• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iedereen staat nog buiten vlak voor de ingang en in het kamp van de kruistocht word er soep uitgedeeld]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    CHERYYYYYYYYYYL!

    Stuur je charrie op Jack af. I don't care that she has a boyfriend.


    help

    Thomas Finnegan Puckett
    Thomas schoot in de lach. "Je weet toch wel dat dat erg vreemd klonk?" Thomas kon het niet laten om af en toe dubbelzinnig te denken, maar dat deed iedereen wel eens. Hij duwde een haartje uit zijn gezicht en spotte de meisjes uit het kliekje waartoe Thomas behoorde. Julia, Rachel, Hazel en Aislynn. Thomas wenkte Logan en liep toen naar hen toe. Hij sloeg zijn armen om de schouders van Julia en Rachel heen. "Hello girls. Hebben jullie er zin in?" vroeg hij grijnzend en haalde toen snel zijn arm van Rachel af toen hij zag dat zij het was. "Ik anders wel."


    kindness is never a burden.

    Tolkien schreef:
    CHERYYYYYYYYYYL!

    Stuur je charrie op Jack af. I don't care that she has a boyfriend.


    ]Okaaay, where is the little badboy?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gamgee schreef:
    (...)

    ]Okaaay, where is the little badboy?]


    Hij is net de bus uitgestapt xd


    help

    Rachel Ariana Gilles |Vriendengroep|
    'Doe normaal pedo.' mompel ik binnenmonds en zet dan mijn gewone glimlach weer op. 'Gaan we naar binnen? Ik denk dat Mr Bennett ons aan het zoeken is.' zeg ik en rol met mijn ogen, Thomas volledig verder negerend. Hij is het toch niet waard. Ik snap echt niet hoe mijn stiefpa zijn vader is... ze zijn compleet het tegenovergesteld. Ik mag dus mijn stiefpa. Ik kijk afwachtend naar Julia, Aislynn en Hazel.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:29 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aislynn Mitchell
    Ik lachte even toen Hazel erbij kwam staan. Ze ws part, zoals iedereen in ons groepje eigenlijk wel was. "Hi Hazel." Zei ik en zwaaide even. Thomas kwam er ook bij staan. Hij begroette ons een soort van vrolijk en ik knikte terug als begroeting. Ik was wel een beetje klaar met hoi zeggen voor vandaag. Ik keek even om mij heen en de andere kinderen gingen al naar binnen. Rachel had een punt. Mr Bennett zou het niet leuk vinden als precies ons groepje te laat binnen zou komen. "Lijkt mij een goed idee, behalve dan dat ik total geen zin heb." Zei ik met een nep glimlach en liet mijn schouders zakken. Ik hield niet van wetenschap, het was meestal heel gecompliceerd en vaak snpte ik er niks van, dus ik durfde te wedden dat het dit keer niet anders zou zijn. Ik keek Hazel en Julie even afwachten aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:41 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    | Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum.
    In feite is het geen museum. |


    kindness is never a burden.

    Rachel Ariana Gilles "Ari" |VG|
    Ik rol met mijn ogen als enkel Aislynn reageert en huppel dan naar de ingang. 'Dag meneer.' grijns ik en hij zucht. 'Jij en je groepje moeten zich gedragen ok? Anders laat ik jullie de volgende excursie, de hele dag in de studie zitten.' Ik knik schijnheilig. 'Natuurlijk meneer doen we toch altijd?' Hij zucht en ik loop verder naar de andere leerkracht. Ik reken er maar op dat de rest me volgt. Ik trek mijn muts iets beter over mijn groen-blauwe haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Julia Delhi Greenwood || Vriendegroepje
    Vluchtig keek ik om toen iemand zijn arm om me heen legde, het was Thomas. "Hello girls, hebben jullie er zin in?" grijnsde hij. Ik glimlachte licht naar hem. "Ik anders wel." zei hij waarna hij zijn arm vlug van Rachel's schouder afhaalde, die twee leken elkaar niet zo te mogen. Niet dat ik mijn zusje en broer echt mocht ofzo, ik kon me wel voorstellen hoe het voor Rachel was. Een ogenblik later stelde ze voor om naar binnen te gaan, geen slecht plan. Zacht knikte ik. "Lijkt me een goed idee." zei ik afwezig. De gespierde arm van Thomas rustte nog steeds op mijn schouder, en dat vond ik eigenlijk niet zo erg. Maar ik kon echt niet verliefd op hem zijn - het was de stiefbroer van Rachel, verdomme - dus negeerde ik het. Vriendschappelijk, dat was het gewoon. Bovendien was hij niet mijn type. Maar is het niet leuk om eens iets anders te proberen, Juul? Ik wuifde deze gedachte snel weg en staarde naar de ingang. Ik begroet meneer Bennet en liep achter het groepje aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:46 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jezus, jullie gaan snel :'D Ik lees even alles door en dan antwoord ik ook, of kan iemand me een kleine samenvatting geven?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ Ik heb een vrije Yuniper op een steen zitten, bij de kruistocht. ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Boira schreef:
    Jezus, jullie gaan snel :'D Ik lees even alles door en dan antwoord ik ook, of kan iemand me een kleine samenvatting geven?


    || Moet ook eventjes wennen aan het tempo, haha. De vriendengroep is net aangekomen, en de kruistocht mensjes net wakker. Ze krijgen soep en vertrekken zo volgens mij weer ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ceremonials schreef:
    Julia Delhi Greenwood || Vriendegroepje
    Vluchtig keek ik om toen iemand zijn arm om me heen legde, het was Thomas. "Hello girls, hebben jullie er zin in?" grijnsde hij. Ik glimlachte licht naar hem. "Ik anders wel." zei hij waarna hij zijn arm vlug van Rachel's schouder afhaalde, die twee leken elkaar niet zo te mogen. Niet dat ik mijn zusje en broer echt mocht ofzo, ik kon me wel voorstellen hoe het voor Rachel was. Een ogenblik later stelde ze voor om naar binnen te gaan, geen slecht plan. Zacht knikte ik. "Lijkt me een goed idee." zei ik afwezig. De gespierde arm van Thomas rustte nog steeds op mijn schouder, en dat vond ik eigenlijk niet zo erg. Maar ik kon echt niet verliefd op hem zijn - het was de stiefbroer van Rachel, verdomme - dus negeerde ik het. Vriendschappelijk, dat was het gewoon. Bovendien was hij niet mijn type. Maar is het niet leuk om eens iets anders te proberen, Juul? Ik wuifde deze gedachte snel weg en staarde naar de ingang. Ik begroet meneer Bennet en liep achter het groepje aan.


    Wel we're getting a lovely story over here. :333333

    THOMASSHOULDCHEATONEDENWITHJULIAANDTHENEDENSHOULDGOTOJACKANDTHENTHEYCOULDKISS.

    Ik ben melig.


    help

    Boira schreef:
    Jezus, jullie gaan snel :'D Ik lees even alles door en dan antwoord ik ook, of kan iemand me een kleine samenvatting geven?


    [ Ik vind het nog niet eens snel gaan :')

    Het is net begonnen. Bij de kruistocht worden mensen wakker en kan je soep halen. De rijken kunnen aan tafel gaan en brood eten met wijn en bergen voedsel.

    En bij het vriendengroepje gaan ze naar een busje geloof ik, dus daar kan je inspringen als je er daar eentje van hebt. Ze moeten nog naar het wetenschappelijk centrum toe]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.