• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    [Oh, het laatste wat ik had meegekregen van jouw was met Beau en Cristiano..]


    El Diablo.

    {Vlak nadat gebeuren met Niall, gingen Cris en Beau uitelkaar... Toen heb ik voor een paar uur niks geschreven, en toen viel ik binnen. Kan ik nu ergens reageren dan?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Cher Lloyd

    'Misschien was ze moe. Maar goed, ik weet al iets' zeg ik terwijl ik weer op het bed ging zitten. 'Truth or dare? Jij begint. Oehh! Ik kies voor dare!' kirde ik vrolijk. 'Zeg maar wat ik moet doen' lachte ik opgewekt. Dit zou nog eens leuk kunnen worden, dacht ik zo. Oh God, wat zou ik moeten doen? Hopelijk iets spannends ofzo.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 22:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Geen idee.. Eerlijk]

    Zayn Malik

    Ik grinnik even en denk na. 'Een goede dare voor Cherrie' mompel ik. 'Ik zou zeggen, zoen met Niall.. Maar dat lijkt me nu geen goed idee meer' mompel ik.
    Ik zucht even, 'zoen iemand hier' mompel ik. Ja wat? Ik ben inspiratieloos..


    El Diablo.

    Mackrznie

    Ik Zie Zayn en Cher weggaan en besluit zayn gelijk te vragen. 'heey uhm amag ik met je op de foto? Mijn vriebsinnen vermoorden me anders'ik merk dat ik rood weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik draai me een beetje om en zie Mackenzie Foy. Ik lach even en knik toch.
    'Vooruit dan maar' grijns ik, en loop naar haar toe.. Ik rek me even uit en glimlach..,


    El Diablo.

    Mackenzie foy

    Ik glimlach en nwwm snel een foto .
    Daarna kijk ik rond.
    ' wat is eigrnlijk met Niall hij viel ineens weg ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ja, wie moet ik inhemelsnaam zoenen?' zuchtte ik geërgerd. Ik glimlachte toen Mackenzie binnenkwam. 'Ahww' kwam er uit mijn mond. Zayn was zo'n kop groter dan Mackenzie, wat er heel lief uitzag. Net alsof hij de grote broer was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Geen idee' zeg ik en glimlach even naar Mackenzie. Ik draai me even om naar Cher als ik een "Ahww" hoor en ik grijns even.
    'wat denk je van Cristiano Cherrie' lach ik en grijns breed. Ik kreeg nu vast een opmerking naar mijn hoofd geslingerd.. Maargoed..


    El Diablo.

    Mackenzie Foy

    Ik grinnik door Cher.
    Het zag er vast niet uit.
    'waarom was er nou ruzie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waar is Cristiano trouwens? Zit ondertussen Nemo te kijken, ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Voor de tv in de grote zaal]


    El Diablo.

    (lol alexia moet nog steeds op mackenzie reageren van toen ze van nevaja moest zeggen dat er iets was met nuall. Kga ff buiten sleeen met neefje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Wat doe je me aan?' mompelde ik en ik ging op zoek naar Cristiano. Na even zoeken, vond ik Cristiano voor een tv. Soepel begon ik te lopen en ik ging voor hem staan. 'Dit moet ik doen. Ik speel Truth or Dare met Zayn' zei ik, alsof het niets was. Vrolijk ging ik zitten en keek hem aan. Ik drukte mijn lippen op de zijne, liet mijn tong een paar rondjes cirkelen om de zijne en haalde mijn lippen toen weer van de zijne af. 'Daag' zei ik vrolijk en ik huppelde weg. Uitiendelijk besloot ik maar naar Niall te gaan. 'Niall? Sorry' fluisterde ik tegen de deur.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Tadaa]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."