• Heey :'D Ik verbaas me er eigenlijk over hoeveel m'n kledingstijl sinds vorig jaar veranderd is. Ik had toen altijd zo'n colbert aan en de minst opvallende kleding ooit. Ik was echt een muurbloempje eigenlijk. Ben ik nu nog steeds maar mijn kledingstijl wordt steeds opvallender. Eigenlijk heeft Tumblr mijn stijl vooral veranderd. Klinkt misschien raar, maar het is waar (hé, dat rijmt haha). Ook kan ik nu wat meer soorten kleding aan doordat ik ben afgevallen, maar daar gaat het nu even niet om. Ik heb jullie mening nodig. Ik ben nog vaak erg onzeker als ik een nieuwe stijl probeer voor school. Ik ben bang voor de mening van anderen. Ik heb deze kleding (die op de foto staan) gisteren gekocht. Wow, ik moet mijn kamer echt eens gaan opruimen... Hoe vinden jullie die trui en die legging en zou ik ze morgen zo naar school aandoen? Alvast bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 12:40 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het schattig, maar ik zou een legging nooit als broek aandoen.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik vind het schattig, maar ik zou een legging nooit als broek aandoen.


    Oke, kan, thanks! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Eluveitie schreef:
    Ik vind het schattig, maar ik zou een legging nooit als broek aandoen.


    This, indeed. Als de trui langer was geweest, had het wel gekund.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vind het je wel leuk staan.


    The odds are néver in our favor.

    Mijn stijl is ook super veel veranderd maar dat is wel logisch je veranderd zelf ook. vroeger was het altijd roze bij en inderdaad muurbloempje achtig maar nu niet meer XD De trui en de legging zijn leuk maar ik zou ze niet samen dragen.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vind deze stijl echt vreselijk, dus aan mijn mening heb je niks, want ik vind dat alles behalve mooi. Ik haat dan ook dat in de H&M tegenwoordig alles met bloemetjes is en zo hippie is geworden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Madonna schreef:
    (...)

    This, indeed. Als de trui langer was geweest, had het wel gekund.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Errin schreef:
    Ik vind deze stijl echt vreselijk, dus aan mijn mening heb je niks, want ik vind dat alles behalve mooi. Ik haat dan ook dat in de H&M tegenwoordig alles met bloemetjes is en zo hippie is geworden.


    Ik heb het idd ook van de H&M. Maar, kan, haha. x)


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Ik heb het idd ook van de H&M. Maar, kan, haha. x)
    Ja, het is totaal mijn stijl niet, dus voor mij is dat echt vervelend om eens iets leuks te vinden in die winkels. Gelukkig vind ik in de C&A wel regelmatig iets of ik bestel iets online.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja, het is totaal mijn stijl niet, dus voor mij is dat echt vervelend om eens iets leuks te vinden in die winkels. Gelukkig vind ik in de C&A wel regelmatig iets of ik bestel iets online.


    Ik houd echt niet van de C&A. Vroeger wel, maar nu niet meer haha. Zo zie je maar dat smaken verschillen, toch? :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zou het zelf niet dragen, maar ik heb er respect voor dat je steeds meer uit je schulp durft te kruipen. Aantrekken waar je je goed in voelt!


    ars moriendi

    Het is leuk, maar ik vind het jammer dat die legging geen broek is. Zelf zou ik het overigens niet dragen. Drukke printjes doen niet veel goeds voor mijn figuur, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Apocalyptic schreef:
    Ik zou het zelf niet dragen, maar ik heb er respect voor dat je steeds meer uit je schulp durft te kruipen. Aantrekken waar je je goed in voelt!


    Dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Capricious schreef:
    Het is leuk, maar ik vind het jammer dat die legging geen broek is. Zelf zou ik het overigens niet dragen. Drukke printjes doen niet veel goeds voor mijn figuur, haha.


    Misschien koop ik ooit wel eens de broek versie ervan, maar voorlopig nog niet haha. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Iedereen veranderd van kleding smaak/stijl als hij ouder word.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'