• Kruistocht In Spijkerbroek

Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

Vriendengroep:
    Meisjes:

– 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

- 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

Profeet: -1,19- Albert - Ollivander

Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

Praattopic
    RollenTopic

[ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Yuniper || Kruistocht
    Mijn aandacht wordt getrokken door Albert, De Profeet, als hij op een afgekapte boomstronk staat. Hij roept ons toe en ik glimlach even. Hij is voor mij een geschenk van God. Hij meldt de soep weer en ik wend mijn blik weer af. Ik hoef geen soep, want het is alleen maar waterige zooi met een heel klein, mager beetje groente zodat het een lichte smaak heeft. Het gaat een warme dag worden, aangezien er geen dauw op de grond te zien is. Mijn blik glijdt af naar het gedeelte voor de rijkere, volgens mij heeft Benjamin daar weer het brood vandaan gehaald. Zo doet hij dat wel vaker, zodat anderen beter gevuld worden. Ik ben in het voordeel, door altijd al weinig te eten. Zo heb ik telkens niet veel nodig om de dag door te komen, een iets grotere overlevingskans. Ik ga zitten op een brokkelige steen en steun met mijn armen op mijn benen. Soms dan ziet het er allemaal best mistroostig uit, als je ziet dat er weer mensen zijn overleden, of dat het eten al op is voordat je zelfs maar de geur ervan hebt kunnen ruiken, maar dan is het God die er voor je is. Hij zal ons steunen, Hij zal over ons waken tot aan de dood, want dan zullen we nog dichter bij Hem zijn in de hemel. Ik verzeil in gedachten en trek me terug in mijn eigen wereldje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

James Johnson - Vriendengroep

Terwijl ik de bus uitstap en mijn zonnebril afdoe, ren ik naar de gras en plof neer. Daarna sta ik weer op en loop naar een fontein. Ik ga op de rand zitten. Dit ging echt zo saai worden! Wetenschap, wie vindt dat nou interessant? Zwijgend sta ik weer op en loop naar de deur van het gebouw, hopelijk was deze dag snel voorbij, want dit werd echt de saaiste excursie ooit!

(Wie wilt met James praten?)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

(Mijn topics, ik zal meteen even een post schrijven..
    @Firebolt, Ace wil wel met hem praten)

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:57 ]

We've lived in the shadows for far too long.

Norabel

Helemaal blij pakte ik gretig het stuk brood aan en begon er aan te knabbelen. 'Yarah?' vroeg ik. 'Ik wil niet meer' Voor de zoveelste keer begon mijn onderlip te trillen. Ik wilde weg. Weg van deze afschuwelijke, verschrikkelijke plaats. Niet meer hoeven lopen. 'Hoe kom je hier aan, Yarah? Heb je het gestolen?' vroeg ik nieuwsgierig. Stelen maakte het juist spannend, leuker. 'Of heeft iemand anders het gebracht?' vroeg ik door. Nieuwsgierig keek ik mijn zus aan, waarna ik mijn haar achter mijn oren deed.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Iemand voor Hazel of Jack?

help

Julia Delhi Greenwood
    Met een kleine glimlach op mijn gezicht stap ik als een van de laatste de bus uit. Wetenschap interesseerde me niet zo erg, maar dat maakte niet uit. Gewoon een gezellig dagje met de klas. Mijn eastpack met bloemenprint sloeg tegen mijn rug aan wanneer ik haastig de bus uit been. Opgelucht zucht ik als ik Rachel zie staan, haar felgekleurde haren vallen meteen op. "Hey Ari." zeg ik waarna ik haar in een knuffel trek. Ik ga naast haar staan en laat mijn blik op de groep voor ons vallen, ik kan niemand herkennen. "Zin in vandaag?" vraag ik terwijl ik met mijn voeten ongeduldig over het asfalt heen en weer schuif. Af en toe schop ik een steentje weg, als mijn schoen er tegen aankwam.

|| Ik ga nu mijn personage afmaken, jeej :3
    @Tolkien, misschien kan ze naar Rachel & Julia? ||

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:04 ]

But calm, white calm, was born into a swan.

Wat leuk dat hier een RPG over is! Hmm, misschien moet ik toch maar even wachten voor ik meedoe, anders haak ik misschien te snel af

Tijd voor koffie.

Aislynn Mitchell ||Vriendengroep||
    Vermoeid legde ik mijn mobiel weg, pakte mijn schoudertas waar een schriftje en een paar pennen en potloden inzaten, zette mijn lees bril af en liep de bus uit. Ik had altijd al een hekel aan bussen gehad, ook aan auto's trouwens. Ik was niet wagenziek, maar kon er nou niet bepaald tegen. Ik zuchtte zachtjes en keek om mij heen. Ik zag Rachel staan, maar de rest kon ik niet zo snel zien. Behalve Thomas, maar als ik moest kiezen tusseb bij hem gaan staan of bij Rachel gaan staan was de keuze al snel gemaakt. Ik trok mijn vest wat trakker om mij heen en mijn muts wat verder over mijn oren. Mijn zwart witte panda must paste heel goed bij mijn rode vest en zwart/rode broek. Ik moest eerlijk bekennen dat ik de rode broekspijp leuker vond dat de zwarte, maar ik mocht niet klagen. Ik liep richting Rachel, waar Juilia inmiddels ook bij stond en glimlachte even vrolijk. "He, ik heb honger." Meldde ik even. Ik had wel vaker honger en had dan altijd de neiging om het te melden, vooral als ik één van mijn vrienden begroette. Ik had echt niks met gewoon 'hoi' zeggen.

Ace Keegan Ross ||Vriendengroep||
    Ik zette mijn voeten op de grond neer en liep de bus uit. Ik had hier nu al geen zin in. Ik bedoel wat kon ik in dit museam leren dat ik niet op het internet op kon zoeken. Ik keek even om mij heen waar de rest was, maar zag ze niet. Kon ook komen omdat ik gewoon niet goed keek. Ik zette mijn muziek iets harder en liep een stukje door. Ah, dr was ash en daar had je Rachel, Thomas. Zie je, ik had gewoon niet goed gekeken. Ik leunde tegen een muurtje en zette mijn rugzak neer. Het liefst zou ik thuis gebleven zijn, maar dat mocht ik meestl op deze dagen niet. Ook was ik niet ziek, dus had ik geen geldige reden om thuis te blijven. Ik slikte even en pakte het flesje water uit mijn tas. Ik had heus niet in die bus gezeten zonder drinken en ging ook geen hele dg zonder drinken in een museam rondzwerven. Ik dronk misschien niet veel, maar dat konden ze vergeten/

We've lived in the shadows for far too long.

Rachel Ariana Gilles "Ari"
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Het gezaag? Nee. Het bezoek? Ja, helemaal.' grijns ik lichtjes en haak mijn arm door de hare. Ik kijk om me heen en zie Thomas en zo niet meer staan. Ik frons eventjes. Waar zijn de jongens naartoe. Ah wat, we zien ze toch zo. 'Klaar om alles op zijn kop te zetten?' vraag ik haar nog steeds lichtjes grijnzend. 'En ook hallo Ash.' lach ik.

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:08 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jack Frederick Frayn Hayes || Vriendengroep
    Jack was humeurig opgestaan, had humeurig ontbeten en was humeurig op de bus gestapt. Nu was zijn humeur al een beetje overgewaaid, maar niettemin zag hij het niet zitten om het centrum te bezoeken. Ja, het was interessant, maar hij was er al zo'n miljoen keer geweest, dus alles wat niet op zijn plaats zou staan, zou meteen in zijn schoenen geschoven worden.
    Jack stapte van de bus en gooide zijn schoudertas van Converse over zijn schouder, waar een klembord met cursusblaadjes, schrijfgerei, zijn iPod, gsm en een fles water in zaten. Hij haalde even een hand door zijn haar en keek zuchtend naar het centrum.

Hazel Aaron Hawthorne || Vriendengroep
    Hazel zat met haar oortjes in haar oren naar Mumford&Sons te luisteren, wanneer ze voelde dat de bus stopte. Ze liep nog steeds naar haar muziek luisterend, naar Julia en Rachel toe.
    "Hello, dear friends of mine," zei ze vrolijk terwijl ze haar oortjes uittrok. "Hoe gaat het nog, sinds die vijftien seconden geleden dat jullie van de bus stapten?" Soms deed Hazel vreemd. Meestal, eigenlijk, maar dat was wie ze was.

[Someone for Jack?]

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:08 ]

help

Ollivander schreef:
    Thomas Finnegan Puckett
    Thomas zuchtte toen Rachel schreeuwde dat zij ook van hem hield. Die vrouw haalde soms het bloed onder zijn nagels vandaan. Tom schoof de rugzak terug goed op zijn rug en klemde zijn vingers om één van de banden heen. "Laat je niet gek maken," klonk een volgende stem toen en Logan kwam naast Thomas lopen. Hij gaf een klopje op Toms schouder en Tom grinnikte. "Nooit. Daarmee doe ik haar een plezier." Hij duwde de dubbele deuren van het gebouw open en liep naar binnen.

Logan
    Tom grinnikte 'Nooit. Daarmee doe ik haar een plezier.' Antwoordde hij vervolgens op wat ik had gezegd toen ik met hem naar binnen liep, 'Hmm.. Geen idee waarom ze jouw nodig heeft voor plezier. Volgens mij heeft ze plezier genoeg aan zichzelf'

Don't be like the rest of them, darling

Mijn toetsenbord doet raar. :/

Iemand voor Jackieeeee?

help

Tolkien schreef:
    Mijn toetsenbord doet raar. :/

Iemand voor Jackieeeee?

|Join Logan en Thomas, die laatste ga ik overigs naar de meisjes sturen. Of Logan meegaat is Ellies keuze. (; |

kindness is never a burden.

Julia Delhi Greenwood
    Ik glimlachte om de opmerking van Rachel, eerlijk gezegd had ik ook totaal geen zin in het gezeur van de leraren. Ach, we vonden wel een manier om weg te sneaken. "Klaar om alles op zijn kop te zetten?" zei ze met een grote grijns. Als antwoordt stak ik mijn vuist in de lucht. "Hi Ash." begroette ik Aislynn die er ondertussen ook bij was gekomen. Zo langzaam aan was ons vriendengroepje compleet geworden, bijna dan. "Hello, dear friends of mine." ik herkende de stem van Hazel. "Hoe gaat het nog, sinds die vijftien seconden geleden dat jullie van de bus stapten?" Hazel was een beetje raar soms, maar dat was wie ze was. Ik vond het wel leuk juist, zo'n vriendin. Terwijl ik een flesje water uit mijn rugzak pak beantwoord ik haar vraag. "Super," zei ik met een glimlach. "Beetje misselijk van de busrit." liet ik erachteraan volgen.

But calm, white calm, was born into a swan.

[Okay, wat heb ik gemist en hoe kan ik inspringen?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered