• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [samengevat : Bij het vriendengroepje : iedereen is uit de bus gestapt en staan nu grotendeels in het groepje behalve Rachel die al naar binnen is.
    Bij de kinderen van de kruistocht : Benjamin heeft brood gestolen en deelt het uit; er zijn kinderen gestorven tijdens de nacht en nu word er waterachtige soep rondgedeelt]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    [ Ik vind het nog niet eens snel gaan :')

    Het is net begonnen. Bij de kruistocht worden mensen wakker en kan je soep halen. De rijken kunnen aan tafel gaan en brood eten met wijn en bergen voedsel.

    En bij het vriendengroepje gaan ze naar een busje geloof ik, dus daar kan je inspringen als je er daar eentje van hebt. Ze moeten nog naar het wetenschappelijk centrum toe]


    [Fout Jaimes ze zijn er al :P daarmee begon het topic zelfs^]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:
    (...)

    Wel we're getting a lovely story over here. :333333

    THOMASSHOULDCHEATONEDENWITHJULIAANDTHENEDENSHOULDGOTOJACKANDTHENTHEYCOULDKISS.

    Ik ben melig.


    I'm trying to create a lovely story, hehe.
    Drama, drama everywhere :3

    Btw, als een van jullie het niet goed vind ofzo, pas ik het wel aan hoor :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ceremonials schreef:
    (...)

    I'm trying to create a lovely story, hehe.
    Drama, drama everywhere :3

    Btw, als een van jullie het niet goed vind ofzo, pas ik het wel aan hoor :3


    Oh no. I really do like it (;


    kindness is never a burden.

    Jaimes schreef:
    (...)

    [ Ik vind het nog niet eens snel gaan :')

    Het is net begonnen. Bij de kruistocht worden mensen wakker en kan je soep halen. De rijken kunnen aan tafel gaan en brood eten met wijn en bergen voedsel.

    En bij het vriendengroepje gaan ze naar een busje geloof ik, dus daar kan je inspringen als je er daar eentje van hebt. Ze moeten nog naar het wetenschappelijk centrum toe]


    Haha. Ik ben RGP's van meer dan 350 woorden gewend. Zulke korte stukjes is voor mij moeilijk :'D

    Is er iemand van de kruistocht waar ik heen kan, of is er gewoon een groep waar ik Katarina tussen kan dumpen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ace Keegan Ross || Vriendengroep||
    Ik keek even naar de rest en glimlachte toen ze naar binnen gingen. Eindelijk naar binnen, hoe eerder we naar binnen gingen, hoe eerder wij klaar waren. Dat was mijn logica. Ik liep achter Rachel aan naar binnen en keek met een schuin hoofd naar Mr Bennett die iets tegen haar zei. Hij wierp een boze blik op mij voor hij verder liep. Hoofdschuddend ging ik naast Rachel staan. "Het is zo een aardige man." Mompelde ik. hij was soms aardig, meestal als één van mijn ouders op school moest komen of als hij iets van ons wilde, zoals dat we ons even heel voorbeeldig zouden gedragen. Soms dacht ik dast het gewoon twee aparte mannen wren, maar dan realiseerde ik mij dat elke leraar rdig was als er andere volwassenen bij waren. Eén van de vele redenen dat ik de komende tijd liever gewoon lekker kinderachtig dee in plaats van zo serieus en nep. Ik durfde te wedden dat dit de meest nutteloze dag ooit ging worden, aangezien iedereen die iets ging vertellen mij halverwege kwijt zou raken omdat het mij te moeilijk werd. Ik ging een beetje ergens achteraan staan zodat het niet op zou vallen als ik met andere dingen bezig was. Aislynn slofte ook naar binnen en keek verveeld om haar heen. Iedereen leek hier zo een zin in te hebben.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ceremonials schreef:
    (...)

    I'm trying to create a lovely story, hehe.
    Drama, drama everywhere :3

    Btw, als een van jullie het niet goed vind ofzo, pas ik het wel aan hoor :3


    Nonononono! We likes it! All three of us likes it very much! Filthy little hobbitses.


    help

    Boira schreef:
    (...)

    Haha. Ik ben RGP's van meer dan 350 woorden gewend. Zulke korte stukjes is voor mij moeilijk :'D

    Is er iemand van de kruistocht waar ik heen kan, of is er gewoon een groep waar ik Katarina tussen kan dumpen?


    Ik ook wel, soms. Maar soms veeg ik er een beetje mijn voeten aan, omdat zo'n post nogal veel tijd in beslag neemt als je geen inspiratie hebt, vind ik.

    Toen ik begon met RPG'en, was het zo ongeveer een gemiddelde van drie topics per dag, als het geen school was. :')


    help

    Boira schreef:
    (...)

    Haha. Ik ben RGP's van meer dan 350 woorden gewend. Zulke korte stukjes is voor mij moeilijk :'D

    Is er iemand van de kruistocht waar ik heen kan, of is er gewoon een groep waar ik Katarina tussen kan dumpen?


    [ Ik ben beiden gewend ^^

    En je kan naar Yuniper, dan moet je gewoon even naar haar post kijken (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    [ Ik ben beiden gewend ^^

    En je kan naar Yuniper, dan moet je gewoon even naar haar post kijken (:]


    Merciiii, dan doe ik dat. Wel even geduld want echte kleine stukjes zijn wat moeilijk voor mij :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rachel Ariana Gilles
    Ik grijns naar Ace en grinnik. 'Relax, als hij in zijn eigen wereldje zit, sluipen we gewoon weg, en kijken wat rond.' zeg ik. Ik kijk even of mijn schoudertas dicht is en kijk dan weer op. 'En over mr Bennett? Ah. Hij kent ons toch?' Ik grinnik als ik terug denk aan hoe we eens lijm in zijn hoed gesmeerd hadden. Dat was een tripje naar de kapper om hem eraf te krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:

    Nonononono! We likes it! All three of us likes it very much! Filthy little hobbitses.


    Oh my precious, I like it that you like it.

    Oh no. I really do like it (;


    Good, good :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Boira schreef:
    (...)

    Haha. Ik ben RGP's van meer dan 350 woorden gewend. Zulke korte stukjes is voor mij moeilijk :'D

    Is er iemand van de kruistocht waar ik heen kan, of is er gewoon een groep waar ik Katarina tussen kan dumpen?


    (Ik denk dat als het vriendengroepje in het verleden is de post wel iets langer (Kunnen) worden, want dan heb je ook echte gesprekken enzo)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Boira schreef:
    (...)

    Merciiii, dan doe ik dat. Wel even geduld want echte kleine stukjes zijn wat moeilijk voor mij :'D


    [Ik heb geduld hoor, ik ben toch bezig met huiswerk. En ik heb volgens mij iets van 6 regels gepost... O well! Succes (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Boira, het gaat inderdaad erg snel xd]

    Eden Celeste Lightwood - Vriendengroepje.
    Ik zucht opgelucht als de bus eindelijk stopt. Ik ben nooit een groot fan geweest van reizen in de bus, aangezien ik er erg slaperig van word en als ik eenmaal slaap is het lastig mij nog wakker te krijgen, zelfs al is het midden op de dag. Ook houd ik niet echt van stilzitten, ik zou veel liever twee uur fietsen dan een halfuurtje in de bus te zitten. Ik vind het alleen niet erg om in de bus te zitten als ik naast Thomas zit of als ik ondertussen een film kan kijken, helaas is het geheugen van mijn ipod helemaal volgestampt met liedjes en is er geen ruimte over voor een film.
    Als ik de bus uitstapt zie ik dat Thomas op mij wacht, wat me lichtjes laat glimlachen en ik druk een klein kusje op zijn wang. Al snel loopt hij achter de leraren aan. Ik wil net achter hem aanlopen als mijn blik op Jack valt, die net uit de bus stapt. Ik werp nog een korte blik op Thomas en loop daarna naar Jack. 'Toch besloten om maar mee te gaan?' vraag ik iets grinnikend aan hem, aangezien het wel iets voor hem is om niet te komen opdagen, ook al is dit een wetenschapenlijk centrum en is zijn vader de eigenaar.

    [Julia kan beter met haar poten handen van Thomas afblijven.
    Eden kan hard slaan, heel hard :')]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered