• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    [Mijn topics]

    Cher Lloyd

    'Vind je het gek?' schreeuwde ik naar hem. Ik maakte met mijn hand een vuist en keek Niall woest aan. 'Je denkt verdomme dat je dik bent terwijl je nog minder weegt dan een kind van tien! Je krijgt over nota bene een week anorexia, wedden? Je bent een triest en deprissief jochie. Gewoon vanwege een stelletje haters. Wees blij dat je haters hebt. Haters over heel de wereld betekent dat je succesvol bent, om je bent beroemd. En beroemd betekent succes. Ik vat het tenminste niet als een.. doos op' Ik schold meestal met nutteloze woorden. Niall werd weggesleurd en woedend rende ik hem achterna, geen deur die me in de weg stond. Gelijk verkocht ik Niall een mep.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:46 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan\
    Mijn ogen vernauwen zich "hoezo" sis ik zacht tegen haar terwijl ik me in hou.
    Ik had de nijging om haar aan de kant te beuken,
    door de gangen te rennen en Cris in elkaar te slaan.
    Cher stormt naar binnen en slaat me hard. Woedend haal ik uit naar haar. Ik raak haar neus en na een paar tellen komt er bloed uitgestroomd

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahha nialler is al weg gesleurd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kuuutt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [TADAAA. Applausje voor Brook]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    Een gil verliet mijn mond. Oh whé, als mijn neus gebroken was. Dan zou ie nooit meer zoals vroeger staan. Gelukkig was het alleen maar een bloedneus. En nog, kwam de klap hard aan. Met tranen in mijn ogen en een bloedende neus keek ik Niall aan. 'Mijn neus' piepte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Ik ga even iets regelen' mompel ik en kijk Cris nog even aan. Ik sta op en loop naar mijn kamer waar ik Cher zie.
    Ik frons even als ik haar bloedneus zie, en dan worden mijn ogen groot. 'Cher? Heeft Niall dat gedaan?' vraag ik geschrokken...


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Ik knikte verslagen naar Zayn, terwijl ik mijn handen voor mijn neus hield. Mijn handen werden rood van het bloed, en ik keek hopeloos om me heen. Ik moest mijn ogen dicht houden. Bloed was een zwakte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Zodra Cher begint te piepen verdwijnt de waas.
    Had ik haa r nou eqoon geslagen.
    Zayn liep binnen en keek ongelovig van mij naar Cher. Fijn nu zou hij me zeker niet willen zien.
    Ik laat me vallen op de grond en sluit mijn ogen.
    Ik moest nadenken over eat ik heb gedaan. Dus daar lag ik dan op de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk kwaad naar Niall, 'je bent echt veranderd Horan' sis ik.
    Ik trek Cher mee naar haar eigen kamer en loop de badkamer in. Ik pak snel een doekje en haal haar handen weg.
    'Hier, hou dit er maar tijdelijk voor' glimlach ik..


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Dankbaar pakte ik het doekje aan en hield het voor mijn neus. 'Waarom doet Niall zo? Ik bedoel, hij was vroeger zo vrolijk en bij de xFactor ook. Hij was altijd gewoon een leuke en blije Ier. Waarom is ie nou zo'n eikel?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Ik begin hard en overstur te huilen na Zayn zijn woorden.
    Trillend op de grpnd het maakte me niets meer uit beter stopte ze me in het gesticht..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Dat vraag ik me ook af ja.' mompel ik geërgerd, ik haal het bloed van haar handen en pak het doekje van haar. Ik gooi het snel weg en pak een nieuwe.
    'Even kijken, ehm, hoofd omhoog en zachtjes op de bovenkant van je neus knijpen. Tenminste, dat is wat mijn moeder altijd zei' glimlach ik.


    El Diablo.

    Nevaja
    Het werkte niet Cher kwam alsnog binnen gestormd, Niall had haar een mep verkocht waardoor zij nu een bloedneus had. Nu Zayn was ook binnen gekomen en had verbaast gevraagd of Niall die bloedneus veroorzaakt had. Toen leek het dat Niall bij zinnen was gekomen, hij zakte moe op de grnd in elkaar. Snel pakte ik hem op, ‘Zayn pak even wat spullen voor hem en leg die maar in mijn kantoor, Cher kom je mee dan kan ik even naar je neus kijken.’ Toen snelde ik naar mijn kamer toe. En legde Niall op mijn bed.

    [wacht ga het even veranderen]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:12 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?