• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik merk vaag qat stemmen op en merk half hoe ik opgetild wordt.
    Eerst woy ik protesteren maar ik was te mow.
    Ik wist dat ik echt alecht bezig was.
    ' het spijt me zayn ' zeg ik zacht maat hoorbaar en.met moeite weet ik mijnn ogen even te openen.

    Mackenzie
    Ik begin te lahen om Cher. " ik geef toe Twilight was echt uber vet maarja' grijnzens lijk ik even rond. Het was wel ezellig

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 22:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik lach even om Cher, 'Zaynie-boo. Waar blijft mijn vraag?' vraagt ze. 'Wat heb je liever.. Doutzen als zus of Mackie als zusje' grijns ik.
    Ik kijk even naar Niall, 'het zal best' zeg ik en kijk weer naar Cher. Niall was veranderd, het was overduidelijk..


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik bijt zacht op mijn lip.
    Ik kijk even naar Cher'aorry' ik staar baar de grond en begon zacht een dicuasie.

    Mackenzie
    Lachend vplgde ik alles 'of beide' grijnzens kijk ik.

    Op wie an kamer zijn ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Doutziewoutzie als mijn supersexy grote zus, en Mackz als mijn übercute kleine zusje' glimlachte ik. Ik stond op en keek Niall serieus aan. 'Ik heb verdomme net mijn excuses aangeboden, en je negeert me. Terwijl jij jou excuses aan moet bieden! Ik had mijn neus bijna gebroken, en zo'n operatie kost in de honderd euro!' riep ik uit en meteen ging ik naast Zayn zitten. 'Doutziewoutzie, truth or dare?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Die van Doutzen en Cher]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nialk Horan
    Ik kijk haar verbaadd aan.
    'ik heb je niet gehoird maar mischien was ik toen buiten bewustzujb. Kunnen we aub prateb' smeek ik jaar en Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk even naar Niall en dan weer naar Cher. 'Nou, kunnen we dat?' zeg ik.
    'Ik wil niet het risico lopen dat ik ook een bloedneus krijg' mompel ik chagrijnig..


    El Diablo.

    Niall Horan

    ' laat dan maar zeg ik zacht.
    Ik yrek me uit de armen van de begeileider.
    Wankelemd en snikkend loop ik weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik stormde op Niall af en duwde hem uit de kamer. Snel nam ik Zayn mee en duwde de deur dicht. Ik rende Niall achterna, Zayn meesleurend. 'Wat is er, little leprechaun?' vroeg ik hem, één wenkbrauw optrekkend. Het liefst zou ik hem willen meppen, maar hij zag er zo breekbaar uit.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 22:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall
    Ik snik verder.
    'het spijt me gewoon zoveel ik was en bem mwzelf niet' jrijg ik er snotterend uit.
    'toen Cris iets zij over Zayn en mij zagg ik in dat het gewoon nooit meer iets wordt en dat vind ik gewoon stik morilijk tdrwijl Zayn er ook niets aan kan doen ' rTel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Nee, daarom is het normaal dat je hem gelijk begint te meppen' mompel ik, en sla mijn armen over elkaar.
    'Weet je Niall, dat is het niet eens. Je bent gewoon veranderd. Je slaat mensen, je wil weg van de kamer en ik heb geen idee waarom' mompel ik chagrijnig..


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik kijk verdrietig naar Zayn. ' weetje hoeoeilijk het is om met dezrlfde perssoon tr slapen van wie je houdy maar nooit zult krojgeb' ik slik weer
    " ik weet ook niet waarom maarbernknapte iets in me omdat jij deb waarheid zei'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ietwat bang zette ik een stap achteruit. 'Ik word bang van je, Niall. Zayn heeft volkomen gelijk. Je bent veranderd, veranderd door dat gedrag van je. Veranderd door een paar hatertjes. Als jij jezelf was, zou je, je er niks van aantrekken! Maar jij bent jezelf niet' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Ja, en als jij nou niet veranderd was in een enorme rotzak kon ik je gevoelens misschien nog beantwoorden' mompel ik.
    Cher wist het toch al van mij, dus het was geen schok. Maar mijn gevoelens waren compleet over voor hem,


    El Diablo.

    Niall Horan

    Terwijl mijn tranen blijben stromen kijk il haar hebrpkken aan. 'misschien is het neter als ik ergems anders geholpej wordt' zeg ik emdtaar maar de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan