• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    'Neeeee!' gilde ik en ik rende naar Niall, terwijl ik hem knuffelde. 'Neeneeneeneenee!' gilde ik in zijn oor. 'Jij blijft hier. Ruzie of niet. En nu laat ik jullie twee dozen alleen. En als ik terug kom, moet het opgelost zijn. Gedwongen of vrijwillig' kefte ik en ik stampte weg, een of andere zaal in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall horab.
    'Cher' zeg ik zacht.
    Ik volg haar.
    'het spijt me oke. Ik weet niet wat het is' fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik sta even op terwijl mijn blik nog steeds op de tv gevestigd is. Ik rek me even uit waarna ik de rest even aankijk.
    'Waar is de afstandsbediening?' vraag ik en zucht even..


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik zucht even als ze niet reageert en besluit maar naar Cris te gaan.
    Ik had hem niet moeten uitlokken wetend dat hij ook problemen had.
    Zoekend liep ik rond en vond hem in de woonkamer bij de tv.
    "Ehm Cris het spijt me van toen straks" zeg ik zacht en kijk hem aan.
    Ik hoor zijn vraag en zie de afstandsbediening op een kast en pak hem.
    "hier" ik rijk de afstandsbediening naar hem toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Oehh! Ik wil ook tv kijken! Zet MTV op!' zei ik blij toen ik bij Cristiano en Niall aankwam. Snel ging ik dan maar op de grond zitten en keek omhoog naar de tv. Er was opera op. 'Gatver! Oh God, zet hem snel weg!' gilde ik overdreven, terwijl ik mijn handen op mijn oren drukte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik draai me om en gris de afstandsbediening uit zijn handen. 'Kijk is wie we hier hebben' snuif ik.
    'Waarom bied je je excuses aan? Denk je dat ik het ga aanvaarden?' lach ik en geef hem een harde duw...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik loop wankelend naar achter maar blijf hem aankijken.
    "Dat hoeft niet maar ik weet dat het gewoon mijn fout was hoe ik erop reageerde" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik lach spottend en kijk hem arrogant aan. 'Denk je dat Zayn je weer mag als je het met mij goed maakt?' sis ik.
    Ik duw hem op de grond en kniel naast hem neer. 'Wen er maar aan, Zayn hoort nu bij mij en jij kan er niks aan veranderen' sis ik en geef hem een klap tegen zijn wang..


    El Diablo.

    Niall Horan
    IK haal mijn schouders op, ik wist niet of Zayn me dan weer zou mogen maar ik had me verontschuldigingen aangeboden en hij was degene die ze niet aan nam.
    Hard duwt hij me op de grond en ik kijk hem pijnlijk aan als ik hard neer kom. Hij knielt naast me "wen er maar aan, zayn hoort nu bij mij en jij kan er niks aan veranderen" sist hij en geef me een klap. Een pijnlijk, branderig gevoel trekt door me heen.
    "Hoe bedoel je" vraag ik zacht.
    was hij ook homo? bedoel hij dat soms te zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik lach even als ik doorheb wat hij denkt en grijp zijn keel. 'Haal dat maar snel uit je gedachtes jochie' sis ik.
    'Ik bedoel dit. Het plan is gelukt. Zorgen dat hij niks meer van zijn oude vrienden moet hebben. Hij moet omgaan met betere mensen, zoals mijn groepje' grijns i...


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Ik sloeg mijn hand voor mijn mond toen Cristiano Niall sloeg. Maken dat je weg komt, Cher. Anders is je neus dalijk wél gebroken. 'Eikel' zei ik, dit keer zonder angst. Mijn angst kon overslaan tot adrenaline. Ik schudde mijn hoofd en wendde mijn blik naar de grond, die opeens heel interessant was. Gelijk stond ik op en rende naar Zayn.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 18:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Ik hap naar adem als hij me bij mijn keel grijpt.
    Haal dat maar snel uit je gedachtes jochie' sis hij.
    'Ik bedoel dit. Het plan is gelukt. Zorgen dat hij niks meer van zijn oude vrienden moet hebben. Hij moet omgaan met betere mensen, zoals mijn groepje' grijns hij en ik slik bang. "wil je me alsjeblieft loslaten, het doet pijn"piep ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lol, Cher heeft alles gehoord, weet je]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik lach even, 'Cris?' hoor ik opeens. Shit, Zayn.. Ik trek Niall omhoog en duw hem op de bank.
    Ik plof op een stoel, 'Sup bro!' roep ik. Hij komt de zaal binnen en gunt Niall geen blik. Ik grijns een beetje breder...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik ril als ik hem hoor lachen en ik was blij met de timing van Zayn.
    Hard trekt hij me omhoog en duw me op de bank.
    Ik slaak zacht een kreetje van mijn pijn en merk dat Zayn me geen blik waardig gun waardoor mijn tranen beginnen te branden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan