• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik merk amper dat ik opgetild wordt.
    Hrt enigste wat ik nerkte was dat de ondergrond zacht was en het trillen minder pijn deed.
    Tranen stropmde over mijn wamgen terwiijl ik mijn ademhslin rutig probeer ye houden want mislukt.

    Ben op mibiel dorry voor slechte ned.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Netjes en braaf hield ik mijn hoofd omhoog en kneep zachtjes aan de bovenkant van mijn neus. 'Ik voel me echt nu zo... stom' mompelde ik. 'Urgh. En het helpt ook niet dat ik hier met hét supermodel van de eeuw zit. Doutzen is wel leuk en lief, maar nu heb ik juist de neiging om al mijn kleren weg te gooien. Ze is zo perfect' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik kijk haar even aan en lach even. 'Ben ik niet het supermodel van de eeuw?' zeg ik nep-beledigd. Ik grijns toch even en haal het doekje weg.
    Ik duw zachtjes haar hoofd weer naar voren en kijk even naar haar neus. 'Waarom hebben moeders altijd gelijk?' mompel ik als de bloedneus is gestopt.


    El Diablo.

    Nevaja
    Het werkte niet Cher kwam alsnog binnen gestormd, Niall had haar een mep verkocht waardoor zij nu een bloedneus had. Nu Zayn was ook binnen gekomen en had verbaast gevraagd of Niall die bloedneus veroorzaakt had. Toen leek het dat Niall bij zinnen was gekomen, hij zakte moe op de grond in elkaar. Ik pakte Niall op, Zayn en Cher waren al weg, snel bracht ik hem naar mijn kamer en liep daarna snel naar Mackenzie toe. ‘En, ehm.. Hoi, ik ben Nevaja maar ik heb liever dat je me Diania noemt. En kan je misschien Alexia gaan zoeken en zeggen dat ze naar mijn kamer komt? Zeg maar dat er iets is met Niall.’ En ik liep snel terug naar hem.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Cher Lloyd

    'Sorry mijn allerknapste Zaynie-boo' glimlachte ik. 'Maar Doutzen staat hoger. Jij bent nummer één van de lijst van lekkerdingen, dat je wat even weet' giechelde ik, en ik prikte in Zayn's wang. 'Omdat vrouwen het beste zijn' verbeterde ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik ga slapen nuall mag bestuurd worden.. Door malino. Ik resgeer morgen

    Niall Horsan.
    Langzaam kwamrn de pijnlijke plekken bij me op en ik kreun xacht ik kom overeind ej lijk evem niet begrijpend naar de kamet die ik niet kam thiisbrengwn. Voor ik het weet wordt alles zwart en xak ik inelkaar om in in een put van oemoties en herbelevingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzi e


    Ik glimlah en knik. Faarna loop ik naar alexia en tik haar aan. Snel leg ik uit dat er iets met niall is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Hmh, ik ben het er maar mee eens om jouw blij te houden' lach ik. Ik krab even in mijn nek en kijk haar aan.
    'Wat zullen we gaan doen Cherrie?' vraag ik en kijk haar weer aan terwijl ik een hand door mijn kuif haal.


    El Diablo.

    [Ben tien minuten douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [doeg tot morgen] [o, ja ik heb doutzen flauw laten vallen, ze ligt in haar kamer (ja waar zayn en cher zijn dus, jullie "zagen haar niet")]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Wekker kapot. Ga nu reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cher Lloyd

    'Hmm. Ik heb geen idee' zuchtte ik. Ik keek de kamer rond, tot ik opeens Doutzen op de grond zag liggen. 'Oké, misschien een potje Doutzen wakker maken?' vroeg ik en ik rende naar de badkamer om een glas water te halen en die over Doutzen's gezicht te gooien. 'Leef je nog?' vroeg ik als een sukkel. Ik voelde aan haar polsslag dat haar hart rustig op en neer ging. Ze leefde nog. 'Doutzen! Wordt wakker!' riep ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {mijn topics.... Gaan jullie me weer negeren of kan ik binnenvallen met Beau en/of Nathan?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Wanneer hebben we jouw genegeerd?]

    Zayn Malik

    Ik kniel ook neer bij Doutzen en kijk even naar haar. 'Doutzie, wakker worden' zeg ik.
    Ik kijk even naar Cher, 'kom op, je hebt wel genoeg geslapen.. Denk ik' zeg ik lachend..


    El Diablo.

    {toen ik een paar dagen geleden de kamer binnen liep met Beau en Nathan, maar toen moest ik weg. Dus zag ik de volgende dag dat jullie alweer ergens anders waren en geen aandacht hadden besteed aan mijn boys...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'