• Heee x

    Geen idee of dit hier hoort, maar ik zal maar gewoon beginnen ;p.
    Ik wil dus een nieuwe mobiel, ik heb nu de Galaxy Gio en ik vind het echt een flut ding --'
    Ik weet niet welke ik moet nemen, dus vraag ik jullie hulp ;D

    - Het liefst wil ik een touch screen blijven houden, dus geen bb
    - Ik heb gehoord, of nouja, gelezen dat de meeste mensen slechte ervaring hebben met HTC en LG.
    - En het liefst niet te duur.

    Alvast bedankt (; x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 16:23 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Ik heb sinds drie weken de Sony Xperia U, een paar keer laten vallen en er zit nog geen krasje op.
    Touchscreen en een hele goede camera met veel functies. Android trouwens (:

    Ik heb hem gekocht op belsimpel, voor 175.- Op de foto heeft het een gele onderkant, maar je krijgt hem met een witte onderkant geleverd. De gele zit erbij (:


    El Diablo.

    Ik heb mijn iphone 4 ook iets van 6x laten vallen en er zit geen krasje op... Misschien ben ik toch een tovenaar... Ik had hem op Marktplaats gekocht voor 300€ (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zelf heb de Samsung Galaxy S2, erg fijn!
    veel vriendinnen van me hebben de Samsung Galaxy Ace, en daar hoor ik alleen maar goede dingen over. ook niet al te duur.


    To love is to destroy.

    Ik heb gewoon de blackberry, maar veel mensen hebber er een slechte ervaring mee :'D


    •*• Lululu •*•

    Ik heb ook de Gio en hij is inderdaad erg kut :<


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb nu de iPhone 5, sinds twee weken aangezien ik mijn abo mocht verlengen. Daarvoor had ik de 3 en die heb ik een jaar gehad. Hij is verschillende keren gestuiterd en op wat krasjes na is hij nog helemaal goed. Nu ligt hij in de kast stof te vreten :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Samsung Galaxy Ace, super handig mobiel.. De Txt is ook goed maar dat is met touchscreen én toetsenbord.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb de Samsung Galaxy Ace 2, ik ben dol op dat ding haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    BVBarmy schreef:
    Ik heb ook de Gio en hij is inderdaad erg kut :<


    26 - 02 - '16

    Ik kom ook van een Gio en ik heb een iPhone nu. Gio is idd echt flut, echt een rotmobiel dat vol fouten zit in het systeem. Een iphone is echt een verademing tegenover een Gio. :3

    Ik zou dus voor een iPhone gaan als ik jou was. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb een iPhone, hele goede ervaringen mee en het is al verschillende keren op straat en op de vloer door het huis gevallen en er zit geen krasje op. :p Natuurlijk is het wel wat duurder.


    Take me to wonderland

    Ik heb een Samsung Galaxy Ace Plus en ik ben er erg tevreden over. Prima mobiel alleen sommige apps starten langzaam op.


    People change, memory's don't.

    Ik heb een Samsung Galaxy TxT, zowel toetsenbord als touchscherm, (: Erg fijn ding.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb de HTC desier C white en dan de Beats edition,
    heb er niets slechts over te zeggen :'D


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik heb heb een Htc disire en het is echt een fijn ding minder slechte ervaring mee dan met mijn galaxy y


    ©1998