit een zak van haar jurk, wijst de stok naar Nialls buik en prevelt iets.
    "Wat doe je?" vraag ik nieuwsgierig en onderzoek Niall op tekenen van pijn.
    "Zo is het makkelijker om te weten te komen wat hij nou precies heeft," verduidelijkt ze.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik merk ampet wat er gebeurf, het eas alsof ik van de wereld af was.
    Mijn lijf voelde zwaar en ik hijgde zwaar.
    Liam zijn gezicht was wazig en ik knipper een paar keer.
    De stemmen klinken alsof ze in slow motion zijn.
    Madame Pmeister kijkt even brzorgd en wend ziih tot Liam.
    'heeft hij veel bloed overgegeven en kun je beschrijven hoe het eruit zag?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik trek een wenkbrauw op bij haar vraag. "Euh, rood?" zeg ik wat onzeker. Hoe ziet bloed er anders uit?
    "Hij wordt toch beter?" vraag ik meeten en kijk bezorgd naar Niall. Het lijkt alsof hij van de wereld is.
    "Niall?" vraag ik aan hem en buig wat dichter naar hem toe.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Woq Liam klinkt raar dacht ik in mezelf toen die iets zei. Alles draaide.
    'ik bedoel was het alleen bloed of zat er ook etensresten. Het is belangrijk dat ik het weet" zgt ze. Ze wapperde voor Nialls ogen. 'huh' mompel ik als iets in mijn gezichtsveld beweegt traag kijk ik op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Euhm, ik weet niet. Volgens mij alleen wat gal en maagzuur. Hij had niet zoveel binnen vandaag," zeg ik snel en kijk naar Niall die er behoorlijk zoned-out bij lag.
    "Niall?" vraag ik ongerust. "Wat is er met hem?" vraag ik de verpleegster en staar weer naar Niall.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik staar wat vior me uit maar ik krijg niet veel mee vabmn alles.
    Ik knik evrn. ' liam het kan zijn dat hij naar het ziekenhuis moet magie kan niet akkes." voorzichtig leg ikk de afwezige Niall plat op het bed.
    " hij heeft waarschijnlijk veel bloed verloren dus hj kan weg vKlen.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heey ik wil zehgen voor vanaaf dat ik er ven maar plots weg kan gaan. Mijn broer is gister gevallen en miss. Hersenschudding. Ik weet niet dus wanneer we naar het ziekenhuis moeten dusja. )


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Niall Horan.
    Ik staar wat vior me uit maar ik krijg niet veel mee vabmn alles.
    Ik knik evrn. ' liam het kan zijn dat hij naar het ziekenhuis moet magie kan niet akkes." voorzichtig leg ikk de afwezige Niall plat op het bed.
    " hij heeft waarschijnlijk veel bloed verloren dus hj kan weg vKlen.'

    [Magie zoals dat van Harry Potter kan een maagzweer waarschijnlijk wel oplossen, maar laten we in dit RPG dan maar doen alsof ze dat niet kunnen, als dat goed is van Malino.]


    Take me to wonderland

    [lol oke is goed]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan