• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Waarom zou ik ze Nick wel willen vertellen? Als ik het jou al niet vertel, dan twijfel ik aan mezelf of ik het dan wel vertel,' zeg ik en ik kijk een beetje voor me uit. 'En in principe verandert mijn humeur toch niet meer plotseling? Door die medicijnen?' Dit gevoel is verschrikkelijk. Ik word ingehouden in alles, alles wordt rustig en afgevlakt. Het voelt alsof ik niet meer leef, maar ik kan er niet eens gek om worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja maar dit is ook niet geweldig.' zucht ik. Ik weet niet wat ik erger vind, de stemmingswisselingen of dit.
    Maar nu doet ze zichzelf niets aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zucht en zegt dat dit ook niet geweldig is. 'Het is wat het is, Jake,' zeg ik en ik glimlach dan naar hem. Ik weet nog wel hoe ik dat moet doen, maar ik heb er geen gevoel bij. 'Ik hou van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ook van jouw.' zeg ik zachtjes. Ik ga naast haar zitten en trek haar terug tegen me aan.
    'Weet je... we kunnen nog steeds abortus doen als je het niet wilt?' zeg ik zachtjes. Het voelt soms wat geforceerd als ik haar buik streel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt weer naast me zitten en trekt me tegen zich aan. Abortus? Nee, dat niet. 'Ik wil geen abortus, ik wil een kind samen met jou,' zeg ik en kijk hem aan. Het is de tijd om misschien het te vertellen aan Jake. Wat maakt het uit? Het voelt wel oké aan. Niet de gedachte, maar die heeft nu geen vat op me. 'Ik wil het kindje dus met jou.. Ik weet alleen niet of het wel van jou is..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wat bedoel je?' vraag ik zachtjes, iets verward.
    Ik kijk haar onbegrijpend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake snapt me niet en lijkt verward te zijn. 'Ik heb de pil een keer vergeten toch?' Zeg ik tegen hem. 'Dat was op de avond dat wij seks hadden, die dag erna... Was ik bij Nate. Daar ben ik verkracht door Nate en door Paul.. ' misschien dat hij het nu wel snapt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oh god.' fluister ik en laat me helemaal op het bed zakken. Ik kijk naar het plafond.
    Ik voel me verdoofd door dit nieuws.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt van de kaart door dit nieuws. 'Het hoeft niet zo te zijn,' zeg ik zachtjes tegen hem en kijk naar hem. Ik voel even een bezorgdheid, maar het wil niet echt aan de oppervlakte komen dat gevoel. 'Het kindje kan gewoon van jou zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en glimlach even flauw. 'Ik zal altijd proberen een goede vader voor het kindje te zijn of het nu van mij is of niet...' zeg ik zachtjes. Nou we kunnen het altijd te weten komen door een dna-scan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Lieg niet tegen jezelf, Jake,' fluister ik dan. 'Je zou het hartstikke erg vinden als het van Nate zou zijn, of nog erger, een vijftigjarige man.' Ik weet zeker dat Jake er moeite mee zou hebben als het kind niet van hem zou zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Maar toch zou ik mijn best doen.' zeg ik en kijk haar aan.
    'Om het te laten werken, als het mijn kind niet zou zijn.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja, je zou je best inderdaad doen,' zeg ik met een kleine glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Maar ik zou het kind niet willen... Als het niet van jou is.' Want als het niet van hem is, dan is het kind er gekomen door verkrachting. Misschien dat ik langs Nate moet gaan, om het tegen hem te zeggen? Misschien ook niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nou ... we kunnen het enkel weten als het kind al geboren is... met een test.' zucht ik zachtjes en druk een kus op haar wang.
    Ik trek haar dichter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Vier maanden onzekerheid,' zeg ik dan zachtjes en kijk Jake aan. Hij blijft hier nog best rustig onder. 'Misschien moet ik langs Nate gaan, vertellen dat er een kans is dat hij..' Ik maak mijn zin niet af, want het klinkt zelfs mij te pijnlijk in de oren. Er komt een golf van verdriet opzetten, maar het uit zich niet heel erg, door de pillen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.